Mutasd

>> Egyéb2023-03-03

Eljött a nap végre,mikor neki láthattunk a donor 33 belsejének bontásához.Nagyon vártam már.Egyrészt azért,mert szerettem volna már előre lépni a projectel, másrészt, ismerkedni akartam tüzetesebben a belsővel,szerelés szempontból.Mondhatni faék egyszerűség fogadott.Nem rejtegették a csavarokat mindenhova,nem volt bonyolítás feleslegesen.50 perc alatt a csomagtartóban és a futón volt a komplett belső.Okosan haza is értem vele, így most egy alapos porszívózás,műanyag ápolás következik először.Természetesen ezeket is dokumentálva.De addig is itt van pár kép a haza érkezés utáni pillanatokról.Ciao

 
>> Egyéb2023-01-21

Az anno,88-ban felhasználásra kerülő szövetek számomra kicsit harsányak,a mintájukat tekintve,de ezt bőven el lehet nézni nekik.Azonban a mi kis csodánknak a kockás mintás vezető ülését az idő, és a benne eltöltött kb 150 ezer km "megcsócsálta".Oly annyira,hogy menthetetlenül tönkre is tette.Sajnos ez magával hozza azt a problémát,hogy a komplett ülésszettet, és kárpitokat cserélni kell.Az első árajánlatot,amit kaptam,meg kellett emésztenem,de valahogy nem sikerült túl jól,megfeküdte a pénztárcám "lélektani zsebét", így erről a projektről letettem.De jól is tettem...A napokban érkezik haza,piciny barátunk másik belső tere,melyet egy 1.7 QV fájdalmas elhalálozásának hagyatéka adja.Egyetlen apró javítható repedésen kívül,csak egy jó alapos tisztításra lesz szükség.Amint megérkezik,a történet folytatódik...

 
>> Szerviz2022-11-02

Az autó volt tulaja 10 év alatt 1000 km-t tett bele a kis csodába,ami valljuk be,nagyon kevés.Tartva az üzemanyag tankba előfordulható szennyezödésektől,egy utólagos üzemanyag szűrőt iktatott be a rendszerbe. Megvásárlása után, látva a szűrőben lévő 3 centi vastag rozsdadarát,cseréltem a szűrőt.Valószínűleg a motorhoz is jutott a "mocsokból",sajnos a szinkron elment,az alapjárat szinte esélytelen,szivató nélkül.Így következik a motor rendbe tétele.