Fórum >> Típusok >> 156

Tomy1562006-02-01 13:20:37 // 4116
Hali! Én még mindíga a "nyikorgásnál" tartok. A gumik cseréjén a stabilizátor rúd szilentjeit érted? Nekem azok újjak és mégis nagyobb huppanóknál nyikorog vmi. Lehet, h vmi más?
Poló2006-02-01 13:07:27 // 4115
Én nem a rezonátorházas dologra gondoltam.
ruszman2006-02-01 13:06:22 // 4114
Mike-35 beavacc? :))
Poló2006-02-01 13:05:13 // 4113
Az ültetést és a kipuff véget nekem már a gyárban integrálták az autóba :)) Szélvédő fóliázást szeretnék én is. Az meg is lesz a tavasszal. Felnit is szeretnék, az idén nem lesz meg. Jó lenne a kormányt átbőröztetni. Félek leszerelni a kormányt. Amit többit felsoroltál azok nekem még odébb vannak.
csocsi2006-02-01 13:05:01 // 4112
Érdemes kipróbálni, Mike-35, Moltib nagyon meg van elégedve vele .-)))
Mike.2006-02-01 13:04:50 // 4111
A pedál alatti az nekem nem tetszene, de én sem tudnék neki jó helyet így hirtelen. Az biztos, hogy a váltó környékére tenném. :-) És melyik felé hajlasz jobban?
csocsi2006-02-01 13:04:18 // 4110
Pontosabban Mike-35 tudja ő most csinálta meg .-)))))) Szűrős dolog, de nem a direktszűrő :-))
csocsi2006-02-01 13:03:00 // 4109
És mikor szeretnéd vele közölni :-)))
Poló2006-02-01 13:02:50 // 4108
Van a BMC Carbon Dynamic Airbox. Nagyon tetszik. A K&N is csinál valamilyen intake rendszert. Ezt annyira nem ismerem. Amelyik cég termékei tetszenek, az a Green. Róluk annyit nem tudok, nem tudom van -e nekik intake vagy airbox cuccuk.
csocsi2006-02-01 13:02:16 // 4107
Basszus nem figyelek oda és polírozlak mindjárt .-))
ruszman2006-02-01 13:02:13 // 4106
üdv! mi is az az intake rendszer..?
Mike.2006-02-01 13:01:54 // 4105
Azt tudom már, hogy ki lesz. Csak az asszony nem tud a terveimről. :-))))
Gordon2006-02-01 13:00:22 // 4104
A lényeg, hogy 37500-as fordulaton állít elő 0,2-es nyomást és mindezt 2 tized másodperc alatt. Ezzel tölti fel a motort és adja a lovakat! Vagy a gázpedál alá kell tenni a kapcsolót, amit ha padlózol, akkor a pedál kapcsolja a feltöltőt. Vagy 2-ik opció, kézzel kapcsolod majd vissza kettő padlógáz és gooooo!!!!!!! Itt egy dolog nem tetszik csak, hogy a kapcsolót hova tegyem, ami gyorsan elérhető és szép helyen is van! Lásd amcsi kocsik, ahola boost gomb a váltó gombban van!
Mike.2006-02-01 13:00:13 // 4103
Tudom! :-DDD
csocsi2006-02-01 12:59:49 // 4102
Már csak a finanszírozót kell megkeresni :-))
Mike.2006-02-01 12:59:48 // 4101
:-DDDDDD
csocsi2006-02-01 12:59:11 // 4100
Nem komolytalankodunk .-))
Mike.2006-02-01 12:59:09 // 4099
Én pedig egy szolid ültetésen gondolkodom, olyan 2 cm körül, mert szeretnék nagyobb felnit, de szerintem ilyen magasan így hülyén nézne ki.:-) Meg kipuf. véget ,és az első pajzsra a chróm díszcsíkot, és sötétítést az üvegeken. Ennyit a külsőről. Bellül az LMM, lambda szonda, gyetya csere várható. Röviden - hosszan ennyi. :-)
csocsi2006-02-01 12:58:44 // 4098
Az intake rendszer elérhető simán és már van aki használja is. Eddig jó véleményeket hallottam róla :-))
csocsi2006-02-01 12:55:16 // 4097
Te egy rendes ember vagy .-))
Poló2006-02-01 12:54:40 // 4096
A jó népet azzal igáznád. Csocsit meg az ódi A6-tal :DDDDDD
Poló2006-02-01 12:53:36 // 4095
Légszűrő. Érdekelnek az intake rendszerek. Csak nagyon drágák. Úgyhogy valószínűleg csak az a rezonátorházas dolog lesz megcsinálva. Kipufogó rendszer cseréje szintén drága. Csak hátsó dobot meg nem cserélek, mert az inkább csak hangot ad. Chip tuninggal meg inkább nem kockáztatok. Egy szépen szóló hifi az álmom bele. Szerintem az meg is fog valósulni.
Mike.2006-02-01 12:50:33 // 4094
Hát neeem ? Neked is kölcsön adnám. ;-)
csocsi2006-02-01 12:48:04 // 4093
És azzal igáznád a jónépet? .-))
csocsi2006-02-01 12:47:31 // 4092
Mennire kicsi? :-))
Mike.2006-02-01 12:46:10 // 4091
Ha hazaérek csinálok képet róla. Különben, kb 20 cm hosszú, az alja kb 3-4 cm széles a teteje mint a levegő cső kb 10cm. És a légszűrőházban van. :-)
csocsi2006-02-01 12:45:56 // 4090
:-)) Azt akkor még beszerelem :-))
Mike.2006-02-01 12:43:12 // 4089
Bocsi , hülyén írtam.:-) A Novitec direktszűrő mennyivel tud többet mint egy másik direktszűrő ? Az elektromosról lehet tudni többet is? Nekem nem megy az angol. :-)
Poló2006-02-01 12:42:54 // 4088
Ugyanígy vagyok vele. "Egy kicsi finomítás jól jön."
Mike.2006-02-01 12:40:39 // 4087
Csak érdeklődöm. Én ebböl az autómból nem akarok versenygépet. Egy kicsi finomítás jól jön. Ha lenne egy kis (sok) plussz pénzem akkor vennék egy 155-öst és azt túratnám a csillagoségig. :-)
Poló2006-02-01 12:40:07 // 4086
Szerintem kell lennie itt a 156 topicban is meg a légszűrős topicban is.
Poló2006-02-01 12:39:22 // 4085
A másikat úgy értette, hogy más gyártó direktszűrői.
Gordon2006-02-01 12:37:32 // 4084
Apropó, a tölcsér alakú cucc hol van? A légszűrő házban? Tud valaki képet küldeni róla? Mert a levegő beömlőről volt/van kép a Squadra Tuning oldalán. De arről a tölcséres cuccról nincs!
Gordon2006-02-01 12:36:27 // 4083
Milyen másik? Szerintem pont az elektromos trubo tud elvileg többet! Vagy valamit félreértettem?
Poló2006-02-01 12:34:27 // 4082
Te már túl vagy a légszűrő tuningon. :))
Mike.2006-02-01 12:33:31 // 4081
A novitec direktszűrő mivel tud többet mint a másik? Kíváncsian várom melyiket választod és milyen tapasztalataid lesznek? Remélem megosztod velünk. :-)
Gordon2006-02-01 12:30:36 // 4080
Yes OK $ !
Poló2006-02-01 12:30:00 // 4079
Ennyire nem megy az angol. Egy elektromos turbó akar lenni?
Gordon2006-02-01 12:27:19 // 4078
Electronic Turbo! The Generation 2 is a more powerful version of the Generation 1 for serious BOOST. The Generation 2 works in same way as the Generation 1, by applying greater air density than the engine naturally aspires (100% volumetric efficiency) forcing air past the MAS (Mass airflow sensor) thus generating BOOST. The MAS will compensate for any fuel adjustments required. This system operates at 37,500 rpm and from the moment you arm it via a “In car contact switch approx 2/10ths of a second later, it is at full pressure and delivering a smooth acceleration right through the rev range. There are 2 different ways in witch the system can be “Armed”. 1.via a contact switch under the acceleration pedal. 2.via a dashboard based arm switch. 2 psi of Boost, up to 33 bhp guaranteed £229.00
Poló2006-02-01 12:25:33 // 4077
Az alsó mi is pontosan?
Gordon2006-02-01 12:23:07 // 4076
1) + 8LE 2) 15-20LE
Gordon2006-02-01 12:21:34 // 4075
Valami erősítésen gondolkozom, jelenleg két alternatíva jön szóba:

1) Novitec direkt szűrő 169EUR



2) vagy http://www.electronicturbosystems.com/ Electronic Turbo
229GBP





Szerintetek?
ATE TR2006-02-01 12:04:27 // 4074
Aha. Csak még egy nos feliratú gombot meg kell nyomni mellé. :-DDDDD
csocsi2006-02-01 12:00:53 // 4073
Így van :-))
csocsi2006-02-01 11:59:56 // 4072
Ja, így mükszik a dolog? :-)))))
ATE TR2006-02-01 11:50:52 // 4071
Hát erre nem tudok mit írni. :-PPPPPP
Chichi2006-02-01 11:41:02 // 4070
Úgy gondolom, mindenki a maga módján adja + autójának, amire a technikának szüksége lehet.......:-))))
ATE TR2006-02-01 11:33:32 // 4069
Ebben igazad van. Soha nem is foglalkoztam mással. :-))))))) Az az érdekes, hogy más Alfája is ezt csinálta, mint az enyém. Csak ő valahogy nem veszi észre. Szerintem azt hiszi így kell indulnia, mert hideg a motor vagy valami ilyesmi. :-))))) Engem zavar.
Chichi2006-02-01 11:27:27 // 4068
Az az igazság, hogy más mit mond az nemszámit, az a lényeg ahogy te érzed, tapasztalod........
ATE TR2006-02-01 11:04:24 // 4067
Na mindegy. Nálam az a lényeg, hogy 95-ös benzin tankolása után indításkor nem mindig akarja felvenni a fordulatot. Én ezért tankolok bele magasabb oktánszámút, már ha az van a kúton nem csak oda van írva.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak