Tegnap meló után begurultam a szervízünkbe és lecseréltem a nyári szandikat téli bundás csizmára :-) kerekeket kicentíroztam. 20-30 gramm kellett csak rájuk a belső oldalra. Majd végre kicseréltem a kézifék bowbeneket. Mind a hármat. Szerencsére a hátsókat nagyon egyszerű, szinte adja magát. Egy tapasztalatlan emberke is simán megbírkózik vele. A rövidet már kicsit nehezebb, ha nem tudja az ember mit és hogyan kell.
Szóval ennek a menete a következő:
Kézifékkar behúz, alatta a csavart elkezdeni kitekerni teljesen majd bowden kiakaszt
Autó felemel, tartó konzolon lévő két kis csavar kiteker. Ezután azt hinné az ember, hogy hopp hopp kihúzza. Én is ezt hittem.... No, de nem így van. Van egy kicsike kis csavar alul a műanyag tartó elött egy inbusz fejű (lásd 5ik kép), azt ki kell tekerni teljesen mert a rövid bowdenen lévő kis pöcök meg akad benne. Semmi más funkciója nincs annak a csavarnak egyébként.
Ezután bowden ki, új vissza fűz és össze rak, aztán már csak be kell állítani.
Km: 296.662
166 2 4 4jtd ablakemelő ajtó ajtózár alfa autókázás bak baleset csavar csere csizma deffekt egr fékbetét fékcsere féknyereg fékolaj fogyasztás fűtő glue gorilla gyöngyösi h1-es izzó javító jtd kaszni kábel kárpit kerékagy kettesben kézifék kipufogó kis kor korrozió köteg lámpa legéscsillapító lengőkar motor motortartó olaj+vezérlés olajcsere progression romeo sötétítés szelep szerkezet szerviz szilent szívargyújtó tali teleszkóp téli teszt tisztítás torony turbó turbónyomás utáni vezérlő zárlat
>> SzervizAlfa 146 1,9 JTD // 2017-11-29