Extrák: Elektromos ablak, centrálzár - gyári.
Riasztó.
Egyéb: Azért vettem dízelt, mert éppen ez volt. Csalódtam benne kellemesen, mert más dízelekhez képest (pl.:Golf,100-as Audi) sokkal nyomatékosabb és jobban megy.
Olasz autó rulez!!!
2004: Az autó motorikusan, valamint fék futómű terén hibátlan. Karosszérián küszöb csere, taposólemez javítás, kisebb egyengetés. Belseje tisztítás, ülés mosás. Irány a zöldkártya és a vizsga.
2005: Termosztát hiba + "frankó" elektromos munka(hűtőventilátor) = a kicsim hengerfejes lett, de nem hagyott ott az út mellett még ekkor sem. Pozitívum 155-ös hengerfejeket tettem fel (kb. 50e km-t mentek azelőtt), a paripa meghálálta cirógatásomat -20 fokban büszkén indult... mint mindíg.
2006: Kuplungozás (Sachs), rendeltem gyári olajbetöltő sapkát (a Fiat Magyarországnál azt mondták hogy ezt a számú alkatrészt még senki nem rendelte:)))
Váltócsere, jobbos külső féltengelycsukló-csere, lengőkar szilentek, jobb oldali talpas (a gyári volt benne: 242ekm). Bal fényszóró és hűtő ->tt cartárs