Nemrégiben észre vettem, hogy kicsit nyúlik a fék. Átvizsgálás után a bal hátsó nyeregnél volt a bibi. Szegénykém el fáradt... Melóhelyen meg rendeltem az alkatrészeket hozzá és ki cseréltem.
Amit cseréltem: féknyereg, csuszka, porvédő gumi, fékolaj DOT 4
Csere menete: autó megemel, kerék le, kézifék kötél kiakaszt, 14-es kulccsal a fékcső a nyeregnél meglazít, féknyereg le 13-as dugó kulcs, csavarhúzóval a nyereg óvatosan leszed, fékcsövet megfogva a nyerget letekerve a régi nyerget leszedni majd az új nyerget gyorsan feltekerni. Ha ügyesek vagyunk és gyorsak akkor nem kell kitámasztani a fékpedált.
Mindent vissza rakni, csavarokat meghúzni, nyereg csúszkát bezsírozni, majd mindent szépen letakarítani. Jöhet a légtelenítés. Előtte kipumpáljuk a féket.
Van aki egyedül is meg tudja csinálni, de könnyebb ha ketten vagyunk.
Időben, ha minden adja magát akkor nyugi tempóban 1 óra mindennel együtt.
Költségek:
Féknyereg 43000ft
Porvédő, csuszka, új nyereg csavarok 900ft
166 2 4 4jtd ablakemelő ajtó ajtózár alfa autókázás bak baleset csavar csere csizma deffekt egr fékbetét fékcsere féknyereg fékolaj fogyasztás fűtő glue gorilla gyöngyösi h1-es izzó javító jtd kaszni kábel kárpit kerékagy kettesben kézifék kipufogó kis kor korrozió köteg lámpa legéscsillapító lengőkar motor motortartó olaj+vezérlés olajcsere progression romeo sötétítés szelep szerkezet szerviz szilent szívargyújtó tali teleszkóp téli teszt tisztítás torony turbó turbónyomás utáni vezérlő zárlat
>> SzervizAlfa 146 1,9 JTD 105LE // 2021-02-20