Mutasd

>> Szerviz2010-01-19

Olajcsere, légszűrőcsere előkészítve.

Valvoline MaxLife 10W-40 5 l
Clean Filter olajszűrő
Clean Filter (olasz) levegőszűrő

km: 95 566

>> Szerviz2010-01-19

Olyan áron hoztak Flat Wiper jellegű ablaktörlőlapátokat, hogy azt mondtam, annyit megér, hogy kipróbáljam. Puding próbája...

>> Szerviz2009-11-15

km: 93 500

Kiégett a jobb után a bal tompított izzó is, ezért kicseréltem mindkettőt. A múltkor vásárolt kínai noname helyére is Osram izzó került, ezekben megbízom. Így nagyjából ugyanakkor számíthatok majd rá, hogy ki fognak égni. (A mostaniak is rövid időn belül szinte egyszerre izzottak fel még utoljára.)
A szomszédos autószerelő műhelyben jól be is állítottuk.

>> Autóápolás2009-11-15

Szép, napos időre ébredtünk ma, ezért úgy döntöttem, hogy idén (valószínűleg) utoljára nagytakarítom az autót. Kapott így tél előtt egy alapos felni ápolást, belső nagytakarítást, alapos külső mosást és lakkvédő "polírozást".
Eltartott egy ideig, de a lemenő nap izzó narancssárga tengerként tükröződött vissza az autón. Szép volt. Ha lett volna nálam gép, lefotózom, így meg csak a verbálvizualizáció maradt.
Már csak négy lemezfelni kell, és jöhet a tél! Remélem még a hó előtt sikerül szereznem!

>> Szerviz2009-11-15

km: 93330

Ki lett cserélve a termosztát. Tettünk bele Behrt, mert a gyárit is ők gyártották. Bízom benne, hogy hat évet ez is ki fog bírni. Ami most furcsa, hogy másképpen működik, mint a japán konstrukció. Itt igen nagy a mutató ingadozása, de a téli mínuszokban valószínűleg nem fog bekapcsolni a ventilátor. Szóval 88-nál nyit, és 85 környékén stabilizálódik. Majd meglátjuk mit fog mutatni nyáron.
A szerelőm a víz leengedése után megkérdezte, hogy visszategye-e? Mondtam neki, hogy köszönöm, de inkább keverjünk bele újat. Jobb a békesség. Most legalább tudom, hogy mikor telik le a két éves csereperiódus.

PS.: Maradt egy három pólusú hőfokjeladóm, amivel nem tudok mit kezdeni (nekem 4 pólusú van benne). Akinek kell, viheti...

>> Egyéb2009-10-22

Picivel több mint egy hónapja, gyűrjük együtt a kilométereket. Ami ez idő alatt történt, csak így zanzásítva:
Az első, amit furcsa volt megszokni, az üdvözlés (bocs, ha nem köszönök vissza, de lehet éppen a gyermeket figyelem a hátsó ülésen).
Kényelem: az az érzés, ami biztos vagyok benne, hogy többeknek ismerős lehet. Megállsz az autóval, és jó néhány másodperc elteltével döbbensz rá, hogy igen, megérkeztél, és igen ki kell szállni az autóból. Na, de nem lehetne menni még egy kört? Ismerős?
Dinamizmus és megjelenés. Lehet, hogy csak én képzelem így, de sokan néznek az autó után így hat éves kora ellenére is. Én egy hat éves Ignisből ültem át, ami nem egy rossz autó, de igazából egy lélektelen egyéniség nélküli eszköz, ami elvisz A pontból B-be. Ezt az autót sem vezetem másképpen, mégis előzékenyebbek és megfontoltabbak az emberek az autó körül. Talán azt hiszik egy erőmű, pedig nem más, mint egy kényelmes limuzin kis családunk mindhárom tagja számára. :-)

 
>> Szerviz2009-10-22

Ismét szerviz "lájt". Jobb tompított izzó csere. Ilyenkor tudok örülni, hogy ebben az autóban házilag megoldhatók ezek az apróságok. Nem úgy, mint egy-két hasonló korú és árú franciában. :-)

>> Szerviz2009-10-19

Nem tudom mi legyen... Ha valaki tud esetleg segítsen! A termosztát valószínűleg feladta a harcot. Az 50-et nehezen hagyja el, majd nem sokkal hetven felett aláhullik és nagy lassan mászik hetvenig és vissza és fel és vissza. A csere nagyjából húszezer forint lenne folyadékostól, mindenestől, de nem tudom, hogy ez normális működés vagy hibás? Kicseréltessem a nagy mínuszok előtt a hűtőfolyadékkal egyetemben vagy sem? ....?

>> Szerviz2009-10-07

Volt egy hétvégi utam Pécsre. Indulásnál visszafele egy számomra ismeretlen lámpa gyulladt ki a műszerfalon. Na, szépen vagyunk. Az első hosszú út és már hibalámpa! De kézikönyv elő és csak az első helyzetjelző égett ki. Arra is rá kellet jönnöm, hogy utána kell néznem néhány alkatrész árának, mert sikerült vennem H6W izzót, de 2000 forintom bánta.