Mutasd

>> Szerviz2015-05-19

Az önindító melegen legtöbbször megszaladt, volt olyan, hogy harmadszorra sikerült beindítani a motort. Vettem egy nagyon jó állapotú bontottat.
A bal külső tükör repedt volt, abból is kapott egy hibátlan gyári Marellit (a konzol maradt az, ami az autón volt, mert a frissen beszerzettről mállott a festék).
Felraktam a váltóoldalra a sárvédő műanyag panelt, mert hiányzott, a jobb oldalit is cseréltem, mert törött volt.
Az alkatrészekért köszönet András bácsinak!
Kapott még hibátlan, törésmentes és hiánytalan (!) gyári szerszámkészletet, egy nagyon jó ablakemelő kapcsolót, féktárcsa pozicionáló tüskét jobb előre, meg egy vállalható állapotú bőr váltógombot.
EGR szelepet is ellenőriztem, teljesen halott a mechanikus része, nem tud zárni, mert ELÉGETT a tömítő felület, ezért ideiglenesen lefalaztam. Eltűnt a torpanás 2800-as fordulatnál, és megy az autó, mint a vaddisznó.
Rendeltem a patentcentrumból 2db légzsák fedél patentet is. Egészen más így ránézni arra a fedélre.
Kapott hátra egy Amorés rendszámtáblatartót is. A másik a 75-ösömön van hátul :)