SanyiJTD - főkép
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-12-30

Pótoltam a hiányzó gyári, sportcsomagos középkonzol egy fontos részét, a hamutálat.
Amikor a fa -hatású- középkonzolt kevlár -hatású- ra cseréltem ,nem járt hozzá hamutál, így ideiglenesen lefóliáztam a fa tartót carbon fóliával.
Ma sikeres csere történt.

Gyerekjáték , korom sötétbe 3perc alatt megvolt.

Lenyitod, felül 2 csavar fogja, kihúzod, 2csatlakozót széthúzod a hátulján ,az újjal összedug, visszarak a helyére,csavarokat szintén, és kész.

>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-12-30

Nagyon kattogtak már a féltengelyeim, egy szerelő barátom kicserélte őket, tökéletes állapotú bontottra! A gumiharangok is tökéletesek voltak, azokat se kellett venni.
Nagyon jó munka lett, bye bye kattogás!

Hátsó féktárcsák is cserélve lettek, betétbe 1000km van, így azok maradtak amik voltak.

A szervóolaj fekete volt, nehéz volt tekerni a kormányt, , így mondtam a szerelőmnek azt is cserélje le. Tökéletes lett. Mintha más autóba ülnék!

Ja , és a szelepfedél tömítést is cseréltettem, Victor Reinz-re!

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-12-22

Kinyitom az ajtót, és csendben nyílik. -mostmár-
Nem úgy ,mint eddig, még az 5 házzal arréb levő szomszéd is hallotta .

Rohadt egyszerű meglazultak az ajtóhatároló csavarjai.
Ha ilyen gondod van ezzel kezd ,én már majdnem vettem határolókat...

Öröm bódottá'

 
>> AutóápolásAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-12-22

Ismét meg lett polírozva a gép, nem elhanyagolandó ez a téli hónapokban sem!
Magam csináltam, polírgéppel, kb. másfél órát vett igénybe.
Csak fényesítővel mentem át rajta. Elötte persze le kellett mosni.

Mire végeztem rámsötétedett, így a képek megint ratyik :D

De hidjétek el ,fasza lett :)

Ja, a műanyagokat leápoltam epres szilikon spray-vel nagyon jó illata van tőle!

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-12-22

Ma elég sokat foglalkoztam a kocsival ,ezt is megejtettem.
Elég okádék volt már rajta a fólia (gyári?!) festeni rohadtul nem volt kedvem
-durva tőlem ilyet hallani-
Így inkább lefóliáztam. Viszontlag hamar megvolt, egyedül csináltam szóval nem túl nehéz művelet!

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-12-22

Sokunk küszköd a problémával ,hogy "foghíjas" a pótféklámpája, kiégnek az izzók.

Ennek most -remélhetőleg- véget vetek, kapott egy 15SMD ledből álló ledszalagot.
Kevesebbet eszik, nagyobb a fényereje, és sokkal hosszabb az élet tartalma.

Az egész megvolt 25perc alatt, ajánlom mindenkinek...
A képek jó sz@rok ,de ez van :D

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-12-09

Gondolom sokatoknak ilyen "szép" állapotú a gyári kulcsa,mint az enyém. (így vettem)

A megoldást számomra a bicskakulcsos központi zár szett hozta meg.

Végre sikerült beköttetnem a zár vezérlőmet!
Rohadtul untam már a kulcsos nyitogatást,főleg ,hogy csak a jobb oldalról lehetett.

Nyit-zár, csomagteret is tudna nyitni,de ez még nem megoldott nálam.
Indulás után a fékpedálra lépve bezája az ajtókat, majd ha leállítom az autót,vagy meghúzom a kilincset kinyílik!

Cakk-pakk kb. egy huszasomba van, tekintve ,hogy nem túl minőségi a cucc nem olcsó.
De teszi a dolgát, nagyon hiányzott már!

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-12-05

Szombaton lefóliáztam a hátsó lámpáim.
Füst színűt kapott.

Nem most csináltam először a Puntom is levolt pirosra, majd feketére.
Attól függetlenül 'opás, és még van mit gyakorolni, de egész korrekt!

Teljesen jól átvilágítja a lámpa, és az index is sárga marad.
(Piros fóliázás esetén pirosan villog)

A fólia ebayről van ,de itthon is beszerezhető! Lámpa fólia néven keresd!

Létezik már sok féle :piros,sárga,kék,pink,átlátszó,füst,fekete ....

>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-11-20

Végre megérkezett a sport MOMO 3000 típusú pedálszettem!
Kellett már, sokkal esztétikusabb,mint az elkopott gumik :)
1hónapot vártam rá, pár ezer km-t megtett míg ideért :))

>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-11-20

Nekiálltam pár hete lefalazni az EGR szelepet, mert hát az ugye milyen jó,ha mindenki lefalazza, akkor Én miért ne?

Megtörtént, leszabtuk a lemezeket, összeraktuk, kész is!
Indulás, semmi hiba üzenet,vagy ilyesmi, frankó lesz gondoltam!

Másnap kellett az autó, padlógáznál bizonyos fordulatok között erős torpanást éreztem, egymás után többször is!

Írtam a srácoknak,hogy összefügghet az EGR falazással?
Állításuk szerint nem.

Óóó, király, vehetek légtömegmérőt!!
Még kb. 2hétig így használtam (nem volt rá perpill kredit) mikor úgy döntöttem tegnap,hogy kivesszük a "dugókat". Veszteni nem vesztek semmit, ha ugyan olyan ,visszarakom.

Láss csodát az torpanás/torpanások megszűntek, végre lehet normálisan előzni!

Akinek ilyen gondja van ,és falazott az EGR-je érdemes tenni egy próbát bekötött szeleppel is...