Fórum >> Típusok >> 145-146

3 db csevegős hozzászólás elrejtve
baro2018-01-21 13:11:12 // 139596
Sziasztok!
146 1.9 jtd 2000-es evjaratu gepjarmuvembe keresek lehetoleg bor ules garniturat ajto karpit szettel egyutt ( ha egyaltalan letezik bor ), ha nem meghallgatok mast is.
Koszonom
baro2018-01-21 13:07:59 // 139595
sziasztok!
2000-es évjáratú 146 1.9 JTD motoros Alfa Romeomat minap vittem volna futómü beállításra és kiderült, hogy rohad a kaszni a bölcsö felfogatásánál ( mind a két oldal)
Kérdésem az lenne, hogy tudtok-e ajánlani valami jó és elfogadható áron dolgozó szakit, illerve, hogy köreinkbe van-e? Köszönöm szépen a válaszokat elöre is! udv.: baro
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-21 10:54:04 // 139592
Ez így van. Alexandro nagyon tuti állapotú alkatrészeket küldött mindig nekem is. Többek között fék utánállítót, amit régóta kerestem. Neki volt, de olyan, hogy el se hittem mikor megérkezett :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
DieselManiaco(NagyVad)2018-01-21 07:54:41 // 139590
Azt nem tudom hogy a sapiba tudsz e venni tömködést, de ha bontott cucc kell keresd nyugodtan Alexandro-t,kurva jó arc,sosem csalódtam benne,mindig mindenből kifogástalant kaptam.Pedig személyesen sosem találkoztam vele.Volt nála TD is,de inkább boxerban utazik. De általában van mindene.Korrekt áron.
Gergely2018-01-20 22:51:05 // 139589
pontosabban? :)
Kazes☻2018-01-20 22:43:59 // 139588
Ventilátor helyes működés.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2018-01-20 21:13:03 // 139585
Mostanában nem néztem, de amikor nekem kellett, akkor nem volt, csak gyári 23 ezerért a budaörsi szervizben. Így jött a bontott 3 ezerért és azóta is remekül működik, sőt azóta a benzinesben is így cseréltem. :)
Kérdezd meg a légszűrős srácot is, de szvsz Marklar is postázza szívesen... de a nulláson hamar át tudsz röpülni. :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2018-01-20 20:39:23 // 139583
Jaaa...! :D

Akkor szerválni kell egyet. Ha jól emlékszem a TD-hez a 0,23 Ω -os való. Én Marklartól vettem, de az érdi Alfa bontóban is biztos van, vagy másfelé.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2018-01-20 20:14:18 // 139581
Nem túl szép... más szögből is van róla kép? :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Gergely2018-01-20 20:12:29 // 139579
Kezeket fel, aki szerint ez még jó :D :D
Kazes☻2018-01-20 20:11:47 // 139578
Menjél be pl. a Gumexbe és vágass velük, vagy ha nem, akkor vegyél tőlük egy darab gumit és vágd ki magadnak otthon a karikát a sapekba. :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2018-01-18 12:30:11 // 139576
Aha... azzal már találkoztam... akkor csak az lesz, amire már eddig is gyanakodtam, hogy bexart a szabályzó... :-/
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-18 11:58:25 // 139572
A fékerőszabályzó karján. Azzal csak az előre/hátra szabályzott fékerőt tudod szabályozni.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
misike762018-01-18 10:00:16 // 139569
A történet: Az autó ment vagy 40km-t, mire lett fűtés, utána már végig volt. Ezt eljátszotta párszor. Aztán kétszer is felment a vízem 110 fokra. A szerelőnél tele volt a műhely meg az udvar és az utca is autóval, ezért a 2 ünnep közt annyit tudott tenni, hogy a tartályt fullra töltötte és nézte mit művel a víz és buborékok jöttek-mentek a csőbe. A tartályról leszedtük a kupakot, mert rövid távokon (max 25km) használni kellett az autót, kupak nélkül a fűtés is oké volt és a víz se ment 90 fok fölé.
Síkolás és fém tömítés lesz mindenképpen.
Egyébként gyerekkori jóbarátom a srác, nem húzna le.
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2018-01-18 08:23:02 // 139564
Nem mondtam, hogy kötelező, csak ne pörögjön erre nagyon rá... és ha esetleg úgy érzi biztonságosnak. Csak ennyi. :-)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
DieselManiaco(NagyVad)2018-01-18 08:08:40 // 139561
Nem tudom a történetet,miért került szétszedésre,mit produkált.
Warbinak igaza van,visszatenni csak síkolás után lehet
Amit én mondok:
1. Összerakni csak Victor Reinz tömítéssel (ha van 1.9hez full fém akkor azzal,még ha drágább is.)
2.Ha csak ilyen baszakodás volt,hogy talán kezdődő hengerfejes vagy vagy nem,akkor a nyomáspróba sok lófaszt nem ér mert álltalában hidegen próbáznak,a kezdeti rés meg elég sanszos hogy csak melegen lesz.(volt olyan hengerfej a kezemben ami birta a 25 bart,amikor beindítottad fújta a tartályt.)
De ez csak az én véleményem.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-18 07:52:18 // 139557
Így nem érdemes, persze. Ha joval több lenne benne, már érdemes megfontolni, úgyis szét van szedve, spórolsz egy szerelési díjat.
Viszont dízelnél nem szíve szerinti a történet :-) Ha leugrott a hengerfej, akkor azt síkolni kell, csak úgy érdemes visszatenni.
misike762018-01-18 06:51:14 // 139556
A szerelő nem mondta a vez.cserét, itt említették, én meg rácsodálkoztam. A szerelő szétszedte, aztán áthívott és mutatta, hogy a 4es henger alja kicsit vízköves, a fém tömítésen nem látszik átégés, ezért ő a szíve szerint elvinné nyomáspróbára, síkolásra. Egyenlőre itt tartunk.
DieselManiaco(NagyVad)2018-01-18 05:26:47 // 139555
Oszt amúgy minek is cseréljen szíjat ha 18ekm van benne? Azért mert hengerfejezik? Nem azért hengerfejezik mert összeakadt,mert akkor nyúlna a szíj,de így semmi baja. Esetleg azért akarja cserélni mert a szerelője azt mondta,ugye tudjuk miért....
Itt írja hogy vizesedés jelei vannak a hengerfejen,de semmi nem latszik,a 18 ezret futott vezérlés szettet,vagy akárcsak szíjat is lecserélni,ha nem repedt nem szakadt nem nyúlott,nem kell. Főleg nem csak azért mert nem tudjuk miért de hengerfejezzük.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2018-01-17 22:20:20 // 139553
Akkor vegyél csak új szíjat.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
misike762018-01-17 20:42:02 // 139550
Nem én rakom össze, hanem a szerelő. Friss vezérlés is kell? Még jó, hogy 18000km van benne. Annyit tudok,hogy az egyik hengerbe kis vízesedésre utaló nyomok vannak és a hengerfej tömítésen nem látni semmi baszt. Úgyhogy, most várunk mit mutat a nyomáspróba.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak