MiTo a Novitectől

2009-06-02  Teddy
Elsőként a német tuningcég jelentkezik a MiTo tuningverziójával, amely új külsőt és erősebb motorokat tartogat tulajának.
Hírek >> 2009  

Megtört a jég, pontosabban a Novitec megtörte és elsőként mutatták be a MiTo kissé felpaprikázott változatát. Bár a Marangoni gumigyártó már készített egyet, de egyedi darabról volt szó. A Novitec azonban több helyen is beletúrkált a miniAlfába.

A legfontosabb természetesen a motor, az 1.4-es turbós erőforrás gyári 155 lóerejét a Powerjet 2 elnevezezésű tuningbox-szal feltornászták 186-ra és a nyomaték is megugrott 30 Nm-rel 260-ra. Ezzel a teljesítménnyel az 1.4-es JTB 7.4 másodperc alatt futja le a 100-as sprintet.

Természetesen a dízelesekre is gondoltak, az 1.3-as és az 1.6-os JTD-hez is lehet kérni chiptuningot, a jól bevállt Novitec Powerrailt. A kis dobozkának hála az 1.3-as 90 lóerejéből hirtelen 110, az 1.6-oséból pedig 144 lóerő lesz, a nyomaték pedig mindkét motornál nagyjából 50 Nm-rel emelkedik.

Nem elégedett meg a Novitec csak a motor tuningolásával, faragtak hozzá új külsőt is. Ehhez a jól bevállt eszközöket használták fel; új első és hátsó lökhárító, küszöb-, és tetőspoiler, semmi különleges. Illetve talán annyi, hogy az egyébként variálható színű lámpakeretek itt a karosszéria színével megegyezőek, momentán fehérek.

Nem maradt érintetlenül a futómű sem, a 40 mm-es ültetőrugókon túl rendelhető a MiTóba változtatható magasságú és keménységű futómű is. Ezt pedig a cég N8 névre hallgató 18 collos felnijeivel egészíthetjük ki, amelyeket fekete, vagy ezüst színben rendelhetünk meg.

Végül a kipufogó rendszer is sorra került, rozsdamentes vadiúj rendszert lehet kapni mostantól az 1.4 TB modellhez. A kétoldali kipufogás alap, a véget azonban variálhatjuk; van oldalanként egy, vagy kettő, ovál, vagy normál kör alakú vég is különböző méretekben.

Jöjjenek az árak. Ha az egész kit-et motortuningostól, mindenestől megrendeljük, az bizony cudar összegbe fog kerülni: 3650 eurót, 280-as euróval számolva 1 millió 22 ezer forintot kell letenni a Novitec asztalára.

Az alkatrészek pontos áráról a Novitec saját webshopjában olvashattok.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Selmak2024-04-15 12:47:38 // 6832
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

Az kb 5 perc után lekapcsol ha nyitva hagyod.
berobbantam2024-04-13 19:02:43 // 6831
Szia.
Azt írtad több villamos szakinál is volt már.Nekik meg kellett volna találni a baj forrását.Én mérnék egy töltést alapjáraton és fordulaton is.Utána megnézném mennyi áramot vesz fel a kocsi nyuhalmi állapotban.Azt se tudom hogy használod.Nekem anno az 1.4 benzines bravát 3-4 hetente ki kellett vinni a városbol.A rövid utak sok indítózás leszopálta az akkut.Pedig nem ment rajta világítás nem használtam a klímát.Az 56 diesel.A klíma zene tompított nonstop üzembe van.De annak még sincs ilyen nyűgje.Pedig napi 8 km az átlag köröm 5 megállással.Az előző akku majd 4 évig tűrte ezt télen nyáron.Pedig noname volt.
zgi5212024-04-13 17:15:51 // 6830
sztem ez egy vegtelen egyszeru hiba lesz csak
senki nem gondol ra.
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

gyujtas nelkul csekkolni kell a bizti tablat, hogy hol
folyik tovabbra is aram nyugalmi allapotban.

igen, tudom nehez kompetens szakit talalni😳