Jellemzők: Ő a mindennapi autó, gyötröm szegényt a városban., csak azért, hogy a leendő versenyautó nyugodt tempóban készüljön. Persze titokban néha kimegyek a kis ördöggel, ha szép az idő:)))
Négyajtós sedan, 1962 kbcm sor4, két duplatorkú dellorto karburátor, 130 Le, hátsókerék hajtás.
Extrák: Fényszorómosó, elektromos tükrök (2db!), elektromos ülések, el. ablakok, tetőkonzol spotlámpákkal:), piros koni lengéscsillapítók, fedélzeti comp., fakormány és váltógomb, állítható korm. magasság. Nem bírtam ki, módosítanom kellett valamit, kapott szép homokfújt lakkozott szelepdeklit és hengerenkénti direktszűrőt! Új váltó és sper differenciálmű. Izostatikus váltórudazat. Gyári alufelni (5,5x14) télen, 7x15 Zender nyáron. Sikerült megszerezni a komplett gyári klímát hozzá, hamarosan ez is benne lesz:)
Egyéb: Makulátlan kárpitok, ép kasztni, nem reccsen a második sebesség, stb...8000 fölé lehet pörgetni, ami szerintem egy kicsit túlzás, nem értem:) Megy mint a raketta:) Beletettem lassan 10e km-t és az autó remekül szuperál(kopkop) Sikerült a végsebességét is kipróbálni, ami óra szerint 190km/ó...
22 év alatt senki nem gányolt rajta semmit. A cél: hogy olyan legyen minden szempontból, mint mikor elhozták a kereskedőtől 1983 tavaszán.
Elviekben jelen állapotában egy kis lakatolás és egy szép fényezés után nincs más hátra.