Mutasd

>> Esemény2012-07-21

A 2006 os költekezés után reméltem, hogy végre rendben van a gép. (műszakilag).
Nahh nem így lett. ;)
-kezdődött, hogy kicsit erőtlennek érződött a gép.
Ki lett cserélve a gyújtás elektronika, így már ment mind a 8db gyertya
-közben egy O gyűrűt is kapott a vezérlés módosító mágnes szelepe alá.
-olyan apróság, hogy B.e ajtó határoló, B.e bizti öv már említést sem érdemel.
-motor generál? Nahh az igen.
Úgy volt, hogy Szentesről hazafelé sietős volt az út. (épp volt egy vevőm az autóra, akkor akartam először Fischer V6 osát megvenni) Megérezhetett valamit, mert az "elpusztíthatatlannak" titulált 8V pár kilométerrel a cél előtt elkezdett gőzt kipufogni. Utána,meg mint egy gőzmozdony. De a saját lábán elment még Janihoz. Vevő persze nuku, de az autó meg ott is maradt... :(
-Hengerfej felújítás, gyűrűzés, olaj, fagyálló (1 éven belül sokadik), főtengely köszörülés...
Szóval nem kis meló lett. Még ott Janinál közben megadta magát az egyik első gátló is és a főfékhenger...áááá. A V6 ra szánt projekt elúszott. :/
Negyed év végére lett épp kész. Így Esztergomba friss motorral mentem :)