Mutasd

>> Szerviz2008-05-12

Fél éves kínlódás után az egyik fő gond megoldva! (116942 km, 2008. május 7.)

A márkaszerviz is ugyanazt állította, mint előtte a többiek, minden ok, de addig nyaggattam őket, hogy jobban megnézték a motortartó bakokat és kiderült, hogy fél éve nekem van igazam, tényleg el volt szakadva a középső bak. Soha nem derül ki, miért nem jött erre rá senki és miért jöttem rá én, ráadásul senki el sem hitte, hogy baj van...

A csere egy óra alatt megvolt, azóta az autót mintha kicserélték volna, fantasztikus újra normálisan indulni az autóval. Annyira, hogy el is viszem kerülni egyet.

Most már csak a zörgő csörgő váltó zavar, de az legalább hangos zenével megoldható.

Az örömöm még a szokásos szivatás se tudta elmulasztani. A srác ugyanis kihozta az autót és csak úgy mellékesen megkérdezte, hogy ki akarom-e próbálni. Persze, hogyne, kipróbálni muszáj. Azt viszont nem sejtettem, hogy 303 Sk (2333 Ft) vár majd a számlán. Közben persze a hiperaktív srác cserélt egy első izzót is (már tegnap kiégett, de odacsaptam neki és világított tovább), ami további 202 Sk (1555). Fantasztikus. Remegve mentem fizetni, hátha addig észrevesznek valami légyszart az autón és fizetek még pár ezrest a pucolásért. Szerencsére nem így történt, ezért az 1952 Sk-s motortartó bak (15030 Ft) és a munkadíj 1062 Sk (8177 Ft) kifizetésével megúsztam ezt a napot.