- főkép
>> SzervizAlfa 155 2.0 ts 16v sport // 2015-07-10

Nyári gumi felrakásánál szóltak, hogy lógnak a gömbfejek, szóval eljött az idő egy nagyobb szervizre. Tehát cserélve lettek az alábbiak, lógásból, elfáradásból, kopásból adódóan.
-lengőkarok (Birth)
-kormányösszekötő gömbfejek (Moog mert a Febi amit először vettem nem volt jó hozzá)
-lengéscsillapítók (Monroe)
-lengéscsillapító porvédő és ütköző (Monroe)
-toronyszilentek (Monroe)
-stabilizátor karok (Unix)
-stabilizátor rúd szilentek (AZ Meisterteile)
-kormánymű porvédő gumiharangok (Bárdi)
-motor- és váltótartó bakok (Impergom)
-hátsó féktárcsák (Textar)
-hátsó fékbetétek (Brembo)
Szóval most már (majdnem) minden új az elejében is, úgyhogy remélem sok ezer km-ig nem kell hozzányúlni (legalábbis ezekhez), mert kitépem az összes hajamat...
Tekintettel ismételten a megfelelő eszközpark hiányára a szervizt a kulcsi Alfa Veloce végezte. Korrektek voltak, mert csak kedden tudtam vinni a műhelybe az autót, de péntekre kész lett így Alfacityre megújulva mehettünk.

km óra: 244942

>> SzervizAlfa 155 2.0 ts 16v sport // 2015-05-24

Első fékbetétem elfogyott a baloldalt, ezt hangos csikorgással adta tudtomra az autó. Kicseréltük betéteket Mintex került bele, tárcsa még jó volt. Érdekes hogy a 4db betétből csak 1db fogyott el, a többin volt még minta. Viszont valamelyik előző tulaj/szerelő nagyon ügyesen letörte a féktárcsa/nyomtávszélesítő rögzítő csavarok fejét. Ezek ki lettek fúrva, új menet, így itt is visszaállt a gyári állapot. Amúgy nem rossz ez a betét, de a tárcsával nem igazán kompatibilis, mivel elég sípolós, de ettől függetlenül rendesen megáll vele az autó. Illetve szükség volt még 1 liter olajra is, mert kicsit csipegeti ezt is....

km óra: 242325