Blog >> fólia

>> Tuning és extraPeter88 // Alfa Giulietta 1.4 TB (120 LE) // 2016-09-25

Az előző autómon is volt fólia, nagyon szerettem, így nem volt kérdés, hogy ezen is lesz. Ahogy az előző autómat, ezt is az Autóüveg Szolnok csapatára bíztam. Miután megnéztem a saját bemutató autóikat, közösen kitaláltuk a számomra legoptimálisabb összeállítást. Értik a dolgukat, precízek, jó szívvel ajánlom őket. 3M Color Stable fólia került fel, melyhez 7 év garancia jár. Nem akartam „gengszterfeketét”, szóval szerintem ez a képeken látható összeállítás tökéletes arany középút lett.
Pár napja megérkeztek az Amore-s „felségjelzések” is, melyekért köszönet GT cartársnak. Délután ezek is a helyükre kerültek 

>> Tuning és extraRomeoOne // Alfa 159 2.0 JTDm 16V 170 LE // 2016-09-06

Mindig is odavoltam a lefóliázott üvegű autókért. Na persze nem azokért, amelyek B oszloptól hátra vannak csak megcsinálva, még csak azt sem tartottam sosem esztétikusnak, ahol bevállalják az első ajtók üvegének fóliázását. Ez mindig is csak azt az érzést keltette bennem, mintha valakinek a sofőrje lenne a vezető, hátul doboz, elöl akvárium.
Nem, az igazi az, amikor teljesen körbe van fóliázva a gép, telibe a szélvédő is. Egy Alfánál nem is lehet másról szó, itt minden a vezetőről és az esztétikáról kell, hogy szóljon. Ja, hogy szabálytalan? Ahogy a közmondás tartja: A szépségért szenvedni kell ;]
Bár sokan próbáltak lebeszélni, soha meg sem fordult a fejemben, hogy máshogy csináljam. Megbüntet a rendőr? Levehetik a rendszámot? Nem megy át műszakin? Szóba jöhető kényelmetlenségek. Az eszméletlen jó kinézet és az egyediség megéri.
Llumar ATR 50 fólia ment körbe. A fentebb felsorolt okokból nem akartam megkockáztatni a 35-öst, de ez is nyújtja azt a látványt, amit vártam. Nem halálfekete, de pont elég sötét.
A művelet elég hosszú ideig elhúzódott. Az első szélvédő kivételével az üvegek július legvégén lettek lefóliázva. Otthagytam a kocsit, aztán rámcsörgött a fóliás (Szekszárd, Mihály Gábor), hogy nem csinálja meg a szélvédőt, mert nagyon sok rajta a kőfelverődés, túl nagy az esély, hogy összetörne az üveg a fólia applikálása közben. Ez eléggé elrontotta a kedvem, de tudtam, hogy amit egyszer elhatározok, annak úgy kell lennie. A megoldás: vennem kell egy új szélvédőt, azt lefóliázza a behelyezés előtt, aztán az üveges elintézi a többit. El is indítottam a folyamatot, de a nyári szabadságok meg saját külföldi utak miatt is végül több, mint egy hónappal az első lefóliázás után lett teljesen kész a kocsi. Az üvegek fóliázása a szélvédő nélkül 31 ezerbe került, a fóliázott szélvédő berakással, mindennel együtt 60 ezer. Ebből 13 ezer volt a fóliázása, 27 ezer az üveg, a többi az a keret, munkadíj, stb.
Az eredmény? Teljesen megérte! Nem tudom, hogy képeken mennyire jön át, hogy hogy néz ki, félek annyira azért nem. De eddig, aki élőben látta, mindenki el volt tőle ájulva. Az üveges is csak hüledezett, hogy ő még ilyet sosem látott és sosem csinált, hogy telibe fólázni a szélvédőt. De nagyon jól néz ki, csak nem tudja, hogy ki fogok-e este látni rajta :D Belülről egyébként egyáltalán nem érezni sötétnek, de majd éjszaka még ki kell próbálni. Szerintem sötétben sem lesz gond, de kíváncsi leszek.

Ui: A bal oldalról fényképezett képeken látszanak sajnos egy BMW-vel való találkozás nyomai.

Update: A hiba kijavítva.

>> Tuning és extraPiritu // Alfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2016-02-11

Felkerült a szokásos "akvárium" stílusú fólia az autóra.
Műbizonylattal és a fólia alá rakott jellel.
Tetszik.

>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2015-11-18

Régóta tervben volt már az ablakok fóliázása - mert hiába van klíma, a Nap rohadt erősen égetett az üvegen keresztül -, de tegnap végre rászántam magam, és időpont egyeztetés után elgurultam a Joachim fólia csapatához. Nem akartam sötét fóliát semmiképpen, a lényeg az UV védelem és hogy ne égessen a Nap. Tehát a legvilágosabb fóliára esett a választásom - ami a SkyFol 50-es -, de egy kicsivel így is sötétebb lett, mint a gyári üveg, de pont jó. A tetőablakot is bevonattam, mert bár gyárilag van rajta hővédelem, de nyáron nem tudtam elhúzni a rolót, mert leégett a fejem. Szóval ide is került, de ide a 20-ast választottam. :-)
Már alig várom a nyarat, hogy élesben is megtapasztaljam mennyi a különbség. :-)
Egyébként alapból 7 év garanciát adnak rá, de ha regisztrálok a honlapjukon, akkor ez a szám 20-ra ugrik. Így is tettem. Tehát a fólia túléli az autót. :-D

>> Tuning és extraSanyiJTD // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2015-10-08

Néhány postal lejjebb írtam,hogy újra kéne fényezni a pajzsom, de volt olyan fóliám amivel a "B" oszlopot behúztam (szövet) és gondoltam megpróbálom a lehetetlent, lefóliázom a pajzsot.

Egyébként 1 óra alatt sikerült, pedig nem is nyújtható ,vagy csak minimálisan, és elég könnyen gyűrődik.

Lehet stickerbombot kellett volna azzal lehet ám virítani. :DDD

Kimentem nagy boldogan, felrakni a pajzsot, hát a mellette lévő két kis műanyagot persze elfelejtettem. A maradék fóliát összegyűrtem, úgyhogy a kazánból kellett kikutatni :D Szép munka...

Remélem ebből is akkora divat lesz,mint a koptatómból......

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2014-10-31

A múlt hónapban beszerzett gyári GTA küszöb spoilerek átalakításán dolgozunk, hogy a nemGTA sárvédőívekhez is passzoljanak. Hátul egészen egyszerű a helyzet, elöl viszont annál bonyolultabb. Minél kevesebb eltérést szeretnék a gyárihoz képest. A műanyagos munka véglegesítése előtt ezt egyeztettük (1004) Csabival (Fanat-X).
Pár napra rá (1007) el is készült a kívánt átalakítás, viszont annyi – egyelőre visszacsiszolatlan - üvegszál került első körben a spoiler végek belső felére, hogy az összetételnél kb.1 cm hiányzott, illetve a dobbetéteknél sem takar be teljesen a szélesített GTA kerékjárati ívek miatt. Így még további finomításra van szükség.. folyt.köv.
Mostanában (1009) többször is kigyullad az ABS visszajelzője. Tette ezt már korábban is, de csak nagy ritkán. Viszont pár km utáni leállítást követő újraindításnál már nem gyullad fel. Érdekes.. Tél előtt jó lenne utánanézni alaposabban is a hibának. A computer nem jelez ki semmilyen hibát..
Eljött az az idő is (1012), hogy a kb. 3,5 éve felkerült GTA első lökös Cadamuro toldatának ’penge’ részét leháromdékarbonfóliáztattam, és az ajtófényezések után eléggé kirívóan bemattultnak ható B oszlopok fekete függőleges részeit is bevonattam ezzel az anyaggal. A következő projekt a hátsó Cadamuro szárny alsó állítható része, majd a hátsó lökhárító diffúzor része lesz. De ezekre még várni kell.. van velük még előtte munka:)
E hónapban Ausztriában töltöttünk pár napot (1023-27), ahol megmásztuk Szabolcsékkal (szivagyerek) a Schneeberget is. Minden gond nélkül vette az autó is a hátrahagyott 796 km-t. Gyönyörű tájakon jártunk vele.. [Dunakeszi – Mosonmagyaróvár (Agip) – Parndorf – Bécs (Ibis Hotel, Prater, Zaha Hadid, Hundertwasser, Donauinsel, Mariahilfer, Sacher, DC Towers, Millenium Tower, Naschmarkt) – Puchberg – Hochschneeberg (Waxriegel) – Wiener Neustadt (Grillhaus) – Bécs (Ibis Hotel) – Pozsony (Bratislava, SLO) (Esprit design Hotel, pozsonyi vár, – Dévény (Devín, SLO) (Dévény vára) – Dunakeszi]
A hónap utolsó napjára (1031) is maradt az ABS hibából, illetve nem ég a teljes hátsó lámpasorom a csomagtérajtón – ki tudja mióta.. A hátsó ködlámpa felkapcsolásakor vettem észre a hibát a műszerfalon. Ha azt nem kapcsolom fel aznap a köd miatt, akkor nem tudom mikor veszem észre, hogy nem ég pl. a tolatólámpám sem.. pedig tolattam párszor és arra az izzóra nem jelzett hibát. Gondolom, emiatt nem jelzi azt sem, hogy ha a csomagtartó nyitva van. Amire gondolni tudok: biztosíték hiba, érintkezés, kábelkorbács csere, vagy csak egyszerűen nem tettem volna vissza a lámpatestek cseréjénél a csatlakozókat..?! De attól még a csomagtartó nyitva jelzésnek működnie kellene – szerintem.. :\ Újabb fejtörős feladat.. Alfa Romeo, én így szeretlek..

[Költségeim: karbon fóliázás 4000+3000 Ft]

>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa 33 S 16V QV Permanent 4 Zender edt. // 2015-04-17

Megjött ma a pakkom, kiegyenlítő és féktartályok VTN fóliázva, alakulgat..:-)
Hibátlan munka amúgy.

>> Tuning és extraRIch156 // Alfa 156 1.6 T.S. // 2014-12-18

Első fényszóró csere ... kis carbonnal megspékelve :) persze már új xenon hatású tompítottat és LED-es helyzetjelzőt is kapott a bestia :) szerintem a végeredmény önmagáért beszél...

>> Tuning és extrabencsicsb // Alfa 146 1.6 boxer // 2014-09-21

Első lámpák és az indexek fekete fóliát kaptak.

>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2014-08-14

Mivel a fólia ami az autón volt még a svájci felrakás volt hologram és semmi papír nélkül műszaki előtt leszedtem a fóliát B oszloptól hátra körben.
Ma volt időpont a Bóka Fólia műhelyében 1órára, fél 2-kor beálltam, 3-kor kész lett.ATR015-ös fólia került fel.Plasztik kártyát postán küldi majd a LLumar.
Ami nagyon nagy dolog:
Végig az autó mellett voltam és csak néztem, hogy ilyen profik ilyen profi anyaggal mit bűvészkednek, hát ez a másfél óra nagyon bejött:-)
Abszolút ajánlott!
Más érdekesség mint kiderült a műhely melletti 156-os 3.0 V6 rosso a tulajé:-)
Úgyhogy kellemesen repült az idő.
Korrekt, precíz munka és végösszeg.
Negatívum: esett az eső......