Mutasd

>> Szerviz2024-03-17

kopogott a stabrúd a szilenteknél, beszereztem egy új gyári gta stabrudat, az átmérőn kívül semmi különbség nincs a gta és nem gta közt (gta 24mm vastag a normál meg 22mm) semmi kedven nem volt csak a szilentek cseréjével szopni, mivel gyárilag össze van peremezve a "háza", igaz lehet kapni külön csak szilentet de ha a rúd is kopott akkor lófaszt nem ér és überszopás szétszedett állapotban visszatenni a helyére ezért cseréltem komplett rudat.
árban is jobban jött ki mivel a gyári gta rúd 37e volt(ha tovább keresgélek lehetett volna 30e is) a normál gyári meg 97e ft, plusz akkor már a stabpálcák is újra cserélve, illetve az alsó nyomatéktámasz mert még mindig mozgatta a motor gyorsításnál a váltókart.
Jó nagy szopás kicserélni, mivel nem csak a segédkeretet kell lejjebb engedni hanem a "kardáalagúl" felső lemezét is amin a kézifék és a váltókar is ül. Annak aki meg az alsó nyomatéktámasz egyik rögzítőcsavarját anno elszakította és nem kifúrta a beszakadt csavart majd rakott volna egy átmenő csavart a helyére(mivel elfér és hozzá is lehet férni) hanem a odahegesztette a segédkerethez a nyomatéktámaszt a kezét kéne eltörni szilánkosra, hogy ne tudjon autót szerelni többé.