Blog >> 166
ismerőssel újrafényeztettem mind a négy felnit.....széép lett.....és nem is fájt sokba:D!
El jöt a csere idaje igy le lett cserélve a "Vére" Valvoline VR1 10W60 Racing ! Kapott új olaj és levegő szüröt és egy kis motor tér pucert rá készülve a szombatra! Tervbe van holnapra egy ki polirozás remélem kegyes lesz az időjárás és szép csilivilin tudunk gurúlni Komáromba!
Ma befejezödött a polirozás gumikat is sikerült keriteni igy már a csuda szippp felni ékesiti a nem kevésbé szép Amorét nem kis szenvedés árán készültek el az ujjaimon bör alig de meg érte az autó ékszerei lettek!
Nem szoktam blogot irni mint az látszik de én is el kezdem! Szoval bele fogtam egy nem kis dologba keritetem egy 17" gyári felnit sajnos voltak rajtuk kis hibák igy gondoltam hogy meg kéne csinálni! Elöször arra gondoltam hogy javitatás és ujra festés! De akkor ezembe jutott hogy valami ütösebb kéne igy arra a döntésre jutottam hogy fel polirozzuk! Ma el is keztem az eggyik felniről már sikerült le szedni a fesétést elösször csiolással probálkoztam de nem igazán volt hatékony igy meg kapta a kromofágot :-) egyből jobban ment a dolog! Most ott tartok hogy csiszolás csiszolás csiszolás és igy tovább az elsö kerék már kezd alakulni de sok meló lesz még vele és még van három JáJ nem baj meg éri a szenvedés mert széppp lesz tükör polir remélhetőleg! Képekeket is teszek majd fel hogy hogyan zajlott a projekt!!!
elől mind a 4 lengőkart cserélni kellett.......145.000HUF(kb.)
műszaki...15.000HUF
oldalindex....2.200HUF
munkadíj...15.000HUF
......így karácsonykor.....fasza.....
már egy ideje nem fogott a kézifék,ugyhogy elvittem megcsináltatni!kiderült hogy olyannyira berohadt hogy a fékbetétek állandóan hozzértek a tárcsához!ugyhogy a betéteket is cseréltettem hátul de nem azért mert vékony volt hanem megégtek!ez 12 ropi,meg 17 ropi a kézifékbovdenek+munkadíj!
a cooler tetejéről a szívócsonkra csatlakozó cső szétrepedt!ezért volt a teljesítménycsökkenéshál istennek gyorsban tudtam szerezni egyet!
thanks grande bandi,surci
Ma Gerissimoéknak hála ( 1000x THX ), na meg a jó áron beszerzett alkatrészeknek, elhallgatásra ítéltetett a hátsó futómű.
No nyifogás, nyöszörgés, kopogás! :)
Konkrétabban: cserélve lett a 166 hátsó fertályának egyik rákfenéje, a külső G-szem, a stabilizátor szilentek és " kutyacsontok". A mesterek átvizsgálása azzal az eredménnyel zárult, hogy a többi része - lengőkarok - jó állapotúak.
Még mindig terpeszt egy kissé a vas, lehet, hogy megpróbálkozom egy futóművessel...