Angyal Rita - Alfa Amore: Az internetes Alfa Romeo közösség
Angyal Rita - főkép

Ezeket is a kaposi találkozó előtt, délelőtt cseréltem ki. Köszönöm Whiteskullnak ezúton is, hogy segített a beszerzésében, továbbá Csocsiéknak, hogy a közreműködésükkel eljutott Pakson át hozzám az alkatrész.
Cserélnem kellett az első ködlámpáimat, mert már elkezdtek párásodni, és bevízkövesedtek. Az újak szépen működnek, köszönöm mégegyszer az alkatrészeket.

 

Sajnos, az ismétlődő motorcontroll lámpa- bejelzések miatt computeres vizsgálatot csináltunk az autómon. Az első lambdaszondát írta ki hibának. Egy idő után kialudt a kód, de újra jelentkezett.
Sajnos, egyszer előjött már az, hogy tlejesen visszaesett az autóm teljesítménye, füstölt, ahol azelőtt 5- ösben felszáguldott minden gond nélkül, ott kettesben kellett jönnöm. Rángtatott is, alapjáraton előjött egy rángatózás időnként. A motorhang is elég ingadozó volt, a kormányon és az ajtón is lehetett látni a rángatózást.
Megérkezett az Unixból a Magnetti lambdaszonda. Beleraktuka kaposújlaki találkozó napjának délelőttjén itthon.
Jól kezdett működni az autóm, kb. 4. újraindítás után kitörlődött a motorcontroll lámpa hibakódja mindkét helyről. Elmentünk vele Kaposújlakra délután, hazafelé is minden rendben volt.
Az első képen látható a régi lambdaszondám. A közepén látszik az a kis fehéres porcelándarab,ami le volt törve belülről.

Ezek a képek már a hazautunk közben készültek. Elnézést, hogy picit homályosak, konvoj közben voltunk.

 

Idén sajnos, csak délután tudtunk elmenni a találkozóra a házfelújítási munkálatok és az autóm délelőtti aktuális szerelése miatt. Nagyon szép volt az idő, a délelőtti köd tovaszállt, sok régi baráttal találkoztunk, aminek nagyon örülök, mégha csak ilyen kevés időt is tudtunk együtt lenni. Kipróbálhattam Nonokám Crosswagonját, ami egy csúcsszuper autó, ezúton is köszönöm neki, hogy mehettem a gépével. Pb_ kisunokám autójával is mentem, az én autóm sehol sincs az ő autójához. Nagyon szeretnék egyszer egy 33 1.7 16V-t saját tulajdonban. Azok még igaz Alfa Romeok. Hazafelé együtt jöttünk konvojban a pécsi banditákkal, sajnos, hamar elment ez a szép nap.

Összefutottunk Király 156- tal és Illés Feriékkel Dombóváron. Sokat beszélgettünk, alkatrészek miat is találkoztunk, estig beszélgettünk, nevettünk, végül gyors közös tecsós bevásárlás. Jó volt veletek találkozóni, remélem, hamarosan találkozunk ismét.

 

2008.09.12.: eljött végre a nagy nap, visszafizettem az autóm hátralévő egy év hitelét, átvehettem a törzskönyvét. 645070 ft- ot fizettem (VB Leasing).
Nem apuci- anyuci, saját pénzből van az autóm.

 

Gumit cseréltem az autómon, nagyon repedezettek voltak a gumik. Tavaly nyáron, használtan vettem őket, inkább a csere, egy tapodtat sem menni vele tovább a szervízen kívül, minthogy potenciális gyilkos legyek az utakon a régi gumik miatt. Olasz Norbiék gyors segítségének köszönhetően még ma este sikerült lecserélnem, köszönöm nekik innen is a gyors segítséget!
Kleber HP2- es került a régi helyére, kicentírozva. A blogírással picit vártam, már a csere (08.21.) óta 2 000 km- t mentem az új gumikkal. Eddig nagyon jók a tapasztalataim velük. Volt már Kleber gumi az autómon régebben, arról a gumiról is csak jót tudok írni.

 

Kriszéknél voltam, nagyon régen tudtunk csak találkozni, nagyon hiányoztak nekem. Ott volt náluk műanyagos Toto is. Nagyon jó volt találkozni a régi bandával! Mennyit marháskodtunk! Eszementek vagyunk, nem tudunk kiforulni önmagunkból, megváltozni. Estig nevettünk megint :-)
Néhány kép a pictor, a műanyagos és a macsekok közreműködésével a napunkból.

 

Prolongot tettünk kipróbálásra az autómba, sokat hallottam már ezzel kapcsolatban a tapasztalatokról és eddig csak jót.
Eddig nem írtam róla, vártam egy kis ideig, hogy tényleg, milyen lesz.
Ahogy telnek a napok, nemcsak mentálisan és reménykedve hiszem a hatását, tényleg van jó hatása, (nem várok száguldó csoda eljöttére). Élénkebb lett egy picit gyorsításoknál- elindulásoknál az autóm, aminek örülök, nem úgy indult már el lámpáktól, mint régen az autóm, most kicsit jobban észnél van régen és csendesebben, egyenletesebben jár a kis szíve. Megfiatalodott rita néni :-)
Ahogy csinálgattuk az autómat, Boszika, a macsekunk meg segített, figyelte az eseményeket, tekeredett a lábunknál, de a végére állatira elfáradt a munkában :-)

 

Az autóm legutóbbi széteszerelése közben kiszedtük a compuerét is. Tele van matrinyákkal, flictollas feliratokkal, és megdöbbentem, mert 2000-es, nem az, ami benne volt.
Piri szólt nekem tavalyelőtt, hogy 70 000 km körül (pontos km- óraállásra nem emlékszem) újra lett írva a computerem, nem értettük, hogy mi történhetett.
Miért van szüksége a márkaszervíznek a 2002- es computeremre? Nem szóltak az egészről semmit akkor.
2 éves koráig járt oda az autóm abba a bizonyos budapesti "márkaszervízbe", utána esküdtem meg, hogy nem viszem oda többet, mert csak lerabolják az autót. Azóta a gyanúm igazolásául sajnos, sorban derül ki az autóm alkatrészei alapján a munkájukról a valóság.