Fórum >> Típusok >> Giulietta

WarbiRunner (Gyuri)2022-01-15 14:49:00 // 12812
Mármint ITT
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-15 14:47:48 // 12811
Itt találsz pár verziót. A gyári facelift előtti fémet nem javaslom, vagy csak a lentebb látható tuninggal :-) Úgy viszont tökéletes.
Tom19732022-01-15 08:22:03 // 12810
Lekapcsolt fűtőegységgel is maradt a kattogás, próbálom megszokni...
Tom19732022-01-15 08:20:21 // 12809
Nekem a gumi pedálborítás borzasztóan csúszik sima talpú cipőben. Valami recés fémre váltanék. Tudtok valami jól beváltat ajánlani?
Kazes☻2022-01-09 14:28:20 // 12808
Már ééértem miért kellett neked az automata... 😋
RomeoOne2022-01-09 14:15:11 // 12807
Ugyanilyen pedálok vannak a Bravo-mban
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-09 13:08:41 // 12806
Mivel ismerjük a lámpákat, nem sárgánál szerencsétlenkedünk, addigra egyesben van :-)
Kazes☻2022-01-09 11:41:14 // 12805
Hehe... de hát nem állunk kinyomott kuplunggal a pirosnál! 😜
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-09 10:12:42 // 12804
Valamiért csak a kuplung csúszik, de az elég veszélyesen. Havas időben simán lecsúszott a lábam a pedálról. Kinga is panaszkodott rá, simán le lehet vele koccolni az előtted állót, ha egyesben kinyomott kuplunggal vársz mondjuk egy pirosnál.
Deszkás grip tape került rá, így tökéletes. A fékkel, gázzal nincs ilyen gond.
Kristyon2022-01-09 06:30:43 // 12803
Nagyon vagány ;)
A pedálon még nem vettem észre, hogy csúszkálna a lában, mondjuk nálam csak gáz és fék padál van...
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-08 20:45:25 // 12802
Le is teszteltem a pedált 😅
Köszi Chili. Ez brutál jó volt 😁
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-08 19:51:19 // 12801
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-08 19:50:51 // 12800
Köszi, tökéletes, rendelek ilyet. :-)
A csúszós fém pedálra egy hack:
Kristyon2022-01-08 18:48:36 // 12799
Hali, nekem ugyan faceliftes, a szőnyeg lehet nem gyári, de az alján tépőzár van, ettől függetlenül elmászkálós... ilyen clipsel rögzítettem plusszban...
Jimmi T.2022-01-08 15:57:20 // 12798
Emlékeim szerint nem .
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-07 16:10:08 // 12797
Skacok! A facelift előtti Giuliettában rögzíthető valahogy a gumiszőnyeg? Látom, hogy a gyári szőnyegeken van két patent, de az autóban nem találok ennek aljzatot.
Egy univerzális szőnyeg szett van benne, ami a funkcióját ellátja, csak gondolkozok, hogy van e értelme egy gyári gumiszőnyeg szettet beletenni. Ha valóban rögzíhető lenne a gyári, meg is venném, nem szeretjük hogy csúszkál a szőnyeg.
Föckös2022-01-06 18:20:28 // 12796
Cseréltünk olajat az enyémen is, akkor szűrőt, és o gyűrűt is. Elsőre lehúztam a szűrőt, és megálltam, mert féltem, hogy megtépem azt a csodálatos műanyag xart...
Hozta Zsolti barátom a nyomatékkulcsot, amikor is észrevettem, hogy még vagy fél centit lehetne húzni lefele.
Visszafele kicsavartam, és az új o gyűrűt mégegyszer megkentem egy kis olajjal, úgy hajtottam be. Érezhető volt amikor elérte, nem felkeményedett, hanem szépen nyúlósan lehetett tovább húzni.
Na nyomatékkulccsal lehúztam, minden ok volt.



Nekem az olajcsere oka egyébként az volt, hogy alapjáraton néha kihagyott egy henger, volt hogy fél-egy percig 3 hengerrel ment az autó hidegen.

Ezer topic olvasás után szóba került, hogy vagy gyertya, vagy trafó, vagy MA egység.
Egy logikus magyarázat volt a MA egység mellett, azt mondták, hogy lefolyik az olaj belőle, és azért.
Persze gyorsan lecseréltem a cca 1500km-es castrol olajat, ami elég fekete volt.
Azóta mentem 2000-et, a hozzá való olajnak még most sem olyan a színe.
A három hengerezés meg totál random mostmár, és amennyire piramis szerűen egyre gyakoribb volt, úgy egyre ritkábban fordul elő.
Hibakód semmi.


KArácsonykor 2 írtó hideg reggelen is 3hengerezés volt, aztán azóta meg alig.
Gyertyák cserélve, trafókat pucolgattam, és kezdek megnyugodni, hogy nekem nem hibás a MA egységem.
Öcsi2022-01-06 18:05:59 // 12795
Szerintem ez nem egy jellemző hiba egyik autó típusra sem, hogy ezt nálam mi okozta, soha nem fogom megtudni. Csak az a félelmetes, hogy olyan intenzitással jött az olaj, hogy az alsóvadászi szerelőmhöz már nem mertem volna elindulni vele. A két ünnep között voltam Pesten, ott még nem tapasztaltam semmit. Na mindegy, legközelebb vagy a szerelő veszi a szűrőt, vagy én, de akkor figyelem, hogy azért ne legyen 6 éves.
Jimmi T.2022-01-05 09:07:14 // 12794
Megnéztem az oldaladon hogy milyen motor is az alany. De az én tapasztalataim nem ide valók ezek szerint .
Nekem a benzinesnél 10 év és kb 170000 km alatt ilyen nem fordult elő .
Mindig gyári szűrő , és vagy Budaörs vagy Csörgő cserélte .
Zolibácsi2022-01-05 07:00:27 // 12793
Én még amikor olajszűrőt cseréltem és beinditottam az autót láttam hogy egy vékony olajreteg azonnal körbe futotta a szűrő alsó részét. Szóval még rahuztam egy kicsit és utána jó volt. Mivel műanyag az a fos kupak simán elhiszem hogy idővel eldeformalodik és ez okozhat szivárgást.
Öcsi2022-01-04 21:46:41 // 12792
Nyilván, az új szűrővel az "O" gyűrűt is cseréltem.
Öcsi2022-01-04 18:53:11 // 12791
Öcsi2022-01-04 18:51:10 // 12790
]Üdv.
Történt egy" kis" problem. A garázsban olajtócsa volt az autó alatt. Kereket és dobot levettem, az olajszűrőnél engedte az olajat járó motornál. 2021.03.-ban volt olajcsere, azóta mentem kb 8000km-t. Az olajat és a szűrőt is a neten rendeltem, a szűrőből kettőt is, mert olcsó volt. Eljött a szerelőm, megnézte, vagy az "O" gyűrű, vagy repedt a ház. Cseréljem ki, aztán beszélünk. A szűrő ház nem volt el repedve, az "O" gyűrű is a helyén volt. Kicseréltem a szűrőt, az olajfolyás megszűnt, próba út is volt. Érdekes, hogy nem volt előjele a folyásnak. A garázsban járólap van, észre venném, ha olaj volna rajta. A motor alatt lévő burkolat, nyilván fel fog valamennyi olajat. Az eset vasárnap történt, 01.02.-án.
Teszek fel képet a szűrőről, látszik, hogy 2015-ös gyártású. Amikor rendelem, ezt nem látom. Na most vagy az "O" gyűrű elfáradt, vagy amire még gondolni sem merek, a szerelő elfelejtette kicseréli az "O" gyűrűt. ( az olajat egy másik szerelő cserélte, nem az aki most nézte az autót.) Most minden esetre a nagyon közeli jövőben ki fogom cseréltetni az olajat, és a szűrőt, de most figyelni fogok a gyártási időre.
Trevisinho2022-01-02 20:42:06 // 12789
Hamarosan elviszem kiolvastatni, mert ez így nem oké. Én is biztosra mondom most már, hogy valami hibás, cserére szorul. Ha meglesz az oka megírom majd.
Trevisinho2022-01-02 20:41:01 // 12788
Szia,
Köszi a tippet!:)
Éppen most volt beállítva a futómű. Azóta utánanéztem és kérdeztem a dolgoknak, úgy tűnik meg kell nézetni, mert a normál helyzeteket sem kezeli le így biztonságosan sajnos.
someday2021-12-30 12:26:29 // 12787
Itthon sem vészesek az árak ha gyári - gömb - formájúra cserélem, csak valami kézreállósabb méretet és formát keresek a 156osban pl tökéletes az ergonómia. Van egy 3as fókuszunk is, az is jó, ugyanez a váltó-minta egyébként. Ezt a gömböt nem tudom megszokni.
Tom19732021-12-29 22:46:19 // 12786
Én az aliexpresről oldottam meg a váltógomb felső rész cserét, valami nagyon piti összeg volt.
Tom19732021-12-29 22:43:30 // 12785
Nincs csak télen elég sokára kapcsol át, lehet a termosztátra rá kéne néznem, vagy megnézem a vízfőfokot OBD-n keresztül. Olasz import az enyém is ott volt kínálatban a gázos, szerencsére ebből kifolyólag semmi rozsda.
Tom19732021-12-29 22:41:02 // 12784
Szia,
nekem többször kitört a fara jobbra a múlt télen és a keresztbordákon, úthibákon is éreztem egy elpattanást. Futómű beállítás megoldotta.
Nasuto2021-12-27 22:05:47 // 12783
Szerintem nem nagyon. Úgy emlékszem itthon ezeket hivatalosan nem is forgalmazták. Valami gond van vele?
someday2021-12-27 14:53:54 // 12782
Kiváncsi leszek.

Másik, váltógomb:
Az autodoc szerint ez rá való:
https://www.autodoc.hu/corona/16970891
Használt valaki univerzálist, mindenképp cserélnem kell a foncsor miatt, meg nem szeretem hogy bumszli. Az egyetlen dolog amivel nem tudtam megbarátkozni egyébként imádom. ...fú.. nagyon imádom
Piritu - 1.000.0002021-12-26 21:43:31 // 12781
Tuti valami gubanc lesz (pl. gyorsulásérzékelő), mert nekem nem csinált ilyet sose. Ki kell olvastatni hogy milyen hibakód maradt benne.
Trevisinho2021-12-26 21:06:20 // 12780
Közben egy normál - akár forgalmi helyzetben is előforduló - fékezésnél, amikor a lejtős úton elindult a háta kb. 30 centit balra, rögtön bedobta a hibákat. Ez 10 km/h sebességnél volt. Szóval elviszem megnézetni. Megírom majd az eredményt.
Tom19732021-12-26 18:47:01 // 12779
Sziasztok!

Van itt gázüzemű sorstárs?
Jimmi T.2021-12-26 16:15:25 // 12778
Épp szervizbe vittem éppen az egyik alkalommal, de még tárolt hiba sem volt . Úgy hogy semmi .
Trevisinho2021-12-25 23:47:51 // 12777
Azóta neked kiderült ezzel kapcsolatban valami? Épp az egyik kollégának írtam itt ebben a témában, nálam is előfordult ez, és elég aggasztónak tartom.
Trevisinho2021-12-25 23:45:45 // 12776
Szia! :)
Ma ahogy leesett a hó, kimentem kicsit csúszkálni egy üres parkolóba.
Nálam is feldobta a mindenféle hiba üzeneteket, amikor éppen faroltam. Ha egyenesen satuztam, akkor nem, ha viszont oldalgyorsulás volt, akkor kétszer is ezt csinálta. Közben leállítottam és aztán eltűnt.
Viszont szerintem ez egy nagy probléma, mert kiírta, hogy az ABS és a menetstabilizátor nem elérhető, és ezeket ki is kapcsolta! Tehát direkt hibaüzenettel forogtam ismét egyet, és akkor már se ABS se semmi egyéb nem volt. Ez egy esetleges hasonló forgalmi helyzetben szerintem hatalmas probléma lehet. Például megcsúszol egy kanyarban, kikapcsol mindent, majd mondjuk 40 méter múlva nagyot kellene fékezned, amikor is már nem működik az ABS.
Valakinél hasonló esetleg? Én próbálnék ennek komolyabban utána nézni, mert ez egészen aggasztó.
Trevisinho2021-12-25 23:39:01 // 12775
Köszönöm, itt közben épp válaszoltam egy másik kolléga kommentjére: leírtam hogy végül megtévesztőnek bizonyult az autóvillamossági szakszerviz tevékenysége, azonban utána meglettek a beállító csavarok. 1-1 hatlapfejű "tengely" amelyet, azt hiszem, sima 9-es villáskulccsal lehet tekergetni, ráadásul könnyen hozzáférhetők.
Trevisinho2021-12-25 23:35:58 // 12774
Köszönöm a segítséget! :)
Azóta meglett a megoldás, és az tévesztett meg, hogy egy autóvillamosságiban "beállították" az összes fényszórót, de ezek szerint hozzá sem nyúltak a távolságihoz, mivel a beállító csavarjai által voltak teljesen letekerve. Megtaláltam ezeket, és sikerült beállítani. Akár az égbe is lehetne vele világítani így már. :D
Tom19732021-12-24 23:00:05 // 12773
Szia!

Köszi az ötletet, kipróbálom, hogy reggelente a klima egységet teljesen lekapcsolom.
Kazes☻2021-12-23 21:01:18 // 12772
Talán az is előfordulhat, hogy amit relékattogásnak gondolsz, az a fűtésboxon lévő állítómotorok, kis fogaskerekek, lamellák kattogó hangja... lehet a műanyag fogaskerekek adják ki... esetleg már szárazak, hiányzik is egy - két fog, vagy haldokolnak... de ez csak tipp... nemrég hasonlót olvastam máshol. :)
Tom19732021-12-23 20:44:09 // 12771
Sziasztok,
11 hónapja vagyok tulajdonosa egy 1,4 bifuelnek, talán valakinek van tapasztalata az alábbi jelenséggel kapcsolatban.
Főleg hideg időben az első km megtétele után a műszerfalból sűrű relékattogás szerű hang hallatszik ami kb. 20 másodperc múlva megszűnik. Működést nem befolyásolja, legalábbis nem vettem észre semmi rendellenest.

Köszönöm ha valaki megossza hasonló tapasztalatát.
Piritu - 1.000.0002021-12-17 15:15:16 // 12770
Aztán az is lehet hogy csak nincs a helyén a távolságiban az izzó és nincs középen az izzószál.
Piritu - 1.000.0002021-12-17 15:14:08 // 12769
Ha a lámpa rossz felé világít tökmindegy hogy mit teszel bele akkor is arra fog. A LED-ért még ráadásul meg is büntethetnek.
Kizártnak tartom hogy ne lehetne állítani, anno ugyan nem néztem hogyan de az egyik olajcserénél beállították nekem is a szervizben.
Fel kell nyitni a motorházfedelet és meg kell keresni az állítócsavarokat.
Jimmi T.2021-12-17 10:46:04 // 12768
Üdv a fedélzeten !
Én pár hónapja adtam el 2010-ben vásárolt Giuliettámat de ilyennel nem találkoztam .
Egyszer kiégett az egyik izzó 7-8 éves korában , akkor párban lett cserélve , de ennyi .
Nem természetes szerintem hogy lefelé világít . nem volt törve az eleje ?
Trevisinho2021-12-14 11:58:49 // 12767
Sziasztok, üdv mindenkinek! :)

Kb. 1 hónapja én is alfás lettem, egy 2012-es 1.4 TB Multiair-es Giuliettám van.
Lenne pár aprósággal kapcsolatban kérdésem, de talán ami a legfontosabb most, az a távolsági fényszórókat / reflektort érinti.

Amikor az autót átvettem, akkor a tompítottban nagyon gyenge égők voltak és a világítás iránya sem volt rendben. Egy autóvillamosságiban beállították tökéletesen, cserélték a tompítottakat, megkértem hogy a reflektorokra is nézzenek rá, abból is hozzák ki a maximumot.

Na most a reflektor - az egy dolog, hogy gyenge sárgás fénye van, mert nem cserélték - ugyanoda világít az autó elé az úttestre, mint a tompított. Konkrétan csak a fényének egy kis része "szűrődik" távolra.

Komolyabban nem néztem még meg, de előzetesen gondoltam, hogy megkérdezlek titeket, aztán esetleg visszaviszem hozzájuk. Ugye a távolságit is lehet magasságában állítani valahogy a Giuliettában? Sima hagyományos halogénről van szó.

Ha viszont nem lehet állítással megoldani, akkor tudtok javasolni valamit (ledesítés esetleg?), ami eredményeképp lehetőleg hideg fehér fénnyel látni fogok a távolságival? Bár itt nem is a fényerő a probléma, hanem az iránya.

Köszi szépen! :)
Jimmi T.2021-12-08 18:30:58 // 12766
Nagyon lendületesen bevett kanyarban , nagy keresztgyorsulás mellett nekem is volt párszor, annak ellenére hogy sima útfelület mellett történt. Újraindítás és kész .
pettinke2021-12-08 18:04:45 // 12765
van az akksira menő kábelnek másik vége is ám ...
testkábelnek a testelő vége gyanús, illetve ha az nem, akkor biztosítékok / relék lábai...
someday2021-12-08 17:14:20 // 12764
Köszönöm a válaszokat és az üdvözlést is. közben már a fél internetet is kiolvastam meg a válaszokat is kiveséztem, nagyából eggyé is váltam a kocsival és minden a helyére került, már csak a váltó-szinkron problémája maradt, meg egy újabb jelenségbe futottam. 18as kerekek vannak fent elég feszes az egész, és egy gyorsabb balkanyarban (kb 30km/h) vacak úton kicsit megpattogtatta a kocsit - tényleg csak kicsit - de jött a pittyegés és üzenethalmaz, hogy:
'Steering corrector unavailable see handbook'
'ASR unavilable see handbook'
'VDC unavailable see handbook'
'Hill holder unavailable see handbook'

Gyereket vittem suliba, mikor visszaültem és indítottam el is múlt.
Akksi sarukat izibe megnéztem, de betonok. Járt más is így valamikor?
Föckös2021-12-08 08:48:07 // 12763
De, a hely ciki, a tipikusan Budapesten létesített teremgarázs-hely, az a ciki.
Ilyen nevetséges szélességekkel...
Meg a jól felfestett falakkal és oszlopokkal.
Ahol parkolok, ott minden fehér.
A világítás persze parádésan ledes, és gyenge fényerejű...
Nézek a tükörbe, mint négergyerek a kokakólára, majd kiesik a szemem, és akkor rádöbbenek, hogy az nem az oszlop, hanem egy árnyék.
Ha esetleg a szomszédom nagyon ritkán beparkol a "szuperbé"-vel, úgy hogy ő kényelmesen ki tudjon szállni, akkor meg cca 3-4 perc mire be tudok parkolni mellé, a sggem összeszorítva, folyamatos sípoló parkolóradarral.

Otthon nincs gond a parkolással, ott csak egy fát ültettek a kapu szélével egyvonalba, cca 40 éve, arra nem gondolva, hogy az majd megnő...
A kocsibeállómba csak jobbra hátra lehet betolatni emiatt.
Illetve lehet balra is, kb 4szer igazítva.

Ezt sajnos chippes vendégek is megtapasztalták
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak