újra eljött az olajcsere ideje, miért is ne a drága ezt tudtomra adta azzal hogy kilyukadt az egyik szervó cső, és elfolyt az olaj, ami miatt megsült a szivattyú....
eddigi tapasztalatok alapján igazán készülhetnék a következő olajcserére :D
kapott egy bontott szivattyút, új szíjat, olajat, szűrőket, meg egy garnitúra gyári 16-os alufelnit :D
Nem szokásom blogot írni, de ezt most muszáj megírnom. :)
Decemberben, mikor a vasat vettük láttuk, hogy futóműves lesz a hölgyemény, de húzódott a dolog, meg annyira nem is volt vészes.. Szó, mint száz, Székesfehérvár felé az autó finoman rázni kezdett, nem éreztem biztonságosnak, úgyhogy Tottiékhoz megérkezvén meg is kértem a mestert, hogy intő szemeit vesse rá a futkározóműre.
Hát nem annyira tetszett amit láttunk.. Gyakorlatilag a gátlókat meg a rugókat leszámítva nem volt használható alkatrész a futóműben, a gumik szanaszét kopva.. szóval nem nézett ki jól. Az autó ott is maradt Totti-nál, aki elvállalta, hogy lábra állítja a vasat.
Az eredmény az ami miatt ezt az egészet elkezdtem írni. Valami hihetetlen a változás. Feszes, pontos, nem találok rá szavakat. Igazán most érzem azt, hogy mennyire rossz volt előtte. Hihetetlen jó munkát végzett Totti, gyorsan készült, és nem kellett eladnom a vesémet sem.
Plusz volt olyan jófej ez a manus, hogy kicserélte az emblémáimat, felpolírozta a fényszóróimat és újrakábelezte a csomagtér-nyitásért felelős kábeleket.
Totti! Grazie mille! :))
Úgy gondolom a lehető legjobb helyre vittem az autót. :)
3
474