Az újjászervezett Bertone stúdió volt a következő, aki bemutatta koncepcióját, amely a 8C Competizione alapjaira épül. A sajtótájékoztatón jelen volt a StileBertone régiúj elnöke, Lilli Bertone is. A Pandionon 200 dizájner és mérnök dolgozott.
Mike Robinson, az autó főtervezője azt hangsúlyozta: az autó tökéletesen példázza a Bertone stúdió hagyományait: a Pandion kívéletesen innovatív és gyors. Az autó arányai tipikusan kupésak, hosszú, elnyújtott orr, karcsú vonalak és rövid far jellemzik.
Annak ellenére, hogy extravagáns, Mike Robinson szerint az autó legalább annyira felismerhető, mint az Alfa Romeo. Az ajtók nyílása az egyik legextravagánsabb része az autónak: hátul van rögzítve és az autó egész oldalával együtt nyílik, beleértve az első sárvédőíveket is. Nyitott állapotban 3,6 méter magasak az ajtók.
A hátsó rész egy rovar potrohára hasonlít, a főtervező szerint a lendületes formát viszi tovább, így nem fulladt ki a formaterv a hátsó résznél, mivel ugyanolyan dinamikus maradt.
Következő oldal: Pininfarina tanulmány