Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

Csontdaráló2020-01-02 09:03:15 // 100014
Szerintem Csöri GTA-jában sose lesz 100K 😅
Csontdaráló2020-01-02 06:21:48 // 100012
Legközelebb összefutunk. És persze GTV-vel gyere 😉
pdenes2020-01-01 22:30:03 // 100011
Láttam kint ezt a két szépséget, mérgeds is voltam, hogy nem a GTV-vel mentem :D
Kócosw2020-01-01 21:17:43 // 100010
üdv a V6 osok között itt is 😁
Poló2020-01-01 20:11:36 // 100009
Újdonsült GTA tulajdonosként beköszönök ide. Svédországból hoztam, jelenleg várom a papírozást.

frusciante2020-01-01 19:47:08 // 100008
Á... Nagyot koppant...😀 A legközelebb nincs olyan messze... Februárra tervezek egy vezcseret a GTAn...😀
Csöri2020-01-01 19:43:07 // 100007
Túl fiatal vagy még ehhez. Majd legközelebb elmesélem.:)
Piritu - 1.000.0002020-01-01 19:38:19 // 100005
Lassan 7 éve vagy itt és még nem tiszta hogy mi az a k ?? :-OOO
Kazes☻2020-01-01 19:32:12 // 100004
A poszt számát nézd... azt ünnepeljük, ill. azt, hogy elkapta! :)
frusciante2020-01-01 19:19:16 // 100003
Ezt csak én nem értem? 😀 Esetleg korbeautoztad a gtaval a földet?😀
Kazes☻2020-01-01 18:33:57 // 100001
Grat! Kép? :)
Csöri2020-01-01 18:30:39 // 100000
Happy 100K
Csabo222020-01-01 12:33:56 // 99999
Kint voltam én is, de sajna nem sikerült szóba elegyedni a tulajokkal. ilyenkor ritkán áll az ember egy helyben, elindul mustrálni a többi gépet :)
Csontdaráló2019-12-31 15:36:35 // 99998
TWK Szilveszteri Találkozó 2019, Budapest 🙂

Blade2019-12-31 10:09:52 // 99997
Szoktam lottót venni néha:) De nem jött be.
Nekem tényleg furcsák ezek a hibák, és eddig tényleg nem nagyon került szóba senkinél a múltban. Én a 156GTA-át vettem legkevésbé megkímélt állapotban, de azzal is "csak" a váltóval volt hiba. Az egyik hiba egyedi volt, ami szerintem elkerülhető lett volna ha jobb kezekbe kerül az autó mielőtt kiköt nálam.
A 147GTA volt a legminőségibb minden szempontból, lehet mert Belgiumi autó volt.
A GT pedig a kettő között van szerintem.
frusciante2019-12-30 22:38:45 // 99996
😀 lehet veszek egy szelvényt még gyorsan idén...😉 Bár te is vehetnel egyet ha már 3 Olyan kocsid is volt és van ami ezzel az ecuval van szerelve és Nem találkoztál a hibával...😀 Beszélgetek egy litván formával akinek elég komoly alfas műhelye van rá van állva a gtakra japanbol hordja be őket mindig van nála 4-5 db mobilen is van mindig legalább 5 gtaja elado . Mondta hogy vett már 20.000kmet futottat is ecu hibával. 10 hibás ecusbol legalább 8on a bikazas vagy a rossz akku segített... Utána még egyszer beindul és többet sose... A hő is komoly gond sajnos a leomlo fölé tenni az ecut nem volt a legjobb megoldás... A katica a leomloben meg nem csak az ecu életét nehezíti.. ezektől függetlenül sajnos a kor a másik nagy baj... 15 év alatt a kerámia lapkák már láttak párszor 160-170 fokos levegőt... Tényleg N kéne erről ennyit beszélnem még a végén bevonzom....
frusciante2019-12-30 22:20:21 // 99995
A gyarit is teheted bárhová de a motorkabelkoteget módosítani kell... Az előnye hogy onnantól nem fog kapni hőt se rezonanciat se nedvességet, de sajnos ettől még 15 éves alkatrész marad... A vems annyiban jó dolog hogy új alkatrész sajnos gyári új ecut nem lehet venni... Az autolussonak is van egy alternatív megoldása ami tartós lehet és komoly munka van benne de ha megnézed mennyibe kerül attól leülsz... 😀 Annyiból inkább betaraznek vagy 5-6 gyári ecut és ha beszarik csak cserelem is kész.. 😀
frusciante2019-12-30 22:11:03 // 99994
Nekem nem hiányzik a pálya. Jó vezetni Ezeket a gépeket de pályára inkább vmi hátul hajtossal mennék. Mondom ezt annak ellenére hogy valószínűleg a gtat se tudnám kiautozni...😀 Ez nekem csak szerpentin falásra marad...😀
GTA_Laci2019-12-30 19:30:55 // 99993
Lehet első körben megpróálkozok Csörivel, hátha elvállalja. Várpalota sincs közel nekem, de Pécs az a duplája, 240 km. A Vems marad a válságterv, igazából nem tudom hogy azzal vajon csökken vagy nő a GTA értéke. Elvileg megbízhatóbb lesz meg gondolom lehet szabadon bárhova helyezni, csak ugye úgy már nem lesz eredeti, és ahogy idősődnek és fogynak ezek az autók azért ez is szempont lehet.
Blade2019-12-30 17:32:16 // 99992
Jól néz ki! Versenypályát fog látni?:)
Blade2019-12-30 17:30:29 // 99991
Lassan lottózhatnál is, mert az elmúlt 15 évben összesen nem beszéltünk ennyit ecu meg ilyen hasonló hibákról, mint az elmúlt pár nap alatt :) Pedig kevéske tapasztalat már azért összegyűlt 15 év alatt. Lehet ez a hiba is korral jár?:)
frusciante2019-12-30 15:54:00 // 99990
Alakul a motortér is. 😎
Csontdaráló2019-12-30 00:22:04 // 99989
Sajnos jó esetben is 15 éves autókról beszélünk, mindegyikhez vadászni kell valamit. Nincs ez másként a többi márkánál sem. Pl a Seat Toledomhoz alig találtam hátsó kipufogó dobot, pedig elég gyakori az utakon. Kasznielemek ugyanígy parásak. Egyszerűen elmúlik a support néhány év után. A GTV igazából második autónak jó ma már, elsőnek használni elég idegölő. Lásd pár hsz-szel visszább egy cartárs mit szenved, hogy találjon toronycsapágyat hozzá. Én most hátsó szélvédőt vadászok. Sajnos ez a nagy helyzet alkatrész utánpótlás szintjén.
Csabo222019-12-29 15:27:55 // 99988
Látod ezt jól megjósoltad. Nem lesz kuka az ECU mivel V6-om se lesz :D
/ van tartalék 2ős tömegűm ;) sőt, tartalék autóm/
Amúgy a GTV TB volt a nagy vágyam, de már pár éve sem nagyon volt hozzá alkatrész, igy nem mertem soha bevállalni. Aztán gondoltam egy V6 GT-hez jobban van utánpótlás, igy az kevésbé rizikós. Úgy fest h tévedtem...
VV62019-12-29 07:33:42 // 99987
Nekem volt VEMS. 400E Ft-ba került tizenX évvel ezelőtt újonan, kábelköteggel, szenzorokkal, kijelzővel, beszerelve, programozva. Megbízható volt, de pl. az alapjárat nem tudta a külső hőmérséklethez igazítani magát, vagy télen volt jó és nyáron alacsony, vagy nyáron volt jó és télen magas. Állítólag azóta fejlesztettek rajta.
frusciante2019-12-28 18:56:44 // 99986
Január 6a után kezdenek csak dolgozni. Csörit is megkérdezheted szerintem ő is látott már ilyet..😉 én a v6 szerelesenel őt preferalom. Ha vmit nem magam csinálok a v6on azt inkább rá bízom. minél több műhellyel beszélsz annál jobban képben lehetsz. Akikkel az ecu kabinba juttatásarol beszéltem egy pécsi műhely. Alfashock néven találhatod facen de 6.an kuldhetek neked egy közvetlen elérhetőséget mailben. Január elején én is beszélek mindkét műhellyel.
frusciante2019-12-28 18:45:49 // 99985
A te v6odon soha nem fog tönkremenni az ecu...😎😀 Egyébként 160 pénz körül megáll egy ecu egy dieselen a kettős ára...😉 Tudod te is hogy minden típusnak van hibája de ez ad legalább vmit ... Amíg nincs tt ennél jobbat nem tehetsz... Ráadásul abból a kekbol nem szállnal ki bukosan...
GTA_Laci2019-12-28 16:39:39 // 99984
Köszi a választ, megadnád a műhely elérhetőségét? Lehet hogy egyszerűbb és gyorsabb lenne ha ezután náluk próbálkoznék.
Csabo222019-12-28 15:34:54 // 99982
És ezek után akarsz rábeszélni V6 GT-re? minek az embernek ellenség, ha ilyen cimbijei vannak? :D
GT Ɨ|ѯ2019-12-28 12:51:51 // 99981
Uraim! Keresek motortérfedélre filcet hibátlant, ha valakinél lenne érdekelne, köszi
Csontdaráló2019-12-28 06:03:58 // 99980
Srácok, valaki tud abban segíteni hogy GTV 916-hoz hátsó szélvédőt hol tudok szerezni? A google szerint konkrétan nem létezett soha ilyen... Sicursiv a gyári.
frusciante2019-12-27 22:27:40 // 99979
Még jó hogy kb egy hete kerdezte itt tőlem egy Cartars hogy miért kéne ezeken az ecut cserélni vagy bevinni a kabinba..
Sajnos rohadtul nem ritka eset ami nálad előfordult.. kb 2 napja facen magyar adok veszekben is keresett egy GT tulaj 3.7.1es ecut... Az angol adok veszekben kb hetente keres vki ... Ott kint le se írom mennyiért árulnak bontottat...😀 ha nem menthető az ECUd tudok ajánlani neked egy műhelyt ahol egyrészt árulnak bontottat nem horror áron másrészt ha kell szüzesiteni is segít vagy atmasolja a tiedrol az adatokat illetve beviszi a kabinba hogy mégegyszer a hő és a rezonancia ne öljék meg az ecudat... Nekem még működik az ecum de januárban én is leviszem hozzá az enyémet hogy vigyük be a fülkébe...
GTA_Laci2019-12-27 22:04:44 // 99978
Sziasztok! Nekem 156 GTA-m van és sajnos négy hónapja áll az autó a tönkrement ECU miatt. Azóta próbállkozik vele egy szaki de nem tudja megcsínálni. Most van kilátásban egy bontott motorvezérlő, de kérdés hogy vajon az még működőképese-e, illetve a szerelő azt mondta hogy kell hozzá az immobilzer box és a chip is a kulcsból. Tudtok segíteni hogy hol kell keresni az autóban az immo dobozt? Ha esetleg ez még sem jön össze van valami tippetek hogyan tovább? Javasolták hogy csináltassak rá írható motorvezérlőt (pl VEMS), valakinek van ilyen tapasztalata?
frusciante2019-12-23 17:20:16 // 99977
Érdekelne itt vkit cf2es kerámia bevonatos leomlo 3,2hoz??? Nem horror áron?
GT Ɨ|ѯ2019-12-23 16:24:42 // 99976
dettó:-)
Csontdaráló2019-12-23 12:00:35 // 99975
Amennyire látom két Weber 40 DCOE-vel lehet etetni a 2.0 TS motort, tehát a JTS-re is jó lehet :D Már csak a gyújtásnak kell írni egy mikrokontrollert, illetve a klímához, hogy ha kapcsol, akkor emelje meg a fordulatot :) Tehát amíg van weber, addig nincsen baj :D
frusciante2019-12-23 11:36:27 // 99974
Ezekkel a dolgokkal egyébként nem akarok én riogatni senkit. Csak azt irtam le amit láttam vagy tapasztaltam vagy amit más tulajok, szerelők mondtak nekem. Mindenki kérdezze meg a saját hozzáértő szerelőjét azokról a gondokról ami érdekli őket és tegyen úgy ahogy a szerelője mondja.😉 Szerintem marhára szerethetőek ezek a v6ok nem sokkal esznek többet mint a tsek és alapjában megbízhatóak.
Csontdaráló2019-12-23 11:29:13 // 99973
Legvégső esetben felpattintjuk a dupla webert-t ;) A gázreakciónak még jót is tenne :)
frusciante2019-12-23 11:15:55 // 99972
Én is így tettem....😀 Csak azért megyek utána ezeknek a dolgoknak mert szeretném még sokáig megtartani a v6ot és ha lehet amit tudok megelőzok. Az ecu kabinba juttatása jó megoldás a hő a rezonancia és a nedvesség ellen de az sem véd az ellen sajnos H 16 éves alkatrészek ezek... Maguktól is elfaradhatnak.. beszéltem olyan sráccal akinek a polcon állva is elfáradt egy ilyen ecuja...
frusciante2019-12-23 11:10:06 // 99971
A vízpumpa használat függően előfordulhat H a 60tkmet se bírja ki.. és igen az ecut úgy viszed be H a motorkabelkoteget meghosszabbítod" és azon a vaklyukon keresztül ahol a fő kabelkoteg kijön ott beviszed... Nekem van egy tarcsi kabelkotegem aminek a kabelei első 60cmjenek semmi baja én azt fogom helhasznalni hozzá. Ez a baj csak a 3,2ket érinti ott is a hő a legnagyobb gond... Illetve hogy az összes 3.7.1es ecu egy kalap sájsze röviden...
frusciante2019-12-23 11:03:42 // 99970
Nekem Csöri talált német ebayen bontott de újszerű állapotut.
Csontdaráló2019-12-23 10:08:00 // 99969
A kábelek szigetelése és gégecsövei a GTV-ben is porladnak. Most azt csinálom, hogy ahol meglátom, hogy hullik szét, már megyek rá a szigetelőszalaggal. Vajon árul valaki utángyártott spec kábelköteget bármilyen alfához? :) Én biztos befizetnék rá.

Azt a műanyag vízpumpát nem is értem. Nem tudom mennyit kéne elmennie, de ha mindenki minden vezérlés cserénél cserélné a vízpumpát is, akkor sosem derülne ki mi történik, ha széthullik. Az ecu GTV-ben a doblemezen van. Azt sem tartanám a világ legszárazabb helyének... de most hogy viszel be egy ECU-t az utastérbe? Átkábelezed az egészet? Agyrém...
Kócosw2019-12-23 09:35:23 // 99968
Én meg simán kattant alfásként azt vettem meg amelyik tetszett, aztan amit kell alakitok rajta 😁
frusciante2019-12-23 05:20:57 // 99967
Akkor te szerencsés vagy. Az általam leírt hibák sajnos mind sulytjak a gtakat. Az ecuban a nagy hotol elrepednek a kerámia lapkák nem javítható csak csere(rengeteg ilyen eladót is láttam illetve owneren és sok fórumon gyakran előforduló hiba... Legutóbb egy gtas face fórumon kérdeztem rá H ki mit ajánl erre a problémára. Litvaniatol németek át angolok és hollandok is találkoznak ezzel a hibával. Mindenki azt ajánlja H vigyem be a fülkébe az ecut...) A műanyag lapátos vízpumpa lapatja elreped és elenged a tengelynel amitől megáll nem forog tovább és ha nem cserélik időben hfesre vágja a motort. A kabelkoteg nálam is elfáradt. Elporlad konkrétan a szigetelés nagyja utána akárhol letestelhet amit az ECU megint nem bír.. a hf tömítés ategesevel is találkoztak már joparan itt fórumon is... Odafigyeléssel ezeket mind ki lehet védeni de sajnos mind létező hibaforras...
Blade2019-12-22 21:45:43 // 99966
Nehéz megmondani, mindhárom nagyon jó volt, a GT az is. Mindegyik kicsit más volt, mégis ugyanaz :)
A legintenzívebb élményt a 147GTA hozta, de inkább azért, mert nagyon sokat voltam vele versenypályán. Nagyon nagyon jó emlékeim vannak.
Blade2019-12-22 21:41:51 // 99965
Szerintem nem kell rákölteni 1,5milliót egy jó állapotúra. A negyedét sem költöttem összesen a három V6-ra ami az enyém volt.
A 156GTA-val 110.000km-t, a 147GTA-val 65.000km-t, a GT-vel eddig szintén 65.000km-t mentem. Nem találkoztam olyan hibákkal amiket leírtál. Miért kellene ecu-t, vízpumpát, kábelköteget stb. cserélni? Nem is hallottam olyanról, akinek ezekkel problémája lett volna. Szerintem a típus nagyon megbízható, egyedül a sebességváltó típushiba, vagy esetleg a generátor fesszabályzó.
A 156GTA-án egyedül a váltóval akadt problémám, azon kívül semmi mással. Kicseréltettem egy gyári felújítottra.
A 147GTA-án semmi, azaz semmi javítanivaló nem volt. Pedig nem kíméltem, megjártam vele sok versenypályát, külföldön is. Kihoztam belőle amit lehet, és az autó hibátlanul bírta!
A GT-én eddig csak a fesszabályozót kellett cserélnem ,7000Ft-ba került. Meg Csöri cserélt egy tűgörgőt a váltóba, de tudjuk hogy a váltó típushiba.
A karbantartásokat időben megkapta mindhárom, olajcserét 10.000km-enként, vezérlés cserét 60.000km-enként csak gyári alkatrészekkel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak