Kicsit túllépve a 60 ezer kilómétert jutottam el Budaörsre.
Olajcsere, levegő és pollenszűrő csere valamint üzemanyagszűrő csere.
Az autó tökéletes!
KM: 61.994
Ózonos fertőtlenítést a Bányai's Garage végezte.
Köszi Sanyi!
Mai napon sikeres műszaki vizsgát tett az autó. Nagyon izgult hiszen ez volt az első :)
Km: 57.613
Régebben észrevettem, hogy az autó alatt víztócsa van a bal első keréknél. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget viszont amikor jobb oldalon is tócsa lett és kifogyott a szélvédőmosó úgy, hogy nem is használtam így már kicsit aggódtam. Kiderült, hogy a giulia típushibája következett be nálam is (természetesen garancia lejárata után), a lámpamosó spriccnik megrepedtek és ott szépen elcsöpögött az ablakmosófolyadék.
Mai napon cserélve lettek, persze kompletten az egész csőrendszer, mert külön nem lehet cserélni.
Remélem ez volt az utolsó "típushiba"
Egyik pillanatról a másikra menet közben kiírta, hogy ellenőrizzem a féklámpát és inaktív lett az FCW.
Remegő szájjal konstatáltam, hogy a csomagtartó lévő baloldali led csík nem világít.
Mai napon javították az Olasz Autók Házában Budaörsön. A csomagtartó nyitó rugó sikeresen kidörzsölt 4 vezetéket. Kb. mint 10 éve a 156-osban...
Nincs hibakód és a szervízben megnyugtattak, hogy a rugótól messzebb vezették el a kábelköteget.
Közben megrendeltük az új lámpamósókat, de az egy másik blog lesz.
TrueCam H5 kamerára esett a választásom. Fő szempont volt a kis mérete és a mágneses tartója. Be is szereltem, tökéletesen működik. A rögzített videókat pillanatok alatt át lehet húzni telefonra wifin keresztül.
Azért remélem nem lesz rá szükség
Sokat szenvedtem a mágneses telefontartóval. Piritu blogját olvasva kedvet kaptam egy Brodit telefontartóra. Kb. 2 perc alatt be is szereltem. Pöpec! :)
Mai napon felrakattam a nyárigumikat.
Téligumik betárolva őszig.
A szerelést ismét Molnár Laci bácsiék végezték.
KM: 51.050
Sikerült beszereznem egy szett kerékőrt.
Így már biztonságban vannak a turbinák :)