Mutasd

>> Szerviz2024-03-21

Sikerült egy bontásból szereznem a motorháztető pufferhoz a hiányzó gumibakból.
Az eredeti lámpákat kiszedtem, mert valamelyik előző tulaj led-et rakott bele, de mivel ezek hosszabbak és nem fértek el, ezért nem rakta vissza a lámpa hátsó takaró műanyagját. Belül párás, saras volt a por miatt mindkettő. Ráadásul a vetítőlencse mögötti foncsor az alsó részen teljesen le volt "égve". A cserelámpák sem hibátlanok, de sokkal jobban néznek ki, ráadásul a hátsó burkolat is megvan. A lámpa és a sárvédő találkozásánál eddig egy darab műanyag gumi szolgáltatta a tömítést, most az "új" lámpákkal a gyári tömítőgumik is a helyükre kerültek.
A lámpák melletti takaró műanyagokból is hiányzott a menetirány szerinti jobb oldali, amit sikerült egy bontott autóról szerezni. Sajnos a tetején levőből nem találtam még, ezért ott marad az oda vágott gumitakaró.
A zárhidat és a relé tartókat rozsdátlanítottam és Hammerittel lefestettem. A zárhídon levő takaró gumit visszaraktam, a hűtőt a nyomtatott blokkal rendesen rögzítettem, a kábeleket és csöveket a helyükre raktam és rögzítettem. Ahol szükséges volt kicseréltem a kazettás anyákat és a csavarokat.
Képen sajnos kevésbé érezhető, de kezd autó formája lenni ennek a résznek.