Mutasd

>> Autóápolás2007-11-11

Ma feldobtam a téligumijaimat: 175/65 R14, Fiat felnin (maradt a tavalyi felállás)
Hűtőfolyadékba borítottam kis fagyállót és hűtőtömítőt (mindkettő Prevent).
Meg a szélvédőmosóba is került téli mosófolyadék, mert már félig volt (bő 2 liter maradt).
És így nézki a masina a parkolójában (legalább látszik a piros pajzs is)

 
>> Egyéb2007-10-31

Két tankolásból 18,45+40,86 liter (totál:59,31liter), 739km.
Ez 8,02-es átlagfogyasztást jelent.
Jó sok hidegindítással tettem meg ezt a távot, lényegében munkába járásra használtam a kocsit.

>> Egyéb2007-10-23

2007-10-22; Szentes Shell: 38,42 Liter/530km; 281,9HUF/liter. Átlag:7,25!
Ami változott a korábbiakhoz képest: az 530km-ből 270km egyhuzamban, összesen 5 hidegindítás, stabil 3500 körüli motorfordulat, semmi dzsimbulás, pár előzés. Jót tett a fogyasztásnak a stabil fordulatszám és a hideg száraz idő is (gondolom).

>> Egyéb2007-10-19

Esso Veszprém: 41,76Liter/500km 270,9HUF/liter
átlag: 8,4l/100km
Ami változott a korábbiakhoz képest: guminyomást ellenőriztem és beállítottam: 2,3bar lett elöl, 2,1bar lett hátul (nem volt két egyforma sem előtte!)
A karbikat összekötő szivatóbowdent mozgattam meg, illetve fújtam be alaposan WD-40-nel. Az volt az érzésem korábban, hogy a szivató bowdenje beragadt és amiatt magas a fogyasztás és ettől fullad le melegen a motor. Hát mostmár nem fullad le.

>> Egyéb2007-10-07

443km 43liter benzinből. Ez az első mérleg a Dellorto karbikkal. Kicsit meglepő, korábban ( a 36-os Weberekkel) legalább stabil 8-as átlagofgyasztásom volt, most ez 9,7 lett. Igaz sokszor 13-140-es tempóban is utaztam, és volt 1-2 alkalommal 150 is. Most visszaállok a régi tempóra...
Ja, az alapjáratot időközben elvitte a cica, élmény volt így Pesten autózni, lámpától lámpáig, bal láb kuplungon, jobb láb féken, közben kicsit a gázt rugdosva.
Ma rákacsintok a gy.elosztóra és megnézem a guminyomást.

>> Egyéb2007-09-30

Meg volt ma az eslő út (békéscsaba-Veszprém~300km) a felújított kocsival. Hari kicserélte a két 36-os Webereket két 40-es Dellorto-ra. Ég és föld. A motrot 5500-ig is forgattam (mutató szerint 170-nel hasítottam, számító táblázatom szerint ez már 185 is lehetne-fékpadon mérve), simán bírta ötödikben a pörgetést. Nagyon vaddisznó módon megy.
Ja, és az Imola váltó...NEM RECCSEN A KETTES!!! A régi váltóból az a nyünnyögő búgás jött, most egy másféle hangot hallok. Olyan versenyautós visítás. Persze lehet sokat állt, és megváltozik idővel a hangja.

 
>> Szerviz2007-09-29

Nah, ismét legális az autó, április óta...
Van ződkártya (hála Hari mesternek) és műszaki érvényesség.
Meg ideiglenesen a két 36-os Weber helyett két 40-es Dellorto karbi (mert csak ezzel ment át a kocsi a mérésen...)
Képek hamarosan.

>> Szerviz2007-08-16

Hari mesternél áll az autó, komplett első futómű és váltócsere...Tetézve zöldkártyával és műszaki vizsgával:(
A futóműről pedig csináltam egy fotót, a kocsi közben krokodilon állt.
Látszik a stabilizátor rúd (piros), a sárga gátló, piros rugó és szintén piros féknyereg. Ami nem látszik: a bontott Imola váltó, a lengőkarok a szilentek, a belső hűtésű féktárcsa és a sok munka.
raktam fel egy korábbi képet, hogy milyen is volt a futómű...

 
>> Szerviz2007-06-13

Ma vettem alvázvédő sprét is (bitumeneset), ahova az ecsetes kezem nem ért el, most jól befújtam.
Lecsiszoltam a javításoknál a gittet is és most színre fényeztem. Hát nem lett tökéletes, de munkába járósnak megteszi...
Meg felraktam a hátsó lököst is, és kárpittisztítóval elkezdtem pár cucc takarítását. A garázsba betolatni meg élvezetes volt, nincs ülés a kocsiban, a padlón ülve nyomultam. A mai munka előtti képeket csatoltam.

>> Szerviz2007-06-12

Ma is pöcsöltem a kocsi aljával, a kerékjáratokat kentem le (ahol eddig kimaradtak).
Végre lehet emelni a kocsit (korábban a küszöbök rohadása miatt az emelőről szép lassan visszarogyott a bal hátsó...), le is cseréltem a téli gumikat. (Április eleje óta téli gumin állt a masina). Most a régi nyári gumákat dobtam fel, a téli kereket meg elraktam nyári álmot aludni(kis csavarhúzóval kipattintgattam a kis kavicsokat is a gumi mintázatából, holnap leslagozom és lefújom valami gumiápoló szerrel).
El is fogyott a munka végére az Olvikor (bitumenes alvázvédő), 3 üres kanna van már a garázsban.