Genf 09 - MiTo GTA premier

2009-03-03  Teddy
Hivatalosan is bemutatkozott és feltárulkozott az Alfa Romeo MiTo GTA a Genfi Autószalonon.
Hírek >> 2009  

Teddy jelenti a Genfi Autószalonról:

Pár nappal azután, hogy megjelentek az első képek, Genfben is bemutatkozott az Alfa MiTo legerősebb változata, GTA jelzéssel és 240 lóerővel. Az autót egy üvegketrec mögött helyezték el a korábbi videókról ismert Giulia 1300 Junior GTA-val. Miután sikerült bejutni, a MiTo ajtaja kinyílt és ezzel együtt feltárult a beltér is, amely eddig ismeretlen volt.

A sportos hangulatról a kormánykerék kialakítása, a középen elhelyezett fényjelző (a fék és az index használatát is visszajelzi), a 300-ig skálázott műszerek, a kagylósított sportülések és az ötpontos Sabelt övek gondoskodnak. A műszerfal környékén, az üléseken, az ajtókon hasított bőrt használtak fel, amelyek nem tükröződnek az ablakon, és a levegőbeömlők, pedálok formáját is átszabták kicsit, csakúgy, mint a sebességváltót. A kormányon egy szolid GTA felirat jelzi, hogy a 240 lovas változatban ülünk, ha eddig nem vettük volna észre. Hátsó ülések sincsenek, viszont "díszítésül" két bukósisak hever a sportülések mögött.

A külső ugyan méretre majdnem megegyezik egy utcai MiToéval, mégis robosztusabbnak tűnik, sőt az arca sem annyira csodalkozó a mélyebbre húzott hűtőmaszknak köszönhetően. A hátsó lökhárìtóba integrált kipufogó a diffúzorral együtt abszolút sportos hangulatot áraszt és arra figyelmezteti a mögöttünk haladot, hogy súlyos vereségre számíthat, ha nem köti fel a gatyáját.

A forma egyébként rengeteg apró, de annál izgalmasabb részletet rejt. A csak a GTA-ra tervezett felni oldalfalába is elrejtettek egy GTA feliratot, a 8C-ről származó levegőkilepő felső részébe rejtették el az oldalsó, ledes indexlámpát es egy Centro Stile Alfa Romeo felirat is elfért még. Az apró szárny a csomagtérajtón ugyan aerodinamikai szerepet túl sokat nem játszik, viszon nagyon jól néz ki.

Összességében a fehér autó a sötétszürke felnikkel, a fekete tetővel, küszöbbel és a fekete keretes lámpákkal a genfi autószalon egyik feltűnő modelljévé vált. Ezt jelzi az autó körüli nyüzsgés is, a nem túl nagy Alfa Romeo stand forgalmának felét a MiTo GTA "bonyolítja".

Technikai adatok a delután kezdődő sajtótájékoztatón hangzanak el, amelyről külön anyagban számolunk be.

További képek a galériában, hamarosan. 

Kapcsolódó írásaink:

Kapcsolódó galériák:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Selmak2024-04-15 12:47:38 // 6832
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

Az kb 5 perc után lekapcsol ha nyitva hagyod.
berobbantam2024-04-13 19:02:43 // 6831
Szia.
Azt írtad több villamos szakinál is volt már.Nekik meg kellett volna találni a baj forrását.Én mérnék egy töltést alapjáraton és fordulaton is.Utána megnézném mennyi áramot vesz fel a kocsi nyuhalmi állapotban.Azt se tudom hogy használod.Nekem anno az 1.4 benzines bravát 3-4 hetente ki kellett vinni a városbol.A rövid utak sok indítózás leszopálta az akkut.Pedig nem ment rajta világítás nem használtam a klímát.Az 56 diesel.A klíma zene tompított nonstop üzembe van.De annak még sincs ilyen nyűgje.Pedig napi 8 km az átlag köröm 5 megállással.Az előző akku majd 4 évig tűrte ezt télen nyáron.Pedig noname volt.
zgi5212024-04-13 17:15:51 // 6830
sztem ez egy vegtelen egyszeru hiba lesz csak
senki nem gondol ra.
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

gyujtas nelkul csekkolni kell a bizti tablat, hogy hol
folyik tovabbra is aram nyugalmi allapotban.

igen, tudom nehez kompetens szakit talalni😳