A sportos hangzással az egyik előző tulaj ajándékozta meg az autót, ezért nem túl sokat tudok mesélni arról hogy hogyan készült.
Ahogy én látom maga a rendszer a kipufogóvég kivételével érintetlen. Szerintem a végdob ki lett tágítva talán kicsit a dob ki lett takarítva és egy kicsit izmosabb vég lett hozzá illesztve.
A vég kerek 90-es, és 17.5 hosszú.
A hangja olaszos üreges, alacsony ford.számnál nem nagyon hallható de 2800-3000 ford.szám-tól igazán élvezhető.
bár sokszor gagyinak titulálják az autós kollégák az ilyesféle termékeket, én azon a véleményen vagyok h módjával sikerülhet olyat kihozni ezekből ami kicsit javít az autó színvonalán. Ezért az autó elején a pajzs vízszintes elemeit és a lökhárító méhsejtes részét ilyen díszcsíkkal vérteztem fel.
Tudom sokan azt mondják ami nem látszik azzal minek is foglalkozzunk.Én nem így tettem. Nem egy nagy horderejű dolog, csak leszedtem a motort borító műanyagot, finoman felcsiszoltam majd egy egyszerű Króm hatású festékkel lefestettem, amikor teljesen megszáradt piros alkoholos filccel kiemeltem az írásos részeket.
Olyan hatása lett mintha lemezből lenne kisajtolva
A gyári 15" tojástartós felni helyett sikerült szereznem GTV felniket gumikkal
A felrakáshoz csak hosszabb csavarokra volt szükség.
Szerencsére gyönyörűen elférnek a 225/45-ös gumik, és a felni se lóg ki a karosszéria vonalából.
Ezekkel a kerekekkel olyan lett az autó mintha sínen menne.
Gyárilag zöld szövet belsővel áldották meg a tervezők, de én kicsit mást éreztem jónak ezért egy angol 156-osból transzplantáltam egy vörös bőr belsőt.
Kicsit meg gyűlt a bajom míg az eredetit kiszedtem de legalább jól ki tudtam takarítani az egész autót. Az "új" beltér tisztítása is sok munkájába került a családnak, mert valószínűleg tengerparton használták azt az autót amiből származik mert 8 kg homokot sikerült belőle eltávolítani. De megérte mert sokat dobott az autó megjelenésén.
Természetesen a kisebbek biztonságára adni kell ezért sikerült egy normál szabvány gyerek emelő párnára vörös bőr "huzatot" csináltatni.