Mutasd

>> Szerviz2017-08-17

Reggel - a longlife olajra való tekintettel - nagypapásan elgurultunk Várpalotára.
A terv két lényegi részre volt osztható. A szokásos karbantartásra és az autó tüzetesebb átvizsgálására.
A karbantartás:
- olajcsere (Selenia Racing)
- olajszűrő csere,
- termosztát csere (gyári)
- hűtőfolyadék cseréje (zöld helyett piros), mintha vért töltöttek volna bele,
- légszűrő csere (ezt majd itthon rakom be),
- szervóolaj csere,
- fékolaj csere,
- futómű átvizsgálás (semmi baj, a gumi lehetett szálszakadt).
Az átvizsgálás eredményeként néhány dologra fény derült:
- a rövid utas használat megviselte a kipufogó rendszert, a külső burkolat már itt-ott lyukas, egy-két éven belül cserélni kell,
- A leömlő tartó itt is eltörött, meg kell hegeszteni,
- A kocsi "egyben van" :-)

56.651 km

Hazafelé jöttek az első felhőtlen km-ek. Már kipörgettem 3-ban előzés céljából többször is. A hangja 4e felett nem olyan vad, mint a Póké volt, de még így is hihetetlenül szép. Mértem egy 0-100-at. Úgy tűnik, hogy hozza a specifikációt :-))

De hogy a macska rúgja meg, az 5 éves alig kopott Pirellik rettenetesek. (Elöl azok vannak.) Nagyon tolja az orrát kifelé az autó. Veszprémben az egyik körforgalomban rám is hozta a frászt. A következő szezonra ki kell cserélni őket. Addig tesztelem velük az első futóművet...

u.i.
Csöri rendelt gyári rendszámtábla tartót előre. A jelenlegi megoldás - a keret két csavarral van felfogatva a lökkösre - nem túl elegáns.