Mutasd

>> Szerviz2013-06-11

Régóta tervezgettem a fejegység tisztítását, de nem tudtam hogy kell kiszerelni a helyéről. Féltem hogy megsérül, ezért amíg nem volt kellő információm a kiszerelés menetéről nem álltam neki. DömpiCartárs instrukcióját követve sikeresen kiszereltem, majd egy elektronikai műszerész barátom kipucolta nekem. Tegnap este visszaraktam, azóta ismét remekül teszi a dolgát. Elötte azt vettem észre hogy az írott lemezeknél egyre sűrűbben írta ki hogy "CD ERROR" majd az utóbbi időben már a gyári lemezekkel is meggyűl a baja. A navigációt a vége felé már csak és kizárólag álló kocsinál volt hajlandó elindítani. Ha menet közben volt egy "újra tervezés" no az végképp feladta neki a leckét, csak homokórázott és nem történt semmi.
A tisztítás minderre megoldást jelentett. Gyors lett és zokszó nélkül teszi a dolgát.
A kiszereléséhez nem kell más csak 2db M4X70-es csavar. Az utolsó képen részletezem a működését. Én a csavar feje alá egy anyával odaszorítottam egy műanyag darabkát hogy könnyen meg lehessen fogni a kihúzáskor. Ha már kibújt legalább 20mm-re akkor alul-felül stabilan megfogva, fel/le irányba óvatosan mozgatva kihúzható a helyéről. Nagyon passzentos, ezért nehezen csúszik ki. Mielőtt teljesen kihúztam volna, a váltót 4.-be kapcsoltam és egy ronyot tettem rá, mert amikor kibukik a helyéről akkor a kijelző pont a váltókarnak ütközne, így a rongy puhasága megóvta a képernyőt az esetleges sérüléstől. Ezután le kell csatlakoztatni az elektromos hálózatról mind a 7!db csatit (ebből 3db antanna). Oldalról nem férni hozzá sehogyan sem, mert egy műanyag fedél ill. egy alu konzol fedi. Gondoltam leszedem a váltó box oldal fedelét hogy onnan hozzáférve kihúzom a csatikat, de azt vissza is pattintottam miután láttam hogy esélytelen az oldalról a fejegység megközelítése.