Ertem...
Onnan gondoltam csak hogy a festek rament a silentre...gyárban ilyet nem csinalnak.
De igy oke hogy Te festetted át... :)
A.
Arno1662007-06-07 19:15:42 // 29384
Dzsozy2007-06-07 18:22:44 // 29383
A színe miattam ilyen, lehet, hogy hülyeség, de nekem igy tetszik, főleg ha az aknából bámulom. Nem tom. miből gondolod, hogy felújított? Alig tudtam róla levakarni a cimkét alapozás és festés előtt! :)
Arno1662007-06-07 18:02:19 // 29382
Koni az állítható? Elektromosan?
Jóaz?
Gabor: Mibe fájt, milyen tipus, jó is lett?
Beszámolót pls...de nem elfogultat, hanem objektívet. ;)
A.
Jóaz?
Gabor: Mibe fájt, milyen tipus, jó is lett?
Beszámolót pls...de nem elfogultat, hanem objektívet. ;)
A.
Arno1662007-06-07 17:58:12 // 29381
Jahogy felújított...jóllátom?
A.
A.
Arno1662007-06-07 17:56:54 // 29380
Féktárcsa alá ne menjen szutyok, máskülönben ütni fog.
A legkisebbtől is... rendesen tessek letakarítani az agyat, és környékét.
A Brembo feknyereg csavarokat nem kell megtepni, mert könnyűfém ötvözetben van a menet...nem nehez megszakítani.
A többi sima ügy ahogy emlekszem.
Jahh, és a feltengely gumiharangokat is sztem csereld ha kicsit is olyanok...hamár szétszedted. Meg a fuggoleges stabilizatorokat. Meg a stabszilentet. Meg mindent ami mozog. :) Vagy legalabb rendesen nezd meg. Lábon is, meg levegőben is...mennyit lógnak. Szemet modon tudnak tönkremenni, csak az úton jön ki, de bakon nem érted mivan. Belső kormányösszekötőt, külsőt is jól megnézni....
Ha már könnyen jár az is gyanus. Ha meg icipicit kottyan akkor tuti. :)
Mitől pirosak ezek a cuccok? Vmi spéci bazát, vagy festékboltja van az eladónak? :)
A.
A legkisebbtől is... rendesen tessek letakarítani az agyat, és környékét.
A Brembo feknyereg csavarokat nem kell megtepni, mert könnyűfém ötvözetben van a menet...nem nehez megszakítani.
A többi sima ügy ahogy emlekszem.
Jahh, és a feltengely gumiharangokat is sztem csereld ha kicsit is olyanok...hamár szétszedted. Meg a fuggoleges stabilizatorokat. Meg a stabszilentet. Meg mindent ami mozog. :) Vagy legalabb rendesen nezd meg. Lábon is, meg levegőben is...mennyit lógnak. Szemet modon tudnak tönkremenni, csak az úton jön ki, de bakon nem érted mivan. Belső kormányösszekötőt, külsőt is jól megnézni....
Ha már könnyen jár az is gyanus. Ha meg icipicit kottyan akkor tuti. :)
Mitől pirosak ezek a cuccok? Vmi spéci bazát, vagy festékboltja van az eladónak? :)
A.
Dzsozy2007-06-07 17:17:24 // 29379




Mint a bucsuban! Szép napot Mkinek! Ide ritkán szoktam fírkálgatni, de azért talán megbocsájtotok ill. tudtok hasznos ötlettel szolgálni nekem. Erhard cartárs jóvóltából hozzájutottam a mellékelt (vadi új) "lego" készlethez, mellyek beszerelésre várnak álltalam. Kérdezni szeretném, hogy esetleg van e valami turpisság a lengőkarok, esetleg féktárcsák be- , felszerelésében, vigyázzak vagy különösen figyeljek e oda valamire. Előre is köszi az okosságokat!
gyurma2007-06-07 16:40:49 // 29378
Nekem Koni volt benne,3 évet ment és semmi baja nem volt!!!!!!!!!Ennek 90% budapest:-(((((((((((Az Eibach rugom viszont összement,leült nem bírta a bp-i utakat.
András bácsi2007-06-07 15:03:32 // 29377
A motornál első körben a falslevegőt nézném ilyen jelenségnél.
A többit mérni célszerű.
Gátló? Pénztárcafüggő. Újban vennék egy Lip-et, olcsó, és két év garis. Annyit úgysem bír egy sem szerintem Magyarországon használva. Komolyabbat én akkor vennék, ha kicsit extrémebb a használat jellege. (lásd Gábor166. :) )
Aztán meg ha nem sürgős, lehet, hogy lesz Novitec rugóm eladó. Talán...
A többit mérni célszerű.
Gátló? Pénztárcafüggő. Újban vennék egy Lip-et, olcsó, és két év garis. Annyit úgysem bír egy sem szerintem Magyarországon használva. Komolyabbat én akkor vennék, ha kicsit extrémebb a használat jellege. (lásd Gábor166. :) )
Aztán meg ha nem sürgős, lehet, hogy lesz Novitec rugóm eladó. Talán...
András bácsi2007-06-07 14:59:31 // 29376
Áhhhh, látom már kész.
Gábor1662007-06-07 12:35:54 // 29375
Arno1662007-06-07 11:27:38 // 29374
Mégvmi:
Nemtudtok valakit akinek Lancia Lybra-ja van, és jófej is emellé?
Vmit meg szeretnék nézni a kocsin, illetve próbálni.
Thx,
A.
Nemtudtok valakit akinek Lancia Lybra-ja van, és jófej is emellé?
Vmit meg szeretnék nézni a kocsin, illetve próbálni.
Thx,
A.
Arno1662007-06-07 11:24:33 // 29373
Ribanc királylány...kezdi ez is az őrületet. Ropog a fék, a gátlóim zérók, a kipuff flexicső lyukad...hallom a hangján...mintha ez nem lenne elég. :(
Erre:
Hidegen egyenetlenül jár, magas fordulaton 6-7e körül meg hullámzik...nem szamottevően, de hallatszik hogy vmi nem okés.
Gyertya, gyujtotrafo(k), injektor? Ebben a sorrendben?
Esetleg mas ötlet? LMM új, lambda új.
Grrrrrrrrrrrr.
Milyen gátlót ajánlotok? Sztem kicsit puhák az elsők eredendően is.
Nagyot billen a kaszni fékezéskor. (Mintha ezt olvastam is volna valahol.)
A gyári árakat még nem néztem, ha nem horror érdemes betenni azt?
Első rugót sem ártana cserélnem...
A.
Erre:
Hidegen egyenetlenül jár, magas fordulaton 6-7e körül meg hullámzik...nem szamottevően, de hallatszik hogy vmi nem okés.
Gyertya, gyujtotrafo(k), injektor? Ebben a sorrendben?
Esetleg mas ötlet? LMM új, lambda új.
Grrrrrrrrrrrr.
Milyen gátlót ajánlotok? Sztem kicsit puhák az elsők eredendően is.
Nagyot billen a kaszni fékezéskor. (Mintha ezt olvastam is volna valahol.)
A gyári árakat még nem néztem, ha nem horror érdemes betenni azt?
Első rugót sem ártana cserélnem...
A.
Arno1662007-06-07 11:16:03 // 29372
Csak a stab szilentjeim voltak rosszak... De valoban, ha mast is javitani kell, akkor legegyszerubbnek tunik kivenni az egeszet.
Don Gombóc2007-06-06 20:04:09 // 29371
Inkább az a bajom hogy ez a köcsög Ajusa szelepdekni tömítés erszt már megint. 40 ezer van benne de a szélei körben getrásak, bár lefelé megy a trutyi, a piroskát nem gányolja.
Don Gombóc2007-06-06 20:02:11 // 29370
Az jó ötlet, nem ártana cserélni bár nem repedezett nekem de keménynek mint a fagyott kutya lába.
András bácsi2007-06-06 19:57:56 // 29369
Már régen. Adtam rá max. három napot. :)
Hirtelen felindultságomban rendeltem hat új gumibigyót a szívó (izé, nyomó) csövekre. Kissé repedeznek már a hőtől.
Hirtelen felindultságomban rendeltem hat új gumibigyót a szívó (izé, nyomó) csövekre. Kissé repedeznek már a hőtől.
Don Gombóc2007-06-06 19:49:38 // 29368
Halihó! Kész a futómű teljesen? A múlt héten nem tudtam arra menni, és a héten sem a jövőt meg nem tudom. :) Ma jöttem haza oda voltam három napig, a Halacskánál voltam Szolnokon.
András bácsi2007-06-06 12:09:24 // 29367
No, én már kettőt csináltam. :)
A négy hoszszú csavaron max 40 mm, amit engedni tudsz. Aztán akkor már feszül minden rendesen. Szerintem a minimum, hogy az alu-lengőkarok első bekötését is kikösse az ember. Azt meg jó sz*r visszarakni.
A leengedéssel időt nyerhetsz talán, de igen kókány megoldás. Normális szerelő letakarítja a rudat, esetleg le is festi. Aztán még ha a karokat is cseréled, akkor végleg nem spóroltál semmit.
A négy hoszszú csavaron max 40 mm, amit engedni tudsz. Aztán akkor már feszül minden rendesen. Szerintem a minimum, hogy az alu-lengőkarok első bekötését is kikösse az ember. Azt meg jó sz*r visszarakni.
A leengedéssel időt nyerhetsz talán, de igen kókány megoldás. Normális szerelő letakarítja a rudat, esetleg le is festi. Aztán még ha a karokat is cseréled, akkor végleg nem spóroltál semmit.
gyurma2007-06-06 12:00:29 // 29366
Sziasztok,nekem is kicserélték de amikor ki volt véve a hátsóhíd.Aszem amikor bent van nagyon nehéz.
Arno1662007-06-06 11:23:48 // 29365
Nem csinaltam, de végignéztem és okoskodtam :)
Na igy reggel frissen jobb a memóriám, remélem nem téved sehol:
Meglazítod a hatso híd csavarokat. 4db. Nem kell teljesen kicsavarni, sokat enged úgy emlékszem lefele így is. Ezutan be lehet férni a csavarhoz felülről.
Kicsavarod, anya lefúr, szilent csere, aztan vissza.
De levenni tuti nem kell a hatso hidat. Max lelazítani, és feltámasztani.
A.
Na igy reggel frissen jobb a memóriám, remélem nem téved sehol:
Meglazítod a hatso híd csavarokat. 4db. Nem kell teljesen kicsavarni, sokat enged úgy emlékszem lefele így is. Ezutan be lehet férni a csavarhoz felülről.
Kicsavarod, anya lefúr, szilent csere, aztan vissza.
De levenni tuti nem kell a hatso hidat. Max lelazítani, és feltámasztani.
A.
András bácsi2007-06-06 07:39:06 // 29364
Gondolom nem csináltad még... Megnézném hogyan fúrod le. Illetve a fúrás előtt felfelé mivel tekered ki a csavarokat.
Kilo166 (Droid#1)2007-06-06 07:10:15 // 29363
Tanusítom... mikor kiborult a sósav az egész szőmyeget kihozta.
Grando2007-06-05 22:43:48 // 29362
Sav kihozza! :DDD ;)))
De egyébként vmelyik topicban olvastam a venis kárpittisztító-takarítógép kombinációt. Asszem George ajánlotta az autóápolásban. Párszor átmész rajta, azt kalap. ;))
De egyébként vmelyik topicban olvastam a venis kárpittisztító-takarítógép kombinációt. Asszem George ajánlotta az autóápolásban. Párszor átmész rajta, azt kalap. ;))
Smith2007-06-05 22:30:02 // 29361
Van szép méretes, hímzett szőnyegem :) Zsíííííííííír :)
Viszont a padlót ki kéne pucolni valamivel, várnám a jó módszerek ismertetését, milyen eszközzel, milyen vegyszerrel essek neki? Vegyek szőnyegtisztító habot és azzal? Vagy van valami spécibb szer?
Viszont a padlót ki kéne pucolni valamivel, várnám a jó módszerek ismertetését, milyen eszközzel, milyen vegyszerrel essek neki? Vegyek szőnyegtisztító habot és azzal? Vagy van valami spécibb szer?
Arno1662007-06-05 12:06:40 // 29360
Izéhozé....a stabsilent miatt nem kell levenni a hatso hidat... lefúrod az anyát, aztan kap egy rendeset önzárósat ami nincs odahegesztve. Hulye egy megoldas...
A.
A.
Arno1662007-06-05 11:47:39 // 29359
Kartervédő...csak lekerült az enyémről, de nincs most épp rá idő beméretezni.
Ahogy írtam is emailben...ez van sajna.
De baszogatom FRobit folyton - nála van - mert féltem az alját...
Baszogasd Te is... :)
A.
Ahogy írtam is emailben...ez van sajna.
De baszogatom FRobit folyton - nála van - mert féltem az alját...
Baszogasd Te is... :)
A.
Arno1662007-06-05 11:45:03 // 29358
Hja, az új betétekkel ropog...nemtom mi a baja...Van egy erzesem - nem parhuzamos a tarcsaval a betet, és ahogy nyomom neki pattog el kicsit oldalra...par tizedet.
Smith2007-06-05 11:38:46 // 29357
Na ez egy olyan riasztó ami az index villogást tanulja be. Tehát mivel a csomitartó nyitásakor nem villantja az indexet a gyári vevő vezérlő központ, ezért arról a riasztó nem fog tudomást venni. Ezért gondoltam arra hogy egy relés megoldással kiiktatom a csomagtartó nyitó mechanizmusát amikor a riasztó aktív.
Asztalon összeraktam a cuccot, szépen müxik és tanul :D
Asztalon összeraktam a cuccot, szépen müxik és tanul :D
Grando2007-06-05 10:32:41 // 29356
Na azért is kérdeztem, mert valszeg egy vezérlőegység veszi mindkét rádiójelet, és ha az ajtózárak nyitásakor kilövi a riogatót, akkor valószínű, hogy a csomagtartó nyitásakor is. Legalábbis így logikus. Persze ehhez rendesen be is kell majd kötni. ;)))
Smith2007-06-05 10:13:13 // 29355
igen, bicskakulcsom van nekem is, két gomb van rajta, egyikkel nyit/zár, másikkal csomagtartót nyit
Satti2007-06-05 09:55:10 // 29354
Nekem van benne gyári riasztó,ha a távirányítóval nyitom ki a csomitartót,nem riaszt,automatikusan oldja.Mondjuk nekem az újfajta bicskakulcsom van,nem tudom,az más-e,vagy számít.
Grando2007-06-05 09:50:00 // 29353
A távirányítóval külön tudod nyitni a csomagtartót?
Smith2007-06-05 09:13:57 // 29352
Van egy kérdésem. :)
A gyári riasztó kikapcsol amikor a csomagtartót távirányítóval nyitjátok ki?
Csak azért kérdezem mert megjött a riasztóm, gyári kulcshoz illeszthető, viszont ugye be kell kötni a motorháztető és a csomagtartó nyitás kapcsolóit is h azt is védje, de ha aktiválom a riasztót és közben kinyitom a csomagtartót, akkor ugye be fog riasztani... erre valakinek valami ötlete?
Még az jutott eszembe hogy egy relével megszakítom a csomagtartó nyitást amikor a riasztó aktív, és akkor addig nem lehet kinyitni a csomitartót ameddig a riasztót ki nem kapcsoltam.
A gyári riasztó kikapcsol amikor a csomagtartót távirányítóval nyitjátok ki?
Csak azért kérdezem mert megjött a riasztóm, gyári kulcshoz illeszthető, viszont ugye be kell kötni a motorháztető és a csomagtartó nyitás kapcsolóit is h azt is védje, de ha aktiválom a riasztót és közben kinyitom a csomagtartót, akkor ugye be fog riasztani... erre valakinek valami ötlete?
Még az jutott eszembe hogy egy relével megszakítom a csomagtartó nyitást amikor a riasztó aktív, és akkor addig nem lehet kinyitni a csomitartót ameddig a riasztót ki nem kapcsoltam.
Gábor1662007-06-05 08:04:32 // 29351
A dőlésem -1 fok 40 perc. Az utánfutástól azért nem félek, mertt olyan hosszú a lengőkar, hogy 1-2 perc eltérésre számítok. Ki lehetne számolni. Lehet, megmérem a lengőkart és csinálok egy sacc/kb számítást.
FRob2007-06-04 22:54:56 // 29350
úgy megtenném én is
de sajna nem tehetem jelenleg
de sajna nem tehetem jelenleg
gyurma2007-06-04 17:36:53 // 29349
Így van igazad van:-))
lee752007-06-04 17:26:42 // 29348
urak nincs valakinek elfekvöben 164hez egy lenges csillapito rugo(rugo töresem van):)
ath2007-06-04 17:25:11 // 29347
azért 11-ért már listaáron elhozhatsz egy 2.4 jtdm distincitivet, de majdnem egy 3.2-t is.
de ez nem vita, neki az tetszik és nem érdekelte a racionalitás. ez a jó benne. megteheti, hogy egy kifutott modelt vesz, csak mert neki ez tetszik.
de ez nem vita, neki az tetszik és nem érdekelte a racionalitás. ez a jó benne. megteheti, hogy egy kifutott modelt vesz, csak mert neki ez tetszik.
gyurma2007-06-04 17:14:41 // 29346
Bocsi hogy beleszólok,én is néztem a 159-est csak qva drága volt ennyi extrával és szerintem kisebb mint a 66-os.
ath2007-06-04 16:38:11 // 29345
11 körül vette meg, minden földi jóval a 2.4-est. a héten jön meg vmikor.
mondjuk én lehet, hogy inkább egy 159-et vettem volna, de ha neki ez tetszik. nekem szimpatikus ez a fajta "hülyeség".
mondjuk én lehet, hogy inkább egy 159-et vettem volna, de ha neki ez tetszik. nekem szimpatikus ez a fajta "hülyeség".
gyurma2007-06-04 15:55:12 // 29344
Szia,tényleg már nem gyártják a 166-ost?
FRob2007-06-04 15:41:11 // 29343
szuper egy helyet találhattál akkor, nagyon várom az időt hogy mehessünk :)
FRob2007-06-04 15:40:02 // 29342
tyűdejónekiiiiii :)
menyit ér egy ilyen most?
azé szomorú vagyok hogy nekem már sose lesz 0 kilométeres 166-om, mert már nem gyártják
menyit ér egy ilyen most?
azé szomorú vagyok hogy nekem már sose lesz 0 kilométeres 166-om, mert már nem gyártják
ath2007-06-04 15:11:37 // 29341
a hétvégén találkoztam egy régi cimborámmal, akit még én fertőztem meg anno az alfa vírusával. beleszeretett az első 145-ösömbe még 98-ban, majd a másodikat ő vette meg. mint kiderült elég sikeres és tartós a fertőzés, ugyanis az ember most kapja meg a vadi új 166-osát, ami állítólag az egyik legutolsó gyártású darab, tele mindennel. a kereskedők nem hitték el, hogy vki még akar 0 km-es 166-ot venni.
kíváncsi vagyok, hogy milyen.....
kíváncsi vagyok, hogy milyen.....
András bácsi2007-06-04 12:36:22 // 29340
Viszont ha azon variálsz, akkor a hátsó felfogatással mi lesz? Elmegy az utánfutás szerintem.
András bácsi2007-06-04 12:34:48 // 29339
A logika a gyakorlatban nem jön be. Kellett állítani mindenhol.
András bácsi2007-06-04 12:34:06 // 29338
A dőlés nekem is 2 fok körül van.
András bácsi2007-06-04 12:33:30 // 29337
Mivel a bajoroknál idogáltam négy napig. :)
Gábor1662007-06-03 21:51:11 // 29336
Sajnos nem az ültetés miatt van. Már előtte is volt. A csonkállvány cserével elértük, hogy szimmetrikus lett. Talán 20'-et vissza tudunk csalni 4 mm-rel rövidebb távtartót rakva a segédvázkeret és a lengőkar közé. Remélem ennyit sikerül csalni. Lehet, hogy csak 3 lesz, mert túl közel kerül a lengőkar a vázkerethez.
Don Gombóc2007-06-03 20:53:34 // 29335
Azt logikáztuk Bandival hogy a négy centisnél is csak kevés mértékben lesz nagyobb a terpesztése mert azon a mínusz négy centin a dőlése alig lesz nagyobb a terheletlen lengéscsillapító szögét nézve. De pár km után úgyis látszik a gumin még abban a fázisban amikor nem kopott csak látszik.