A projekt bebukott.
2015.02.07.-én,Rómeó napján elment az autó.
Reményeim szerint az új gazdánál feltámad, és egyszer ismét önerőből szelheti az utakat...
Olajcsere, filtron olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő.
Ahogy egy jól karbantartott autótól elvárható, csont nélkül átment a műszakin.
Megejtettünk egy futómű beállítást.
Cseh-Mart, határ út. Még mindig profik.
Cseréltünk axiális csuklókat és gömbfejeket.
Bazi drága TRW került bele, remélem soká húzza :)
Kezdett kellemetlenül keménnyé válni a kuplungpedál... megelőzésképp kapott a vas egy új valeo kuplungszettet.
A rettentő ketőstömegű lendkerék szerencsére jó állapotnak örvend.
Egyúttal a váltóolaj cseréje is megesett.
Sikerült szert tenni egy garnitúra piros cérnával varrt blackline bőr ülésre :)
Beszerelés előtt kapott (kaptam?) ülésfűtést is.
Egyszercsak nem spriccelt az ablakmosó...
Először azt hittem, hogy kifogyott belőle a nyál. A kiváló betöltőnyíláson át töltöttem bele egy jó litert, de ezután sem jutott el az ablakig.
De legalább maga alá termelt egy tócsát.
Mint kiderült a géptető alatt futó csövike hosszában elrepedt egy centit az egyik toldásnál...