Kicsit elmaradtam a leírásokkal.
Szóval a szuper minőségű első osztályú Made in Germany hosszbordás szíjam cirka 1,5 év alatt megnyúlt annyira, hogy még a tél beállta előtt le kelet cserélni. Cirka 7K
A hűtőrendszerrel sokat birkóztam. Eleinte télen nem volt rendes fűtésem, és nyáron a legnagyobb meleget is könnyedén elviselte az autó. Egy termosztát csere óta viszont a helyzet megfordult. Illetve megfejelte azzal hogy 35 fok környékén már 130 nál elmelegszik a motor autópályán.
Hogy ne legyen szép a szenvedés a vizem is elkezdett fogyni. Na okos szerelők egyből háhhá szarolasz beszart, tönkrement, és biztos füstöl is mint a gőzhajó. Nos a helyzet az hogy a made in Germany felíratú termosztátom gyári hibás volt, meg volt repedve az egyik illesztésnél és egyre nagyobb lyukon keresztül elcsepegett a vizem. Álló helyzetben viszont nem nagyon találtam vizet sem semmit az autó alatt. A váltóházra csepegett a víz ami pedig elpárologtatta. cirka 16k
Hőmérséklet probléma továbbra is fennáll, de nem fogy a vizem hála égnek.
Ezenkívül a télen annyi sót kapott a vas, hogy a torony csapágyakból marok számra lehetett kiszedni a matériát, és a tank alatt is ujjnyi kristályok voltak. Következmény -> Toronycsapágyak nyikorognak és a kipuff egy részén megszünt létezni a cső. Köddé vált konkrétan :D cirka 4k
Öregszik a jármű... :o(
0
563
Fórum
Friss topicok
- 159
- Forma-1
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám