Visszakerültek a nyárik. Alig futott az autó megint..
Vége lehetne már ennek a sz@rnak..
Szép lassan átfordult az óra a 30ezren. Négy hónap alatt alig több, mint 2000 km. Nagyon látszik ez a hülye vírushelyzet..
Közben felkerültek a téli gumik, egyéb esemény nem volt.
Remélem a következő időszakban azért jobban szaporodnak majd a kilométerek..
Eljött ez is. 27900 km. Olaj, szűrők, átvizsgálás. Minden rendben, mehetünk tovább..
Megvolt az első garanciális javítás. Sistergett a klíma és nem is fújt szibériai hideget. A nyomáspróba nem hozott eredményt, tartja a nyomást, úgyhogy fel lett töltve és van benne kontraszt-anyag. Most rendesen hűt és nem sziszeg. Meglátjuk...
Megcsinálták a horpadást a bal oldalán. Az ellenfél biztosítója fizette, úgyhogy a legdrágább módszert választották, kicserélték a sárhányót és az ajtót (!) is. Amúgy szép munkát végeztek, még úgy is, hogy elsőre Luiginek sikerült rossz ajtótömítést szállítani, így majd' két hét volt a manőver. Az értékcsökkenést még be kell hajtanom a biztosítón, de a főnök (egy olasz egyébként) odaadta a formanyomtatványt, egy kacsintással, hogy nem tőle kaptam, mert tulajdonképpen ezt nem díjazzák a biztosítók..
Meg vagyok velük elégedve, úgyhogy aki NRW-ben jár tudom őket ajánlani: Autohaus Breit
Felkerültek a téligumik. Mivel az előző szezonban még a 159-éit használtam, de azok lefutották magukat, újakat vettem. Bridgestone Blizzak LM005 lett végül, meglátjuk hogyan muzsikál..
Nekem jött egy bömbi.. Eredmény a képen. Az első felmérés alapján a kár cca. 2000 ojró..
Folyt. köv.
20000-re fordult a számláló. Egyebet elmondani nem tudok...:)
Megvolt ez is. Olajcsere, átnézés, minden OK. 14600 km. Még le is mosták "ingyen".