Kicsit esősre sikerült de szerintem így is jó hangulat uralkodott az erődben.
Elég rossz állapotban voltak a nyári kerekeim. /Budapest-Budapest de csodás/
3 felnit görgőzni kellett.
padka nyomok és karcolások el lettek tüntetve.
újra lettek fényezve.
az egyik gumi meg lett süttetve.
Az erősítőbiztos járásához bekerült egy tápkondenzátor.
Az első lökhárító díszléceit átfestettem fényes feketére,
és a B oszlopot matt feketére.
Úgy éreztem szélesebbnek nézne ki a kocsi ha máshogy világítanának a lámpák, ezért a ködlámpához betettem egy 21/5W-os izzót a 21W-os oldalra vissza kötöttem a ködzár fényt az 5W-os oldalra a helyzetjelzőt.
Mindig is tetszettek azok az autók melyeknek az irányjelzője világított.
Nem szerettem volna led-eset tákolni, nagy nehezen sikerült olyan izzót találni amivel ez egész könnyen megoldható. 21/5W narancssárga duplaszálas izzó.
Egyenlőre külön kapcsolóra van kötve az 5W-os oldala
Régerben volt a kocsiban egy 500W-os TOXIC mélyláda /ami szinte be se fért/,egy rossz kölcsön erősítővel. Ezt most egy kicsit módosítottam. Egy 400W-os Pioneer szabad levegős mélynyomó lett felszerelve egy falapra pont a sílécátadóhoz, mellé egy 4 csatornás 1000W-s erölködővel.
Később sötétített plexi lappal borítottam azokat a részeket amiknek nem fontos h látszódjanak, így esztétikusabb.
Volt ott egy ember aki a UPC saját csatornájának csinált egy interjút velem a kocsimról.
/de azóta se találom az embert se és a felvételt se.
De baromi jó buli volt és az idő is kedvező volt hozzá
Sajnos az első lámpáim eléggé sárgák voltak, illetve nagyon tetszettek azok a lámpák amik feketítve lettek, Így én is léptem. A lámpa belső részének festése fényes feketére. A lámpa búrák felpolírozása. Nagyon jól sikerült!