Blog >> 166

>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2014-12-12

Ma próbáltam a dadogást megszüntetni, kapott 50 liter Shell nitro mellé Liqui Moly Injektortisztítót.
Kapott egy új légszűrőt és karburátor tisztítóval kitisztítottam a fojtószelepet, majd egy kis WD40-et kapott a tengelye.
Eredmény semmi, apróbb rángatások 2000 alatt illetve hirtelen kigyorsításkor dadogás.
Megtisztítottam az LMM-et , de semmi. Majd le is húztama csatlakozót, így a műszerfalon kivillant a hibajelző ugyan úgy bedadog, de semmi tehát valószínű az is jó.
Ami fura , hogy néha random durrog is. Gyújtásra tippelek.

 
>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2014-12-07

Történt ugyanis, hogy a legnagyobb szívfájdalmam a V6-al kapcsolatban az hogy nincs xenon... Egy pár xenon lámpát pedig annyiért akart adni egy arc az OLX-en, amennyiért egy komplett német papíros donorkocsit vehetnék ha kicsit kiegészítem. Nem maradt más hátra a jó öreg OSRAM felé fordultam. A 155-be nightbreaker unlimited került be a legutóbb de ott tapasztaltam, hogy a silverstar-hoz képest nincs látható különbség , vagyis én már nem érzékeltem. Így most a Silverstar 2.0 -ra esett a választás. Megbízható izzó 60%+ os izzó szép fehér fénnyel, de legalább nem az az egy hurka pálcás kékizzó , a szegény ember xenon-ja :) Ezzel látni is lehet, nem tudom mi volt benne nem találtam rajta márkajelzést, de ég és föld, a 155 után mikor hoztam hza azt hittem nem ég a lámpája :)

>> EseményMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2014-12-05

Km óra állás: 221034 Km

Németországból behozott autó, két gyári kulccsal, összes papírral szerviz számlákkal , 17-es Nuvola kerekekkel, 5. felnivel a csomagtartóban.

 
>> EgyébMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2014-12-06

159 km-es úton, élvezkedve, 20km Miskolci mászkálás mellett, 11,3 Litri / 100km

 
>> AutóápolásMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2014-12-06

Kapott egy teljes takarítást, új Hella ablaktörlőket, Shell alubarát -37-es bekevert hűtőfolyadékot, téli ablakmosó folyadékot.

 
>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2014-12-06

Hát a hátsó gyorsan ment, de az elsőnél a műanyag berohadt csavarjai miatt szenvedtem.

Ma már oda kell írni, hogy gyári nem kínai :)

 
>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-01-03

SKF vezérlés szett.
Champion légszűrő.
Gyári olajszűrő.
Selénia 20K olajszett
Új hosszbordás szíj Dayco
Új feszítő görgők
Új Gyertyák: NGK Laser platinum PFR6B

Köszönet Tibi166-nak a jó munkáért.

221.230Km

 
>> EseményPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2014-10-06

Több mint 7 év együtt eltöltött idő......nem is tudom mit mondjak!
Már csak benne ülni is felüdülés volt,vezetni pedig egy olyan különleges élmény volt hogy szavakban nem tudom megfogalmazni...annyira egyedi volt,annyira szerethető volt,annyira szép és sportos volt kívül-belül,annyira jól ment,annyira feltűnő jelenség volt amerre csak járt...az emberek megcsodálták és különféle jelzőkkel illeték(nyomatékszörny,csatahajó,vadászbombázó)!Egy csodálatos autó!!!!!!!Emléke örökre megmarad a szivemben!
Hogy miért adtam el?......mostanáig sem tudom ész érvekkel alátámasztani!
Egy elég rossz emberi tulajdonság miatt...a mohóság,az hogy ember mindig jobbat,gyorsabbat,erősebbet,szebbet akar!Bár szebbet nem egyszerű lesz találni, erősebbet igen...ezen a vonalon indulok el és remélem megtalálom azt az autót ami méltó utódja lehet annak az autónak aminek az eladását szerintem örökre bánni fogom!
Arrivederci 166...

 

Ma megtörtént a 2. vezérléscsere az autón, 196 070Km. Cserélve lettek:
-hosszbordás szíj CONTITECH (CONTITECH volt a régi)
-görgök INA (SKF+DAYCO voltak a régiek)
-spanoló INA (INA volt a régi)
-alternátor szabadonfutója INA (INA volt a régi)
-fogasszíj CONTITECH (DAYCO volt a régi)
-görgő INA (SKF volt a régi)
-spanoló INA
-vízpumpa INA (HEPU volt a régi)

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2014-07-18

Klímacsapágy cserèje, klíma tisztítás és feltöltés.