Mutasd

>> Szerviz2010-06-12

Miután jól rám fröcsköltek az Őrsnél trutyis csőtörésből az úton folyó lét, elmentem lemosatni az autót. És az lőn újra tiszta.
De.... DE!!!!!
Indítom, és a kulcs nem ugrik vissza indítózás után. OK, van már programom a mai napra!
Gyújtáskapcsoló szétszed (köszönet e telefonos segítségért DZ kollégának Kispestről), és szörnyülködve tapasztalom, hogy eltört a visszahúzó rugó!
Jó, megint hétvége, mindenki el otthonról, a bontók zárva. stb-stb.
Nyugtatónak beküldtem egy jó lecsót, majd átöltöztem az RSV-hez, és át DZ kollégához. Útközben azon agyaltam, hogy mivel fog agyonütni, hogy hétvégén merem zaklatni. De nem ütött agyon, hanem keresett egy rugót. Vigyorogtunk is, hogy a 33-as rugója még jó is lehet némi tákolással. Ismét köszönet DZ-nak!
Vissza, és kezdődik a műtét. Fogók meg minden más szorító és rögzítő szerszámok beüzemelve, és számolás, mennyi menet, milyen átmérő, hol vannak a végek.
Menetből vágni kell, és ki kellene hajtani a megfelelő végkiképzéshez. Másik irányba van a menetemelkedése, de talán jó lesz!?
Nem lett jó. Ez is eltört. vége mindennek?
Kedves MÁRKATÁRSAK!
Ha van valakinek elfekvőben egy 166-os gyújtáskapcsolója, és még ép benne a rugó, vagy tudtok olyan bontót, ahol ez előfordulhat, kérem jelezzétek!
Ameddig ezt nem tudom beszerezni, addig kockáztatom az önindító épségét!
Segítség! t-mob96negyvennégy07kettő