Mutasd

>> Egyéb2007-08-21

Visszatérve a földre jól esett megpihenni a restiben,ahol véletlenül az egyik kedvenc sörömet szolgálták fel.Nem feledkeztem el a vonatok megfigyeléséről sem.Este szokatlanul hamar,már 10 után lámpaoltás volt.Hiába,errefelé harapni lehet a levegőt és az igénybe vett láb is már pihenni akart.

>> Egyéb2007-08-20

Reggel nekivágtunk a hegynek.Csorbatótól indultunk és az Ostrava csúcsot hódítottuk meg gyalogláb.Sajnos párás idő volt,így nem láttuk a távoli hegyeket de így is csodálatos élmény volt a magasból lenézni.Hazafelé volt egy kis eső de ez cseppet sem zavart minket.

Szép útra indultunk ma negyedmagammal.A Magas Tátrát céloztuk meg a 155-össel.Négy személlyel,csomagokkal megrakva is remekül viselte magát a kemény emelkedőkön.Az úthibákon ugyan beleért a sárvédő a gumiba de nagyon élvezetes volt az út.Tátracsorbáig mentünk,ami 275 kilcsi.Pompás szállást találtunk ott.Az esti program sörözés volt de csak módjával,mert másnap nehéz nap várt ránk.

>> Egyéb2007-08-14

Letelt hát a balatoni hétvégénk,a fürdés nélküli,zivataros,borkóstolós,sátorozós.

Na,szóval itten vagyunk a vendéglőben,ahol is bár jól nem laktunk de vízuális élményekkel távoztunk:

Na,ma sem fürödtünk a Balatonban,inkább átmentünk Tihanyba,ahonnan csodálatos kilátás nyílik a Balatonra és ahol is éhünket csillapítottuk.

>> Egyéb2007-08-13

Az esti program finom boroknak kóstolása volt.A füredi sétányon 25 bortermelő mutatta be itókáit.
Persze kóstóltuk lelkesen egészen addig,amíg a zivatar haza nem kergetett.Bőrig áztunk és csak kívűlről.A borok nagyon finomak voltak,úgyhogy másnap este is visszatértünk kóstolgatni.Ismételten jött a felhőszakadás,viszont most a kocsmába menekülvén kissé jobban elázván,majd visszatérve a kocsiban zenét hallgatva vidám hangulatban telt az éj.

Nem sokat időztünk a táborhelyen,inkább aludni jártunk haza.

>> Egyéb2007-08-13

Azért a Balaton látványa mindig lenyűgöz,az a rengeteg víz,körbe hegyekkel.

Megindultunk ma a Balaton felé,sajnos Pesten át kellett menni,így lassabban haladtunk.Fehérvárott összefutottunk Buksi kollégával a tízpróbás áruházban.Ott vettünk sátort magunknak.Odaérve már csobbantunk is.Mint később kiderült utoljára.