Mutasd

>> Szerviz2014-11-09

Remélem a végére jártam a fulladozásnak. Alacsony fordulatnál visszadadogott a gép, szarul indult, gáz pöcc kellett. Cseréltem még egy trafót. Balról a másodikat. Így már a két baloldali ki van cserélve. De azon gondolkodom, hogy a másik kettőt is csere alá veszem, biztos, ami biztos. Ezen felül még a gyertyakábel-szettet is kihajítottam és kapott egy új NGK kábelkorbácsot. A régi kábelek ki voltak keményedve és áthúztak. Ezt menet közben is lehetett hallani lehúzott ablaknál. Amikor kihagyott, akkor valami "szikra hangot" (ezt add össze :-D ) adott. Az új kábelek finom, puha tapintásúak. :)
Második napi teszt után kijelentem, hogy a hiba eltűnt. De úgy láttam bekoszolt a rossz kábel egy gyertyámat, ezzel még várok picit (1 hónap? :D ) és dobom ki azonnal őket. Képek? Igen, vannak valahol. :P

>> Esemény2014-10-21

Pici lányom az első képen. 9 évet vártunk rá és utána nehézségek árán megszületett 18 óra alatt. Kemény feladat volt. Minden tisztelet a nőké. Nem bírnám/tudnám végig csinálni.

Ő volt az egyik oka, hogy az autó hanyagolva (de nem bánom) lett...a másik...többit meg leírom:
196.000 km
- Lejárt a műszaki, ez volt a fő ok. :-) Szeptember 13.-án. :-) De régen volt.
- Trafó baloldali cserélve, de úgy látjuk, hogy a többi is csere érett a kábel koráccsal együtt. Ezt még intézem, de majd fizukor, mert sok volt most. (össz.: 186.000 HUF)
- Vezérlés módosító. Aranyos termék. Kicsi és drága. :-) Lehet bírta volna a másik is. Mondjuk kb 103.000 km volt benne, de nem mindig hangoskodott.
- olaj, szűrők, szíjak és a hozzáhasonló barátai, akik ott laknak -> görgők ilyenek.
- fagyálló
- klímaszivattyú -> emiatt a gáz lefejtése és visszaszipákolása
- lámpa polír

- nagy vez.tengelyek, ahogy kell. Érdekes. 2000 fordulat alatt még bizonytalan. Majd ezen valamit változtatunk. De ez majd csak a trafók cseréje után. Ki tudja, hogy mihez van köze. Ja és halkabb a kipufogó, na ezt rakja valaki össze. :-) A második harmadik képen a tengelyrögzítők láthatóak. "Lila" 1.4-1.6 "kék" 1.8-2.0 (nekem ez lila, a másik kék :-) )

- ülésekbe a fűtés bekerült még a kapcsolókat és a kábeleket elhelyezem a héten.

Van a kocsin még bőven munka. Hátsó elektromos ablakokat is elkezdtem valamikor, de a levegőben lóg ez is, ugyanúgy, mint a zene átépítése...hát majd egyszer. :-)

Az autót ma hoztam el, de már tegnap kész volt. Nem tudtam érte menni. Ingázás a kórház és a lakás között. Pözsót leraktam szervizelni, hogy ő is megkapja az olajat meg a barátait. :-)

Képeket még rakok majd ide.

>> Tuning és extra2014-10-18

Majd mesélek. Telefonról nem könnyű. :-)

 
>> Egyéb2014-10-18

Blogot kéne írnom. Nincs türelmem. Szeptember 12 óta pugozok. Ja meg kellene kép is a kocsiról.
Holnap szülünk, remélem Alfával tudunk hazajönni a családdal...asszony nagyon szeretné. :-)
Amúgy BLOG

 
>> Szerviz2014-08-07

Ma tettem egy 100 km-es távot. Haza már alig bírt menni, mert a trafónál kakált minden. Vagyis nem is konkrétan a trafó halt meg, hanem alatta a nem tudom mi a nevű dolgok, amik a gyertyára cuppannak fel. A hibás részekről képek is készültek. Azóta hibátlanul megy a gép. Ezt most le is kopogom. Reggeli indításra kíváncsi leszek. Ha nem lesz jó, akkor nem tudom mit csinálok, mert már így is el vagyok keseredve. Ha reggel minden OK, akkor boldog leszek...
8ezerért szereztem trafósort azt használtam fel. Elég szép állapotban van.

>> Szerviz2014-08-07

Elég szarul indult már a gép. Kellett neki kis idő, hogy tudjam veretni, de akkor se nagyon ment. Néha hallottam, hogy serceg valami. Gyertyában papíron még van 25 háromnullás kilométer. Már vadásztam sok mindenre, de nem találtam a hibát. Ma eldöntöttem, hogy csinálok egy felvételt, hogyan is indul az autó. Előtte viszont átnéztem az elejét. A következőt találtam (lsd.: képek). Bal első trafó csavarjai kiesve és szétperegve a szelepfedélen. Remélem reggel minden jó lesz vele. A buherálás után teljesen máshogy viselkedett a kocsi.
De, hogy ez hogyan történt az rejtély.

>> Egyéb2014-08-03

Cseréltem az első szettet egy Audio System MX 165 plus-ra. Képet nem csinálok. Nem kellett semmilyen kiemelő keret. A mély és a hátramenő kábelek csere alatt van. Hétvégén bal első ülésfűtés felújítás.

Következik a 200ezres szerviz: olaj, olajszűrő, vezérlés szett pumpával, módosító...kellemes ünnepeket...jah még klíma kompresszor csapágya, mert megfáradt és azt hiszi hangoskodnia kell.

Izzók cseréje is elkezdődött és a durrogás felderítése is folyamatban. Diag egyéb ráolvasás és kézrátétel, agykontroll segíti a munkánkat. :-)

Költségem: pretty sok...


Na, így kell berakni, nem?

 
>> Egyéb2014-07-31

Ki kellett pengetni néhány befeketedett izzót.
Elég fura volt úgy menni egy kört, hogy a kilométeróra nem volt a helyén. Kb. rossz szem feelingje volt. Csak egy foltot láttam és zavart. Nem mondta senki, hogy 80 Ft ez a fika izzó. :-) Ettől fogok éhen halni.

>> Szerviz2014-07-30

A nagy melegben előjött megint, hogy nem ment a belső venti. Ez az előtét-ellenállásnak volt köszönhető. Anno vettem egy bontottat, hogy kicserélem, de mire megérkezett, addigra hibamentes lett a működése...na most megint a buziskodás. A nagy pálásban nem nagyon örültem ennek. Kicseréltem, viszont felmelegedés után leállt. Gondoltam a csatlakozót és a műanyag burkolatot átrakom a régire, mert annak az olvadt szét és jó is lett...eddig úgy látszik megfelelően működik. Majd össze rakom a dolgokat, mert most minden szét van borítva. Kép nincs, mert csak.

>> Egyéb2014-06-21

Bővült a géppark egy német kerekessel. Jól elvannak egymás mellett az olasszal, franciával és a másik némettel...vagyis inkább egymásban. :-)


...a ládát át kell terveznem a csomiban. :-)