Blog >> szíjtárcsa >> gt
Az indítás utáni nyivákolás erősödött, már az autó bemelegedtével sem múlt el mindíg.
Mit mondjak, elég szar volt pl a temető parkolójában forgolódni egy marha hangosan nyivákoló autóval...
Mindegy, magad uram, ha szolgád nincsen elvén nekiálltam.
A főtengely végi hosszbordás szíj tárcsa pályafutása ért véget.
A csere végülis nem volt nagy mutatvány, a legkényelmetlenebb része a szíj visszafűzése volt.
Érdekes, hogy az új Dayco tárcsa kissé különbözik a régitől, ennek pl tényleg hosszbordás a palástja, nem sima mint a réginek.
Update:
Nem kéne különböznie a palástoknak... Az én tárcsámról HIÁNYZOTT a bordázott külsőrésze, így üzemelt ki tudja mióta... :S
Ezúton is köszönöm Tentacle cartárs segítségét!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000047/0000047965t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000047/0000047966t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000047/0000047967t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000047/0000047968t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000047/0000047969t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000047/0000047970t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000047/0000047971t.jpg)