A Giuliát én sem váltanám le semmire, mert egyedül egy BMW ami vezetési élményben hasonlítható hozzá, de hát az meg BMW... De a második, szaladgálós autónál - nálam - sokkal többet nyom a latba a praktikum és a kényelem, és kevesebbet a vezetési élmény. Arra ott van a Giu. A Junior pedig arra amire nekünk kell nem praktikus. Továbbra is nagyon tetszik és biztos utána fognak fordulni az utcán, de annyira szűk a hátsó üléssor meg a csomagtartó, hogy az nekünk kevés lesz.
Persze lehet hogy a hibrid nagyobb lesz de kétlem.
Az Avenger nem prémium, de nem is állítja magáról viszont cserébe kívül belül vicces, friss, ötletes.
KIA-kba beültem, Sportage-tól felfelé nem éreztem óriási különbséget az Alfához képest (csak belső térről beszélek). Egy modern letisztult nagyképernyős belső tér,friss design sokat dob az érzeten (annak akit ez érdekel, és az érdeklődők mennyiségéből ítélve sokakat érdekelt), akkor is ha nem a legdrágább anyagok vannak mindenhol. Cserébe prémium térkihasználás van, hátul óriási hely van, még a Niro is nagyobb belül mint a Tonale. És azért szerintem az Alfa még mindig nem annyira prémium az anyaghasználatban, design-ban mint a németek, főleg mióta elkaszáltak egy csomó extrát. Az a kivitel ami nekem van a Giuliában szerintem megüti a prémiumot, de nem is lehet most megvenni... Nem kéne sok a mostani felszereltségi szintekhez sem, csak kicsit lazítani kéne a profitmaximalizálási nyomáson és betenni (meg visszatenni) pár olyan extrát, ami ma már elvárt a prémium szegmensben...
Sry ha túl szőrös szívű vagyok, de Imparato nagy dérrel dúrral bejelentette hogy az Alfa prémium autó lesz, az árát azonnal felvitte a prémium szegmensbe de nem látom hogy az autó is megérkezett volna oda. Persze a Stradale az ott van, de amit ma a szalonban meg tudsz venni az szerintem nincs közelebb a prémium kategóriához mint amennyire 2016-ban volt. Sőt.
Nagyon várom az új Stelviót meg Giuliát, remélem az minden aggályt eloszlat majd...
carver2024-10-04 14:33:09 // 361
zümi1662024-09-30 17:52:46 // 360
Én majd 2 hét múlva fogom megnézni a Juniort Kecskeméten, kíváncsi leszek rá nagyon. Azt már így látatlanban ki merem jelenteni, hogy szerintem 2 felnőtt 2 gyerek, bevásárlás, nagyihoz utazgatás, ezt a szintet megtudja ugrani, a bicajos dologhoz nem tudok hozzászólni, de bizonyára 3 bicajt ráakasztani az más márkánál sem egyszerű. Esetünkben a Giulietta helyett nagyon eltudnám képzelni, melóba járni, meg az általad említett dolgokra ideális lenne.
Ami a Tonale-t illeti, kérdésedben a válasz, a futómű, a vezetési élmény, a precíz pontos irányíthatóság az a plussz, amivel többet tud a többinél, ezért kerül többe, meg persze az embléma, hisz az Alfa prémium kategória, a Kia, Jeep, Skoda, meg még amiket írtál nem azok.
A márkahűség megint egy másik kérdés, nálam szóba se jöhet más márka, nem érezném jól magam semmi másba. Az az êlmény amit ad az Alfa, a társaság, az intès/villantás, az összejövetelek, nekem megérik a felárat.
Ami a Tonale-t illeti, kérdésedben a válasz, a futómű, a vezetési élmény, a precíz pontos irányíthatóság az a plussz, amivel többet tud a többinél, ezért kerül többe, meg persze az embléma, hisz az Alfa prémium kategória, a Kia, Jeep, Skoda, meg még amiket írtál nem azok.
A márkahűség megint egy másik kérdés, nálam szóba se jöhet más márka, nem érezném jól magam semmi másba. Az az êlmény amit ad az Alfa, a társaság, az intès/villantás, az összejövetelek, nekem megérik a felárat.
carver2024-09-28 15:34:57 // 359
megnéztem Fehérváron a Juniort, beültem benéztem mindenhova, nagyon rá akartam magam (meg a feleségemet) beszélni, de magamtól is lehúztam végül a listáról.
A legkisebbet még naponta hordjuk ide-oda, városi szaladgálás, néha nagyszülők oda-vissza 500 km, meg kutyás vagy bicajos kirándulások, az sem lenne baj, hogy ha már crossover/SUV 3 bicaj is felmenne rá.
Na erre nem csak így együtt, de részleteiben sem jó a Junior.
A sportülés nagyon dög, de nagyon nem praktikus, enni fogja a nadrágot meg a huzatot, hátul olyan szűk a hely hogy magam mögött (nem, nem nyújtott karral vezetek) csak a műanyag ülésborításban kialakított mélyedésbe fér be a térdem (183 cm vagyok), de miközben beszállok, odaverem a térdem akemény műanyagba. Az övvonal és a fekete belső miatt koporsó fíling van (tudom a magas övvonal általános önkényes divat most), a csomagtartó kicsi, és még lehajtva sem óriási, persze tudom a Jazz origami üléseit semmilyen más autó nem tudja.
Ha valaki 98%-ban egyedül/kettesben jár, max 2 emberre vásárol be, hitelkártyát visz csak nyaralásra, annak egy jópofa, stílusos kisautó lehet. Nekünk sajnos nem lesz jó második autónak. Itt jön a sok sok sírós smiley...
Az Avenger sokkal jobban bejött, de ha Budaörsön bemegy az ember a szomszéd kereskedőhöz akkor 1-2 millióért hasonló alig nagyobb, de beltérben 2 kategóriával több hellyel rendelkező, sokkal jobban felszerelt autót kap. Persze, semmit nem érzek az útból, de másodiknak vállalom, hogy közlekedő edényt keresünk, ha egy fokkal több egyénisége van mint egy Skodának vagy Suzukinak már jöhet.
Nagyon a koreaiknak áll a zászló, és rossz leírni, de amikor ott nézelődtem épp egy Stelviós cserélte az autóját Sorrentóra mert nem fért be a 3 gyerek...
Mielőtt bárki rákérdezne, persze hogy megnéztem a Tonale-t is, de 3-4 millával olcsóbban nagyobb belső térrel rendelkező, jó minőségű autót lehet kapni, köpjetek le, de nem látom be hogy a márkahűség miatt ennyvel többet kéne költenem (meg ha akarnék se tudnék)... Ha leszámítom a Scudettót, az Alfa emlémát, meg a futóművet, egyszerűen nem látom hogy mi az a többlet ami megérné a plusz 3-4 millát.
A legkisebbet még naponta hordjuk ide-oda, városi szaladgálás, néha nagyszülők oda-vissza 500 km, meg kutyás vagy bicajos kirándulások, az sem lenne baj, hogy ha már crossover/SUV 3 bicaj is felmenne rá.
Na erre nem csak így együtt, de részleteiben sem jó a Junior.
A sportülés nagyon dög, de nagyon nem praktikus, enni fogja a nadrágot meg a huzatot, hátul olyan szűk a hely hogy magam mögött (nem, nem nyújtott karral vezetek) csak a műanyag ülésborításban kialakított mélyedésbe fér be a térdem (183 cm vagyok), de miközben beszállok, odaverem a térdem akemény műanyagba. Az övvonal és a fekete belső miatt koporsó fíling van (tudom a magas övvonal általános önkényes divat most), a csomagtartó kicsi, és még lehajtva sem óriási, persze tudom a Jazz origami üléseit semmilyen más autó nem tudja.
Ha valaki 98%-ban egyedül/kettesben jár, max 2 emberre vásárol be, hitelkártyát visz csak nyaralásra, annak egy jópofa, stílusos kisautó lehet. Nekünk sajnos nem lesz jó második autónak. Itt jön a sok sok sírós smiley...
Az Avenger sokkal jobban bejött, de ha Budaörsön bemegy az ember a szomszéd kereskedőhöz akkor 1-2 millióért hasonló alig nagyobb, de beltérben 2 kategóriával több hellyel rendelkező, sokkal jobban felszerelt autót kap. Persze, semmit nem érzek az útból, de másodiknak vállalom, hogy közlekedő edényt keresünk, ha egy fokkal több egyénisége van mint egy Skodának vagy Suzukinak már jöhet.
Nagyon a koreaiknak áll a zászló, és rossz leírni, de amikor ott nézelődtem épp egy Stelviós cserélte az autóját Sorrentóra mert nem fért be a 3 gyerek...
Mielőtt bárki rákérdezne, persze hogy megnéztem a Tonale-t is, de 3-4 millával olcsóbban nagyobb belső térrel rendelkező, jó minőségű autót lehet kapni, köpjetek le, de nem látom be hogy a márkahűség miatt ennyvel többet kéne költenem (meg ha akarnék se tudnék)... Ha leszámítom a Scudettót, az Alfa emlémát, meg a futóművet, egyszerűen nem látom hogy mi az a többlet ami megérné a plusz 3-4 millát.
GT Ɨ|ѯ2024-09-07 20:14:35 // 358
Carlos Tavares at the wheel of the new Alfa Romeo Junior Veloce at the Caramulo Motorfestival
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-18 23:01:45 // 357
Az átlag vásárló fejével próbáltam gondolkozni. 😀 A SUV nekem sem jön be, bár épp jól jött volna a Bihar túrához. VW-t nem, Japót viszont vennék. Nem bármilyet, de volna pár ötletem.
Piritu - 1.000.0002024-08-18 19:49:08 // 356
Sajna vannak becsípődéseim. Fókszvágent, japót sose vennék. A SUV-ot mint műfajt nem kedvelem :-(
Liquid2024-08-17 22:01:51 // 355
Az a Mazda sorhat jó cucc lehet :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-17 15:03:29 // 354
Sőt, raktárról még egy 2.2-es Stelvio is belefér.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-17 14:55:11 // 353
19m körül pedig Mazda cx-60 3.3-mat 😆
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-17 14:52:21 // 352
14-ből új Passat Tdi-t veszek, ami egy tankolással kimegy a világból és vissza. A 8 misi a benzinesért reálisabb szerintem.
Piritu - 1.000.0002024-08-16 21:59:55 // 350
A múltkor a győri szervizben megakadt a szemem a Jeep Avenger-en.
Elektromos változatban 156LE-vel 54 kWh-os akkuval 14.990.000-től. (A benzines ehhez képest kicsit több mint féláron 8 misi.)
Nem egy világrengető autó és a beltérben a tablet se lenne a szívem csücske, de van egyénisége. Bárki ránéz tudja hogy ez egy Jeep.
Ha mellé teszem a Junior-t gyakorlatilag ugyan ennyiért van a 156LE/54kWh változat. (A legolcsónn mild-hibrit 11 misi, kicsit húzósabb a Jeep-nél.) Elég csábító amit írnak: "...8 év / 160.000 km garancia a nagyfeszültségű akkumulátorra. "
Ellenben ha bárki - vagy akár én is - ha ránéz nem tudja azonnal hogy ez egy Alfa.
pl. vesd össze az piros és a kék autó sziluettjét.
A kéket a Comói tónál fényképeztem mert azt hittem hogy egy Junior, aztán nem :-(
Elektromos változatban 156LE-vel 54 kWh-os akkuval 14.990.000-től. (A benzines ehhez képest kicsit több mint féláron 8 misi.)
Nem egy világrengető autó és a beltérben a tablet se lenne a szívem csücske, de van egyénisége. Bárki ránéz tudja hogy ez egy Jeep.
Ha mellé teszem a Junior-t gyakorlatilag ugyan ennyiért van a 156LE/54kWh változat. (A legolcsónn mild-hibrit 11 misi, kicsit húzósabb a Jeep-nél.) Elég csábító amit írnak: "...8 év / 160.000 km garancia a nagyfeszültségű akkumulátorra. "
Ellenben ha bárki - vagy akár én is - ha ránéz nem tudja azonnal hogy ez egy Alfa.
pl. vesd össze az piros és a kék autó sziluettjét.
A kéket a Comói tónál fényképeztem mert azt hittem hogy egy Junior, aztán nem :-(
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-16 18:39:22 // 349
Az i3-mak ára is akkor kezd majd bezuhanni, amikor elkezdenek jönni az akksi problémák. Most még az a legenda, hogy 80%-ot simán tudnak az egészen sokat futott akksik is. Elég jó minőségű akkumulátorokat használtak a németek. Örök élet azonban nincs, úgyhogy előbb utóbb elhasználódnak ezek is. Ha jól látható lesz a rizikó, a piac konkrétabban beárazza.
Liquid2024-08-16 14:36:45 // 348
abszolut egyetértünk :)
G-MANN🍀2024-08-16 14:23:37 // 347
Legalább is mostani fejjel.
G-MANN🍀2024-08-16 14:21:22 // 346
És vajon mi lesz a másodlagos piaccal, 8-10 évesen én biztos nem merném megvenni, sztm sokan nem. Nem is az ára, hanem az akku korából fakadó bizonytalanság. Vicc ez sajnos. (8 évesen inkább egy használt benzines vagy dízel az ami egyáltalán eladható. Sztm.)
Liquid2024-08-16 14:19:13 // 345
valóban...
rosszul emlékeztem sorry :)
Viszont, Giulia Super 200LE
2020.dec. 10.5
2021.dec. 13.8
2022.nov. 17.8
Tényleg nem duplázódás, de azért jelentős :)
rosszul emlékeztem sorry :)
Viszont, Giulia Super 200LE
2020.dec. 10.5
2021.dec. 13.8
2022.nov. 17.8
Tényleg nem duplázódás, de azért jelentős :)
Liquid2024-08-16 14:13:13 // 344
A fene se tudja mi lesz, de tényleg.
Az elektromos autók használt ára még csak nem is tippelhető szerintem felelősen, mert nagyon ingadozik minden. Szabályzás, új technológiák stb. (pl. a flottakezelők is szívnak)
Lehet hogy tök olcsó lesz, de az is lehet hogy nem :)
Szerintem egyébként inkább fog olcsósodni (az elektromos) és nem tartja úgy az árát, mint a Giulia, mert ha holnap megint árat csökkent a teszla, meg a többiek is, vagy jön valami szaftos állami támogatás, akkor az új ár is zuhan, és viszi magával a használt árat is, ha meg technológia előrelépés lesz akkor azért fog zuhanni a használtak ára.
Márpedig a következő 3-5 évben ezek közül lesz bőven...
A belsőégésű változatok inkább fogják tartani az árukat, feltéve hogy valóban nem olyan rossz ez az új 1.2-es motor mint az előző verziók.
Az elektromos autók használt ára még csak nem is tippelhető szerintem felelősen, mert nagyon ingadozik minden. Szabályzás, új technológiák stb. (pl. a flottakezelők is szívnak)
Lehet hogy tök olcsó lesz, de az is lehet hogy nem :)
Szerintem egyébként inkább fog olcsósodni (az elektromos) és nem tartja úgy az árát, mint a Giulia, mert ha holnap megint árat csökkent a teszla, meg a többiek is, vagy jön valami szaftos állami támogatás, akkor az új ár is zuhan, és viszi magával a használt árat is, ha meg technológia előrelépés lesz akkor azért fog zuhanni a használtak ára.
Márpedig a következő 3-5 évben ezek közül lesz bőven...
A belsőégésű változatok inkább fogják tartani az árukat, feltéve hogy valóban nem olyan rossz ez az új 1.2-es motor mint az előző verziók.
RomeoOne2024-08-16 13:53:56 // 343
2023-ban már csak Veloce-t kaptál, aminek az ára 2020-ban is inkább 15-16 volt, de kis extrázással hamar megvotl a 18M. Duplázódás azért messze nem volt, ha almát az almával hasonlítunk.
Hogy a piac mit hogy áraz, az egy külön disszertáció lehetne. Dízelből is keveset adtak el, annak mégis beesett az ára. Anno a 159-nek vmiért beesett nagyon hamar és ottmaradt. Pedig sokat abból sem adtak el. A Giuliánál nem esett be, az eladók kitartották az árat és úgy maradt...
A kiindulási pont az volt, hogy egyes elképzelések szerint majd 4-5 év múlva kevesebb, mint feléért lehet majd Juniort venni. Na, ez az amire nem érdemes nagy tétben fogadni.
Hogy a piac mit hogy áraz, az egy külön disszertáció lehetne. Dízelből is keveset adtak el, annak mégis beesett az ára. Anno a 159-nek vmiért beesett nagyon hamar és ottmaradt. Pedig sokat abból sem adtak el. A Giuliánál nem esett be, az eladók kitartották az árat és úgy maradt...
A kiindulási pont az volt, hogy egyes elképzelések szerint majd 4-5 év múlva kevesebb, mint feléért lehet majd Juniort venni. Na, ez az amire nem érdemes nagy tétben fogadni.
Liquid2024-08-16 13:46:17 // 342
Egyrészt a Giulia/Stelvio páros túl jól sikerült, nem adtak el belőlük nagyon sokat és ezt beárazta a használt piac, másrészt meg 2020-ban még bő 10m körül volt Giulia, 2023-ban már inkább a 20-hoz volt közelebb. Akár honnan nézzük ez közel duplázódás.
Tudom hogy mi az oka, de a végeredmény szempontjából lényegtelen.
Lényeg az hogy az új árának mondjuk 80%-án mozog a használt ára 7 évesen.
Tudom hogy mi az oka, de a végeredmény szempontjából lényegtelen.
Lényeg az hogy az új árának mondjuk 80%-án mozog a használt ára 7 évesen.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-16 10:45:29 // 341
Szerintem ez mindig így volt, az időközben bekövetkező inflációt kevesen számolják bele. Persze a mostani feltűnőbb volt. Viszont ha 5 éve megvolt rá a 6 milla, azt befektetve, ma meglenne az a 9.5m amiből már kijön egy használt Giulia. A probléma inkább ott van, hogy az infláció hirtelen és nagy léptékben következett be, az emberek bevétele ezt nem tudta követni. Néhány éve egy 6 millás új autó még elérhetőbbnek tűnt mint ma egy 10 millás, hiába csak az inflációval drágább. A bérek sem nőttek annyit, a vállakozások bevétele sem nőtt annyit, miközben a kiadások minimum inflációval nőttek.
Felkészülve sem volt a többség erre, gazdasági tudatosságban sem, nem szoktunk hozzá. Ugyanis volt 2012-2017 között egy nagyon stabil szakasz, ahol alig változott a pénz értéke. Aztán újabb 5 év alatt a pénzünk már csak két harmadát érte. Minden fillér, ami nem volt ezalatt valahova befektetve, nagyon gyorsan értéktelenedett.
Felkészülve sem volt a többség erre, gazdasági tudatosságban sem, nem szoktunk hozzá. Ugyanis volt 2012-2017 között egy nagyon stabil szakasz, ahol alig változott a pénz értéke. Aztán újabb 5 év alatt a pénzünk már csak két harmadát érte. Minden fillér, ami nem volt ezalatt valahova befektetve, nagyon gyorsan értéktelenedett.
Liquid2024-08-16 09:30:26 // 340
így van, bár erősen árnyalja a képet hogy közben volt egy új-ár-duplázódás
RomeoOne2024-08-16 09:12:04 // 339
Ja, 2016-17-ben is mindenki 5-6 millióért akart venni 2020-ra 2.0T Giulia-kat. Aztán valahogy csak nem jött el az az időszak még azóta sem :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-15 22:09:07 // 338
Ez a realitás, mindenki használtan szeretne ilyesmit. Viragzik az i3-mak piaca. Egy olyat én is vennék 5-6 között akár, abban már van ráció. Viszont ehhez meg kéne hogy vegye valaki újonnan és be kéne nyelnie a rettenet nagy értékvesztést egy városi rohangálóson, majd el kéne adnia. Nem gondolom hogy öntve lesz a piac olcsó használt Juniorokkal 5 év múlva.
zsoltee832024-08-15 21:58:49 // 337
Nekem a Stelvio mellett egy Renault Zoe van. Asszonynak, meg rövid távra tökéletes. A Stelviot el se indítom 10-20km távokra. Én simán veszek egy Mila... izé Juniort a Stelvio mellé 4-5 év múlva az új árának 40%-ért, ahogy a Zoe-t is használtan vettem az új árának 30%-ért 30ekm-rel. :))
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-15 19:44:03 // 336
Ebben is van igazság, nem ? :-) A helyzet pedig fokozódik. Én a környezetemben még senkit nem találtam akinek a Junior tetszik. Az ára pedig valóban sok. Luxus cikknek jó, de valódi varosi közlekedési megoldásnak drága. Biztos lesz vevőköre, de pl nem látom az előnyét egy Renault 5 electrichez képest, ami várhatóan sokkal olcsóbb lesz. És a többség még azt sem fogja megfizetni szerintem.
berobbantam2024-08-15 17:32:44 // 335
Akkor a 159 meg insignia?Mert nagyon nem szerintem.Bár az enyém opelesedik🤣Kezdődött az emelési pontokkal.Alfához nem találtam.C vectráé ugyanaz fillérekért.A szívósorom meg insigniáé.Alfához 300 de nincs is.Insignia 160 és ugyanaz.Gyártó minden.Csak a cikkszám más rajta.
pettinke2024-08-15 16:13:28 // 334
óistenem, megint ide térünk vissza - "1986 óta nincs Alfa Romeo, csak csicsafiat"
Selmak2024-08-15 10:41:16 // 333
Egy PUGra rárakják az Alfa logót, az attól még PUG marad. Mint ahogy a Mito is csak Grande Punto vagy ha rosszmájú akarok lenni csak egy D-Corsa.
pettinke2024-08-13 20:36:18 // 332
Nem a motorról beszélek, az azonos lóerős autók áráról.
Dehát vegyél Model 3-at 15 milláért :)
Dehát vegyél Model 3-at 15 milláért :)
Selmak2024-08-13 11:57:49 // 331
Ugyanaz a motor van mindekettőben, csak szoftveresen jobban engedi terhelni az erősebbet. Ennyi. Legjobb Tesla model 3 tudnak 15 kWh körül fogyasztani, az egy picit áramvonalasabb, ez meg egy ruhásszekrény légellenálásával rendelkezik.
pettinke2024-08-11 15:27:31 // 330
De miért az erősebbet hasonlítod a Peugeothoz, mikor abból az nincs? Ha 400 helyett 350-et tud, akkor is elég lesz itthonra, meg bevásárlónak, meg munkába járni.
Selmak2024-08-11 15:09:39 // 329
Az alap, az erősebb viszont 19 milla. A kombinált hatótávot villany autónál meg illik erősen fenntartással kezelni. 45 kWh egy SUV kasznival soha sem lesz elég 400 kmre, mert ahhoz 11 kWh/100 km fogyasztás kellene.
pettinke2024-08-10 18:09:08 // 328
Egyrészt 15 M az alap Core. Ugyanennyi a Pug 2008. Nem értem, amit írsz.
Másrészt 400 km a kombinált hatótáv, az országon belül elég.
Másrészt 400 km a kombinált hatótáv, az országon belül elég.
Selmak2024-08-10 08:49:44 // 327
20 milla egy kis hatótávolságú villany PUG-ért, a hülyének is megéri. Ja nem.
Halesz2024-07-17 23:24:49 // 326
Ez egy városi elektromos autó. Milyen külső sáv? :) Az elektromos Mininél és a többinél is ezt mindig mindenhová odaírod? :)
Ott mész a Giuliáddal, a városban pedig ezzel.
Az a célközönség, aki megengedhet magának egy második vagy harmadik autót, ami már villanyautó, és szerintem sokan vannak olyanok, akik szívesen vettek volna villany Alfát is a meglévő benzinesük mellé, de eddig offos márkákat kellett keresgélniük.
Amúgy meg van hibrid is belőle.
Ott mész a Giuliáddal, a városban pedig ezzel.
Az a célközönség, aki megengedhet magának egy második vagy harmadik autót, ami már villanyautó, és szerintem sokan vannak olyanok, akik szívesen vettek volna villany Alfát is a meglévő benzinesük mellé, de eddig offos márkákat kellett keresgélniük.
Amúgy meg van hibrid is belőle.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-17 22:40:00 // 325
19 milláért 110-zel a külső sávban? Vagy 19 milláért autó anyunak. Lehet jó a vezethetőség, de ki a célközönség?
Halesz2024-07-17 20:40:55 // 324
Ha csak annyit elkönyvelhet, hogy a legjobban vezethető elsőkerekes villanyautó, már jó!
Én is csupa jót olvasok a vezethetőségéről, halálra dicsérik a legtöbb videóban!
Én is csupa jót olvasok a vezethetőségéről, halálra dicsérik a legtöbb videóban!
Morfiusz Cédula2024-07-12 20:57:12 // 322
Renault 2008 helyett Peugeut 2008
Morfiusz Cédula2024-07-12 20:55:05 // 321
Úgy tűnik jók lesznek az új Alfák is. Több angol nyelvű tesztet is megnéztem, senki nem mondta, hogy ez a Renault 2008-hoz vagy az Avengerhez hasonlítana. Úgy látszik az egyen platformból is ki lehet hozni nagyon más végeredményeket.
Egy brit autós youtuber egyenesen azt mondta, hogy ez a legjobban vezethető villanyautó amit valaha vezetett, rögtön a Porsche Taycan után. Ami azért mégis egy teljesen másik kávéház.
Egy brit autós youtuber egyenesen azt mondta, hogy ez a legjobban vezethető villanyautó amit valaha vezetett, rögtön a Porsche Taycan után. Ami azért mégis egy teljesen másik kávéház.
gradvolttomi2024-07-12 20:43:17 // 320
Kazes☻2024-06-21 15:17:00 // 319
Giuntini2024-05-10 14:01:48 // 317
Bocs, de ezt nem osztom veled!
Ha egy autó magasabbra van pozicionálva árban, teljesítményben, műszaki kvalitásaiban mint a testvérmodellek, akkor a belső térben, ahol éled az autót is legyen különb.
Ha mondjuk a Junior elektromos változata 2-3000 euroval többe kerül mint az Avenger, akkor az anyagok tapintásában, a minőségérzetben is legyen különb. Különben az egyszeri vásárló, aki nem Alfás, az olcsóbbat fogja választani. Mikor bemegy a szalonba és először beül az Avengerbe, majd a Juniorba, és megtapintja az anyagokat, meglátja a kijelzőt, és azt fogja mondani, a másik 2-3 ezer euróval olcsóbb, pedig ugyanaz. És nem fogja érdekelni az áthangolt kormányzás és a futómű. Ha a Stellantis érdekeit nézzük értem, de a vásárló érdekei ugyanannyira fontosak, mert a vásárló kezében van a döntés.
Még egy: a Junior vásárló közönsége nem az Alfásikból fog kikerülni.
Ha egy autó magasabbra van pozicionálva árban, teljesítményben, műszaki kvalitásaiban mint a testvérmodellek, akkor a belső térben, ahol éled az autót is legyen különb.
Ha mondjuk a Junior elektromos változata 2-3000 euroval többe kerül mint az Avenger, akkor az anyagok tapintásában, a minőségérzetben is legyen különb. Különben az egyszeri vásárló, aki nem Alfás, az olcsóbbat fogja választani. Mikor bemegy a szalonba és először beül az Avengerbe, majd a Juniorba, és megtapintja az anyagokat, meglátja a kijelzőt, és azt fogja mondani, a másik 2-3 ezer euróval olcsóbb, pedig ugyanaz. És nem fogja érdekelni az áthangolt kormányzás és a futómű. Ha a Stellantis érdekeit nézzük értem, de a vásárló érdekei ugyanannyira fontosak, mert a vásárló kezében van a döntés.
Még egy: a Junior vásárló közönsége nem az Alfásikból fog kikerülni.
RomeoOne2024-05-10 13:47:26 // 316
Megnéztem Imleda videóját is. Mit mondjak, neki például nem tenne jót a túlzott emancipáció/egyenjogúság/jóság szerinti megmérettetés, mert ha egy kopaszodó, köpcös 50-es fazon beszélne ennyi hülyeséget*, akkor a kutya sem lenne rá kíváncsi :D
Pl. szegény Csikósnak nagyon kell vágnia a témát, mert esztétikai élményt nem nyújt :DDD
De persze még mindig nagyon szép és beülhetne a Giulia jobbegyre :DDD (Imelda, nem Csikós :D )
*2:11: ...nem gondoltok rosszra, ha Renault modellt véltek felfedezni az autó első lámpatestén, ugyanis az autó az e-CMP platformra épül..."
Mi van? Mert melyik Renault épül még erre? :DDD
De van még sok ínyencség a videóban, csak ez tetszett a legjobban :D
Pl. szegény Csikósnak nagyon kell vágnia a témát, mert esztétikai élményt nem nyújt :DDD
De persze még mindig nagyon szép és beülhetne a Giulia jobbegyre :DDD (Imelda, nem Csikós :D )
*2:11: ...nem gondoltok rosszra, ha Renault modellt véltek felfedezni az autó első lámpatestén, ugyanis az autó az e-CMP platformra épül..."
Mi van? Mert melyik Renault épül még erre? :DDD
De van még sok ínyencség a videóban, csak ez tetszett a legjobban :D
Tommi2024-05-10 13:26:41 // 315
"az Alfának, akárhogy is a legkisebb modell, nem kéne lemenni a PSA szintjére anyagminőségben"
Hanem? :)
A versenytársak mit kínálnak és mennyiért? Lehetne bele minőségibb anyagokat rakni, de akkor már nem ennyibe kerülne... Nyilván konszernen belül nem fognak külön az Alfa kedvéért beszerezni valami "extra" anyagokat ahelyett, hogy levennék a polcról azt, ami amúgy is kéznél van és használják más modellekben is, mert nem érné meg. De ha mégis és emiatt x euroval drágább lenne, akkor meg az lenne a baj :)
Hanem? :)
A versenytársak mit kínálnak és mennyiért? Lehetne bele minőségibb anyagokat rakni, de akkor már nem ennyibe kerülne... Nyilván konszernen belül nem fognak külön az Alfa kedvéért beszerezni valami "extra" anyagokat ahelyett, hogy levennék a polcról azt, ami amúgy is kéznél van és használják más modellekben is, mert nem érné meg. De ha mégis és emiatt x euroval drágább lenne, akkor meg az lenne a baj :)
Tommi2024-05-10 13:23:04 // 314
A feleségemnek 500 X Sportja van, ami kb hasonló méret. A kislányunk 5 éves és neki gyereküléssel teljesen jó a hátsó sor :) Nekem a 180 centimmel már kicsit szűkös, de szerintem ezt az autót (ahogy az többször is elhangzott több helyen) másodiknak fogják venni, anyának meg teljesen jó egyedül gyerekkel.
zümi1662024-05-07 11:03:24 // 313
Ezt adom, a Tonale kívülről szebb, a Junior belülről. Kivéve amit említettél, a Tonaleba szépen követi a kijelző az árnyékoló ívét.
No meg a térérzet, a Tonale tényleg ötszemélyes, hátul kényelmesen elfér a három majdnem felnőtt gyerek.
A kopogós műanyagok nekem sem tetszenek, reméljük lesz olyan csomag vagy felszereltségi szint, amiben igényesebb megoldással találkozunk, nyilván az plussz pénzbe fog kerülni, de legalább meglesz a választás lehetősége.
No meg a térérzet, a Tonale tényleg ötszemélyes, hátul kényelmesen elfér a három majdnem felnőtt gyerek.
A kopogós műanyagok nekem sem tetszenek, reméljük lesz olyan csomag vagy felszereltségi szint, amiben igényesebb megoldással találkozunk, nyilván az plussz pénzbe fog kerülni, de legalább meglesz a választás lehetősége.
Giuntini2024-05-07 09:44:07 // 312
Nekem az a problémám, hogy az Alfának, akárhogy is a legkisebb modell, nem kéne lemenni a PSA szintjére anyagminőségben.
Formatervileg a Junior belseje nekem sokkal jobban bejön mint a Tonale. Viszont miért lenne különb a minőségben a többinél, ha a költségek csökkentése Tavares elsőrendű szempontja.
Én csak az Avangerről tudok nyilatkozni ebből a szempintból, kiábrándító. A Junior sem lehet különb, ugyanazok az anyagok.
Formatervileg a Junior belseje nekem sokkal jobban bejön mint a Tonale. Viszont miért lenne különb a minőségben a többinél, ha a költségek csökkentése Tavares elsőrendű szempontja.
Én csak az Avangerről tudok nyilatkozni ebből a szempintból, kiábrándító. A Junior sem lehet különb, ugyanazok az anyagok.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.