Mutasd

>> Esemény2013-10-03

Új tag révén van mit bepótolni,azért is irom le hogy meglegyen,bár vezetve van 1 kis könyvben:
2010.ben került hozzám 145ekm. az elöző tulaj irt 1 A/4 oldalt hogy mit mikor csináltatott meg rajta,szépen vezette,bár néha olcsó János volt,ennek köszönhető a kettőstömegű cserém,na mindegy azt természetesen kifizetettem vele baráti áron,mert kb 8ekm. menttem az újonnan vásárolt autóval és megcsuszott a nemrég megcsináltatott kuplung,ami annak volt köszönhető hogy nem teljes szerkezet cserélt csak tárcsát....és az szépen "megégette" kéttömegűt na mind1... akkor tettünk bele új(gyárit) és persze új kuplung,nagyvonalakban ennyi,természetesen 10ekm-ként olajcsere( Mobil 5w-40) ezt nem részletezem mert mindig megtörtént,évi 1szeri gázolajszürő(Mahle- vagy Mann) minden tavasz-ősz futómű beállitás-kontroll persze csak akkor ha kellett,mert sajnos a Bp.utak nem neki való,bár hozzá tenném nagyon 1 Magyar sem,de közel 1.5 éve Ausztriában dolgozom,jót tesz neki a Pálya valamint a kinti üzemanyag,szép "csendes" eleinte Lique Molly párti voltam,mert volt magyar kútkezelő és kedvezményt is adtak ha valamit vettem,de rájöttem az Omv diesele jobb,még kipróbálásra vár a kinti Shell v power diesel,mert az elvétve van csak ahol én járok.
2010 Augusztus:
Hátsó lengőkar szilent csere,van 1 bmw szilent ami paszol hozzá,
2010 Október:Teljes Kuplung+Kéttömegű csere+váltóolaj csere,
2011 Január: Első Felső Lengőkar csere jobb-bal (Gyári),teljes vezérlés+vizpumpa,ékszíjfeszitő automata,bal első rugó mert eltört,
2012 Április: Toronycsapágy csere
2012 Juni:5 új izzitógyertya (NGK),első-alsó lengőkar csere (MOOG),Diffi csere sajnos mert darabokra tört+váltóolaj csere ismét,
2013 Szeptember:Két hátsó kerékcsapágy csere (MOOG) 4db.új conti prem.5 vétel,igazából gumira még nem is költöttem a 3 év alatt ,az autóhoz kaptam 2 garnitúrát (nyári-téli) Goodyear excellence-ultragrip,amik most lettek cserések,a téli Pirelli sottozero 2.
2013 Október:Termosztát csere(gyári)+hütőviz csere óraállás:219ekm.

És Köszönet Kádár Bencének (Kadarcar) 15.kerület és Józsibának akik tényleg értenek az autókhoz és lelkiismeretesen dolgoznak,ezt nem azért irom mert Barátok vagyunk,a Tipomat is Ők szervizelték,hanem mert kevés Autószerlő ért az Olasz autókhoz.
Arnoldal (Arno 166) ott találkoztam elöször :)

ami hátra van a hátsó rész,rugó csere érett,meg valószinűleg gömbfej felújitás lesz,ha már szétszedjük stb...

Költség:nyílván nem "kevés",de egyrészt nem "érdekel",másrészt ha valaki hasonló kategóriájú Autot vesz,legyen tisztába az árrakkal, nem azért irom mert szeretem,vannak baráti kedvezmények amivel persze más történet,jó benne ülni, mindennap,vezetni,a formája de legjobban a Pályán mutatja meg miért is szerettem,a világból kimennék vele,a probléma nem ezzel van mert nem drágább mint más autó fenntartása ,természetesen ebben a kategóriában,hanem az alkatrész árakkal,a magyar keresettel és....