Mutasd

>> Szerviz2017-09-16

Megejtettük a vezérléscserét. A matrica és az előző tulaj elmondása szerint 37.000km volt benne és azt 2015 szeptemberében hajtották végre. De mégis úgy éreztem az a tuti ami a tuti a csinálj mindent magad szisztéma ,ráadásul Continentál szíj volt rajta ami valójában Contitech (made in Románia) és egy korábbi 1.6 Ts -emen ez a márka gyakorlatilag kinyúlt mint az állat. A másik a bizalmatlanság ,egy dolog a matrica és egy másik dolog a valóság. Így a magam részéről innentől számolhatom a megtett km.-eket. Egyébként valós volt az állapot.
Amit beépítettem : INA Hosszbordás szíj feszítő csapágy 5.790-
INA Hosszbordás szíj vezető csapágy 10.850-
DAYCO 6 PK 1965, ékszíj 7.125-
Desztillált víz 5l 358-
Fagyállóm volt korábbról megmaradva.
INA Vezérműszíj készlet 33.989 -
INA Balance szíj készlet 28.996-
RUVILLE Vízpumpa 12.650-

Meg elegem lett a torx nem torx hanem ribe és egyéb dugókulcs mizériából és vettem egy (30.000-res készletet még jó szolgálatot fog tenni ).

A főtengely hosszbordás szíjtárcsához Ribe M9-es , az alatta lévő balance tárcsához Ribe M7 dugókulcs kelet.

Mint mindig ,most is hálás vagyok az asszony segítségének elég szívós meló volt pl.: egy 1.6 ts-hez képest.

Km állása : 137.675