Mutasd

>> Szerviz2008-11-19

rég irogattam, időközben (cirka egy év alatt) SEMMI különleges nem történt, az autó pöpec :)). most 83ezer lett benne, kicsit tartottam a vezérműszíj elérésétől, így gondoltam megadok a gépnek minden jót, amire csak igényt tarthat.
- 5 l Selenia 20K
- Magnetti Marelli vízpumpa
- vezérműszíj szett
- levegőszűrő
- olajszűrű
...minden egyenesen Torinoból ;) így lett a ceh 59.ezer HUF, ami nem kevés, de még mindig olcsóbb, mint a helyi fiatnál, aki 110 + áfával kecsegtetett... :S
Célszerszám hiján a szűrőket és a az olajat tudtam csak magam cserélni, ma egy fagyállófeltöltés és a szíjcsere a szolnoki Ring-nél történt viszont, csekély 28 ezerért. De legalább segítőkészek és rendesek, át is vizsgálták az autót, minden rendben szerencsére, az első féktárcsák viszont csereérettek (ezt tudtam már) és a hátsó keresztlengőkaroknak sem ártana egy kis pofozás..
Mivel ezek még nem égetően szükségesek, nem nyúltak hozzá, viszont a hangja és a motor reakciója gyönyörű lett, azt mondom megérte a sok utánajárás, plusz hivatalos szervízben történt az átvizsgálás, ez megnyugtatta a lelkem kicsit.
Akárki akármit mond, ez egy nagyon jó autó, telitalálat... imádom...