2012. 01.16.-án azaz 4 napja előkerültek a gyárban elrejtett lovak. Vagyis a gyári butítás ill. még egy kicsi vissza lett írva a motor vezérlő elektronikába. Az OBD csatlakozón keresztül mindenféle megbontás nélkül. Nagyon sokat vívódtam a témában, olvastam itt-ott aztán Tibcsi166 ajánlására döntöttem. Füst nincs hátul, a fogyim meg úgy néz ki hogy csökkent, de majd egy hónap múlva már pontosabb értékeket tudok mondani. +30LE és + 70Nm. A hosszútávú működésről majd beszámolok.
Update: 2012.09.24.-én 120000km-nél a fogyasztásom a 7.02 l/100km. A remap után már 9000km került a vasba, azóta is teszi a dolgát. Annyi változott (az erőnléten kívül) hogy a fedélzeti szerinti fogyihoz előtte 0.2 litert kellett hozzáadni a valós értékhez, utána viszont 0.6 litert kell hozzá adni.
Ricsi mester munkájával maximálisan meg vagyok elégedve. DPF +EGR..stb minden gyári maradt. Az átlagos DPF regen 800km-ként van. A fogyasztás csökkent-e? Nem tudom., mert azóta élvezem a nagyobb nyomatékot:-) Végül is nem a spórolás miatt csináltattam.


2
424
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
