Ma próbáltam beindítani az ABS szivattyút a MES segítségével , de nem történt semmi...?
Kiválasztottam a ,,hydraulic unit bleed” funkciót, végrehajtás, jelezte, hogy indul a procedúra, majd pár másodperc múlva írta, hogy ,,completed”, dehát nem történt semmi, a szivattyú meg se mozdult. Most nem tudom....
	Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
AlfaGT2021-05-08 15:35:52 // 55237
	
Csabo222021-05-06 21:40:18 // 55236
	Működésre birod az abs rendszert. sztem ilyen esetben ő a benne levő folyadékot használja fel, szivattyúzza a fékvezetéken keresztül a kellő kerék fékéhez. 
Miután a szmötyi elhagyta az abs egységet, a fékeken levő légtelenitő csavaron keresztül kinyered.
De sztem túl nagy jelentősége nincs ennek a kérdésnek. ha megfelelő állapotú a fékrendszer, az bőven elég.
	
Miután a szmötyi elhagyta az abs egységet, a fékeken levő légtelenitő csavaron keresztül kinyered.
De sztem túl nagy jelentősége nincs ennek a kérdésnek. ha megfelelő állapotú a fékrendszer, az bőven elég.
Csabo222021-05-06 21:34:10 // 55235
	Igen, ez alapján csináltam. 
de nekem le kellett vennem az abs hidraulikus egységet, amiatt kellett légteleniteni.
	
de nekem le kellett vennem az abs hidraulikus egységet, amiatt kellett légteleniteni.
AlfaGT2021-05-06 21:24:42 // 55234
	Ha minden igaz, akkor ez lesz az:   https://www.alfadriver.com/forum/index.php?/topic/3299-abs-bleed-using-multiecuscan/
	
Bilux2021-05-06 18:13:00 // 55233
	GTA fórum link esetleg a módszerhez?
	
Piritu - 1.000.0002021-05-06 13:00:34 // 55232
	Anélkül hogyan? (A 12 éves  OFF-unk miatt kérdezem.)
	
Csabo222021-05-06 10:04:33 // 55231
	Légteleniteni akkor kell ha le lett véve a kocka. 
A régóta benne lévő koszos folyadékot ki lehet dolgozni belőle MES-sel meg anélkül is.
De sztem a 159 és a 147-156-gt rendszere más, mert nálam a lentebb említett módszer nem működött.
Ausztrál GTA fórum leírása alapján lett nekem jó.
	
A régóta benne lévő koszos folyadékot ki lehet dolgozni belőle MES-sel meg anélkül is.
De sztem a 159 és a 147-156-gt rendszere más, mert nálam a lentebb említett módszer nem működött.
Ausztrál GTA fórum leírása alapján lett nekem jó.
forrasr2021-05-06 09:44:28 // 55230
	A lentebb említett átöblítés és a Shadin blogjában látható körönkénti ABS légtelenítés nem ugyanaz a funkció.
	
Kristyon2021-05-06 07:48:04 // 55229
	Igy legalább már világos, hogy hova lesz az olaj amit ürít magából a kocka :)
A MES leirásából ez nem derült ki...
	
A MES leirásából ez nem derült ki...
Piritu - 1.000.0002021-05-05 21:49:49 // 55228
	Shadin a blogjában leírta hogy hogyan megy a légtelenítés MES-sel: klatty
	
detox202021-05-05 18:27:18 // 55227
	Szia köszi a választ. Hát én sem tudom. Mondom erdekes hogy csak hidegen. Aztán abbahagyja és kegetsz vele 5000 kmert is sincs semmi hang semmi.
	
Levee156SW2021-05-05 09:22:56 // 55226
	Szia, 
off autos tapasztalat alapjan ez mintha logosodo turbo-tengely,vagy szorulgato geometria lenne, de majd a nalam okosabbak megmondjak.
	
off autos tapasztalat alapjan ez mintha logosodo turbo-tengely,vagy szorulgato geometria lenne, de majd a nalam okosabbak megmondjak.
detox202021-05-05 06:36:05 // 55225
	Sziasztok! 2.4 Jtd 159-esem van és az elmúlt időszakban valami indítás után mikor elkezded a motort pörgetni visít, vagy fütyül kinek hogy tetszik. Alapjáraton semmit nem hallasz, ha teszed az egyest elindulsz és felpörgeted a motort 1500-2100 rpm közé ott fütyül. De elég hamar abbahagyja, az első 1-2-3 váltásnál/pörgetésnél ez van aztán abbamarad. Ha tovább Pörgetem mikor elhallgat igazából még van is egy kis teljesítmény váltás érzet olyan mintha jobban megindulna a kocsi. Különben ha jár alapjáraton 2-3 percet a kocsi akkor egyáltalán nemis kezd el fütyülni indulás után sem. Valakinél hasonló??? Agr szelep nem rég volt cserélve meg szervócső is.
Köszi a segítséget.
Üdv mindenkinek
	
Köszi a segítséget.
Üdv mindenkinek
AlfaGT2021-05-04 21:50:02 // 55224
	Köszi a választ, így a leírást olvasva nekem sem tűnik bonyolultnak a dolog, mindenképpen kipróbálom, mi történhet...?
	
AlfaGT2021-05-04 21:46:18 // 55223
	A gumi csövek még nem voltak cserélve, de ennek a hibáját kizárnám, mert fékezés után szépen visszahúzódik a dugattyú, sőt annyira, hogy a féknyereg egy picit lötyög is a csúszkákon, bár ez is zavaró, mert rossz úton haladva ezt behallani. ahogy enyhén zörög.
	
Kristyon2021-05-04 12:01:47 // 55222
	Akor a nálam említett dolog talán kilőhető, mert nálam a kézifék volt gyengébb az egyik oldalon. 
A kolléga jól írja, hogy a gumi fékcsövek befelé megdagadása is okozhat érdekes dolgokat, amik kívülről nem is feltétlenül látszódnak...

Nem tudom, hogy a free verzió engedi-e, de nem tűnik annyira bonyolultnak az ABS kocka légtelenítése...
Gépi fordítás:
Ez az eljárás öblíti az ABS modul hidraulika vezetékeit. Végezze el az eljárást az ABS egység cseréje vagy a fékfolyadék cseréje után. Tartsa nyomva a fékpedált az egész eljárás alatt. A pedál először a padlóra süllyed, majd visszaemelkedik a tetejére.
Alapvetően az eljárás kinyitja az összes leeresztő szelepet, és mindkét akkumulátort fékfolyadékkal tölti meg a főhengerből, majd a hidraulikus szivattyúval visszaviszi az összes folyadékot a főhengerbe. Így a folyadék az összes belső ABS hidraulika vezetéken át kerül.
Az eljárás végrehajtása előtt ellenőrizze, hogy van-e elegendő fékfolyadék a tartályban, és lazítsa meg annak kupakját is.
	
A kolléga jól írja, hogy a gumi fékcsövek befelé megdagadása is okozhat érdekes dolgokat, amik kívülről nem is feltétlenül látszódnak...

Nem tudom, hogy a free verzió engedi-e, de nem tűnik annyira bonyolultnak az ABS kocka légtelenítése...
Gépi fordítás:
Ez az eljárás öblíti az ABS modul hidraulika vezetékeit. Végezze el az eljárást az ABS egység cseréje vagy a fékfolyadék cseréje után. Tartsa nyomva a fékpedált az egész eljárás alatt. A pedál először a padlóra süllyed, majd visszaemelkedik a tetejére.
Alapvetően az eljárás kinyitja az összes leeresztő szelepet, és mindkét akkumulátort fékfolyadékkal tölti meg a főhengerből, majd a hidraulikus szivattyúval visszaviszi az összes folyadékot a főhengerbe. Így a folyadék az összes belső ABS hidraulika vezetéken át kerül.
Az eljárás végrehajtása előtt ellenőrizze, hogy van-e elegendő fékfolyadék a tartályban, és lazítsa meg annak kupakját is.
Levee156SW2021-05-04 08:21:33 // 55221
	Szia, engedi, de a cartars altal emlitett megjegyzes(hegyek) olyan fenyegetoen kuszak,hogy en nem mertem nekiallni (ez egy dolog,de jo nevu olaszauto szerviz sem , amibol sztem. meg lehet baj).
A gumi fekcsovek voltak-e cserelve? El tudnak ugy oregedni, hogy kivul meg nem repedeznek, de a belsejuk megdagad, es odafele meg csak engedik a nyomast,de vissza csak lassabban, vagy sehogy-bar ez a leirt jelenseget nem tudom,okozhatja-e.
	
A gumi fekcsovek voltak-e cserelve? El tudnak ugy oregedni, hogy kivul meg nem repedeznek, de a belsejuk megdagad, es odafele meg csak engedik a nyomast,de vissza csak lassabban, vagy sehogy-bar ez a leirt jelenseget nem tudom,okozhatja-e.
AlfaGT2021-05-04 06:13:48 // 55220
	A free verziós Multiecuscan is engedi ezt a funkciót, vagy szükség van a regisztrált változatra?
	
AlfaGT2021-05-04 06:10:18 // 55219
	A kéziféknél jól működik, csak a rendes fékeknél.
	
Kristyon2021-05-04 00:26:12 // 55218
	Hali, ezt a külömbséget sima fékezésnél produkálja, vagy a kéziféknél, vagy mind a kettőnél?
Ebben az esetben könnyen mozgott a munkahenger, csak mivel nem volt utánállítása a kéziféknek, ezért sokkal nagyobb utat kellett megtennie mint a másik oldali fékhengernek:
https://www.alfaamore.hu/tagok/kristyon/autok/7788/blog/38659
Egyébként van légtelenítés funkció a multiecuscan-ban a korrekciónál, érdemes elolvasni a megjegyzést is, mielőtt nekiállsz...
	
Ebben az esetben könnyen mozgott a munkahenger, csak mivel nem volt utánállítása a kéziféknek, ezért sokkal nagyobb utat kellett megtennie mint a másik oldali fékhengernek:
https://www.alfaamore.hu/tagok/kristyon/autok/7788/blog/38659
Egyébként van légtelenítés funkció a multiecuscan-ban a korrekciónál, érdemes elolvasni a megjegyzést is, mielőtt nekiállsz...
leopop32021-05-03 23:26:07 // 55217
	
	
AlfaGT2021-05-03 21:55:44 // 55216
	Szevasztok! Alfa Gt-ről van szó, a gond, hogy megbuktam a műszaki vizsgán a hátsó fékek miatt. A jobb hátsó nem produkált elegendő fékerőt a baloldalihoz képest a mért tartományban. Hozzáteszem, a tárcsák, szépen egyenletesen vannak ,,kopva” (tavaly cseréltem őket, betétekkel együtt), a dugattyúk szépen, könnyedén  mozognak ki és befelé, a vezető csapok szintén jól működnek, mind a két oldalon könnyedén forognak a kerekek a fék felengedett állapotában, a fékfolyadékot rendszeresen cserélem kétévenként, satufékezéskor szépen tartja az irányt a kocsi, egyszóval minden ok, csak a mért adatok nem pászolnak. Próbáltam légteleníteni a rendszert, de nem vagyok benne biztos, hogy lett volna benne levegő. Ugyanúgy atzsírtalanítottam mindent, de látszatra nem volt a rendszeren semmi szennyeződés. Tanácstalan vagyok, még az ABS rendszerre gondolok, hogy esetleg ott lehet a bibi, mivelhogy a fékerő elosztás itt történik. A fékfolyadékot mindíg túlnyomásos légtelenítő palack segítségével cserélem, úgy ahogy az e-learn előírja. (Az e-learn szerint az ABS-t nem kell külön légteleníteni) Az én kocsimban sima ABS rendszer van, semmi ASR, vagy ESP.
A kérdésem az lenne, hogy a Multiecuscan rendelkezik-e ilyen szoftveres légtelenítés funkcióval, az ABS részére, és hogy ez hogy működik....? Esetleg valakinek valami ötlete....? Vagy tapasztalata e téren?
	
A kérdésem az lenne, hogy a Multiecuscan rendelkezik-e ilyen szoftveres légtelenítés funkcióval, az ABS részére, és hogy ez hogy működik....? Esetleg valakinek valami ötlete....? Vagy tapasztalata e téren?
0Balazs2021-04-28 17:55:12 // 55215
	Köszönöm a gyors reakciót! Szép estét :)
	
Kristyon2021-04-28 15:28:37 // 55214
	Hali,
Még a 156-nál 1.9 JTD emlékeim szerint ugyan így 60-120e km volt a periódus, de mintha ott max 4 év használatot írtak volna.
Nem kell kivenni a motort, a helyén lehet szerelni :)

	
Még a 156-nál 1.9 JTD emlékeim szerint ugyan így 60-120e km volt a periódus, de mintha ott max 4 év használatot írtak volna.
Nem kell kivenni a motort, a helyén lehet szerelni :)

0Balazs2021-04-28 14:48:31 // 55213
	Sziasztok, érdeklődni szeretnék, hogy Giulietta 2.0JTDm motornál mennyi a vezérlés csere periódus? Továbbá cserélhető a motor kiemelése nélkül?
Előre is köszönöm!
	
Előre is köszönöm!
Kristyon2021-04-25 22:46:00 // 55212
	Hali, a blogomat visszaolvasgatva, volt nálam is magas turbónyomás probléma. Elsőnek geo takarítás volt, de végül egy vákumcső csere oldotta meg a problémát... Elég rá egy kis hasadás, vagy csak annyi, hogy el legyen annyira gyengülve, hogy össze tudja szívni a vákum, és már jelentkezik is a gond. Ez utóbbi, meg szemrevételezéssel még csak nem is látszik.
	
Lusta772021-04-25 19:19:21 // 55211
	Igen persze! Féktisztitóval! Aztán kapott minimál ws40 et! Szó szerint fényes volt! Szépen mozognak a lapátok! Nem tudok már mire gondolni ..
	
Lusta772021-04-25 19:17:39 // 55210
	Helló! Igen! Tök új! A multi ecu scann megcsinálja az actuator tesztet! Szépen mozgatja a rudat!
	
Csabo222021-04-25 10:04:26 // 55209
	
	
pettinke2021-04-24 20:06:22 // 55208
	Van az a cső, amin a mágnesszelep levegőt ad a turbónak, az nincs eltömődve valami szmötyivel? Át tudsz rajta fújni?
	
Lusta772021-04-24 15:08:24 // 55207
	Tiszteletem cartársak!
Lenne itt egy kis probléma amit nem tudok önerőből megoldani! Miután kicseréltem a fél autót még mindig ezzel a p0238 al szopat “Kör magas” verzióval! Pedig nagyon szeresssük egymást! ; ) ! Tehát fél bár al magasabb nyomás tol a turbó! Gondoltam behalt a vákuum szelep,így kértem egy másikat egy haveromtól! Igazából 3 at is kipróbáltam de ugyan az! Szóval ezt elengedtem! Majd jött a map szenzor! Gyorsan vettem is egy tök ujjat a bárdinál egy gyári légtömegmérővel egyetemben! Örültem hude fasza megint jó lesz a gép .. Nem lett! Ugyan az a tünet!
Paráztattak,hogy tuti leragadtak a garrett ben a lapátok! Megmozgattam a labdán a rudat szépen mozgott,nem úgy tűnt mintha szorulna! De biztos ami biztos dobtam rá egy másik turbót pont volt a fészerben egy! ; ))Tisztogatás ,ellenőrzés után fel is tettem! Az eredmény kevesebb olaj a szívó sor levegő csövében,de a hiba ugyan úgy fent áll!
Mondjuk úgy is xar volt már a régi turbóm mert hossz irányban mozgott vagy 3-4 mm t !
Az vezérlőre re gondoltam még esetleg,de megcsinálja az actuator tesztet! És itt ennél a pontnál engedtem el ..
Mellék infóként megjegyzem,hogy azóta produkálja ezt mióta ,és most elnézést a randa kifejezésért meg lett írva a vezérlő! Pontosabban a programozás után kb 1 hétre rá! De! Vissza rakattam a gyári progit az eppromba mert gondoltam valami határolót nem jól definiált a srác aki csinálta! Semmi ugyan az a helyzet! 2500 körül 6. ban tilt!
P0238 circuit high! Szóval úgy érzem eljött az ideje,hogy segítséget kérjek ettől a nagyszerű közösségtől! Akikre mindig is számíthattam az elmúlt közel 10 évben!
Köszönök szépen minden érdemi hozzászólást! Legyen szép napotok és rengeteg suskátok! ; )
	
Lenne itt egy kis probléma amit nem tudok önerőből megoldani! Miután kicseréltem a fél autót még mindig ezzel a p0238 al szopat “Kör magas” verzióval! Pedig nagyon szeresssük egymást! ; ) ! Tehát fél bár al magasabb nyomás tol a turbó! Gondoltam behalt a vákuum szelep,így kértem egy másikat egy haveromtól! Igazából 3 at is kipróbáltam de ugyan az! Szóval ezt elengedtem! Majd jött a map szenzor! Gyorsan vettem is egy tök ujjat a bárdinál egy gyári légtömegmérővel egyetemben! Örültem hude fasza megint jó lesz a gép .. Nem lett! Ugyan az a tünet!
Paráztattak,hogy tuti leragadtak a garrett ben a lapátok! Megmozgattam a labdán a rudat szépen mozgott,nem úgy tűnt mintha szorulna! De biztos ami biztos dobtam rá egy másik turbót pont volt a fészerben egy! ; ))Tisztogatás ,ellenőrzés után fel is tettem! Az eredmény kevesebb olaj a szívó sor levegő csövében,de a hiba ugyan úgy fent áll!
Mondjuk úgy is xar volt már a régi turbóm mert hossz irányban mozgott vagy 3-4 mm t !
Az vezérlőre re gondoltam még esetleg,de megcsinálja az actuator tesztet! És itt ennél a pontnál engedtem el ..
Mellék infóként megjegyzem,hogy azóta produkálja ezt mióta ,és most elnézést a randa kifejezésért meg lett írva a vezérlő! Pontosabban a programozás után kb 1 hétre rá! De! Vissza rakattam a gyári progit az eppromba mert gondoltam valami határolót nem jól definiált a srác aki csinálta! Semmi ugyan az a helyzet! 2500 körül 6. ban tilt!
P0238 circuit high! Szóval úgy érzem eljött az ideje,hogy segítséget kérjek ettől a nagyszerű közösségtől! Akikre mindig is számíthattam az elmúlt közel 10 évben!
Köszönök szépen minden érdemi hozzászólást! Legyen szép napotok és rengeteg suskátok! ; )
Robi752021-04-22 15:07:17 // 55206
	Sziasztok,
Viszonylag egyszerű a kérdés, de én nem tudom rá a választ. A hátsó ajtómat cserélni kellett egy koccanás miatt, és most néztem hogy a a pót féklámpa nem ég. lehetséges-e hogy a pótféklámpánál valami csatlakozó le lenne csúszva? Még nem volt erőm ott a burkolatot leszedni és ellenőrizni..
Köszi előre is!
	
Viszonylag egyszerű a kérdés, de én nem tudom rá a választ. A hátsó ajtómat cserélni kellett egy koccanás miatt, és most néztem hogy a a pót féklámpa nem ég. lehetséges-e hogy a pótféklámpánál valami csatlakozó le lenne csúszva? Még nem volt erőm ott a burkolatot leszedni és ellenőrizni..
Köszi előre is!
Bandie2021-04-18 15:10:54 // 55205
	Sziasztok! Segítsetek plíz, cikkszám kellene féklámpa kapcsolóhoz: 166 Fl, 2004, 2.4 jtd, 10 v, 155 kW, 841C motorkód. Köszi előre is!
	
aranytl2021-04-13 14:38:08 // 55204
	Megvan a megoldás, sikerült.
	
aranytl2021-04-10 10:40:31 // 55203
	
	
Dominó2021-04-07 13:16:38 // 55202
	Igen ezt én is láttam. Lehet ez lesz a vége...
	
AlfaGT2021-04-06 15:59:12 // 55200
	Köszi a választ!
	
Piritu - 1.000.0002021-04-06 15:18:39 // 55199
	Az érzékelők kapcsolását kellene élőadattal ellenőrizni.
	
Piritu - 1.000.0002021-04-06 15:17:58 // 55198
	Nincs benne valami érzékelő ami a véghelyzetet érzékeli? A Spider teteje is furcsa helyeken tud megállni ha valamelyik munkahengeren nem kapcsol az érzékelő. Ilyenkor nem érzi hogy vége van a műveletnek és vár. 
Itt lehet hogy nálad ezt tekinti alaphelyzetnek és ide áll.
	
Itt lehet hogy nálad ezt tekinti alaphelyzetnek és ide áll.
Dominó2021-04-06 14:57:40 // 55197
	Hát végül sehova sem jutottam. Nincs....
Egyenlőre klímamentes leszek.
Elgondolkodtam, hogy jörül kéne néznem Chrysler-nél.
Meg mindenkinél aki ezt a motort használta...
	
Egyenlőre klímamentes leszek.
Elgondolkodtam, hogy jörül kéne néznem Chrysler-nél.
Meg mindenkinél aki ezt a motort használta...
Spook2021-04-06 14:06:42 // 55196
	Igen. A klíma tökéletesen működik.
	
Arslan2021-04-06 08:54:21 // 55195
	Szia! Könnyedén kijönnek a vakdugók, olaj is kb egy deci folyik csak el.
	
Levee156SW2021-04-06 08:31:00 // 55194
	
Szia, nekem JTS-en az olajszuro alatti plusz "pogacsaval lett megoldva, de a gyari hocserelon is van ket vakdugo, ami ha kijonne (valoszinuleg nem fog,mert berohadt az elmult evek/evtizedek soran), akar erre is lehetne hasznalni (eredetileg gondolom,kulso huto csoveinek szantak).
Nalam is van fenn amugy egy kulso huto is, es termosztatos a pogacsa, igy a dolog jellegebol adodoan a nyomas az, amit hideginditastol latok, a hofokot pedig inkabb mikor mar nyitott a termosztat (nem 100%-osan zar, de nem jelentos,amit atenged, sietni meg ugyis csak 80+ foknal lehet elkezdeni, ahol nyit)-de egy alap pogival nem lesz ilyen "gond".
Van valami gyari szint/nyomas szenzor is -mentette mar meg a motorom egy olajelfolyas alkalmaval, szoval azt inkabb nem bolygatnam.
Csabo222021-04-05 23:28:48 // 55193
	Szia
Diagnosztika lett lefuttatva a klimavezérlőre?
	
Diagnosztika lett lefuttatva a klimavezérlőre?
AlfaGT2021-04-05 22:16:51 // 55192
	Az 1,8 as TS motorú GT-be szeretnék beiktatni egy olajhőfok mérőt. A kérdésem, hogy hová lenne a legcélszerűbb beszerelni a jeladót. Van ezzel valakinek tapasztalata?
	
Spook2021-04-05 21:23:04 // 55191
	Sziasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok,mert csúnyán elakadtam!
Van egy 156-os alfám és egy nagyobb felújításon esett át. Most, hogy össze lett rakva, észleltem, hogy nem működik a fűtése! voltam már villanyásznál is de ő is azt mérte ki, hogy elvileg minden jó külön külön. (belső hőmérséklet érzékelő, szabályzó gomb, radiátor állító motor) Ha gyujtásra teszem mindegy, hogy hol áll a kapcsoló, a teszt után mindíg zárt állaptban áll meg a fűtés csap!
Lehet,hogy tanítani kellene mint pl. a francia autóknál az ablak emelőt beszerelés után?
És ha igen,akkor hogyan?
segítségeteket előre is köszönöm!
	
Egy problémával fordulnék hozzátok,mert csúnyán elakadtam!
Van egy 156-os alfám és egy nagyobb felújításon esett át. Most, hogy össze lett rakva, észleltem, hogy nem működik a fűtése! voltam már villanyásznál is de ő is azt mérte ki, hogy elvileg minden jó külön külön. (belső hőmérséklet érzékelő, szabályzó gomb, radiátor állító motor) Ha gyujtásra teszem mindegy, hogy hol áll a kapcsoló, a teszt után mindíg zárt állaptban áll meg a fűtés csap!
Lehet,hogy tanítani kellene mint pl. a francia autóknál az ablak emelőt beszerelés után?
És ha igen,akkor hogyan?
segítségeteket előre is köszönöm!
pettinke2021-03-30 21:04:38 // 55190
	Rosszul látod, Hardy-tárcsa.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2021-03-30 20:35:54 // 55189
	Jól látom, ez egy klímakompresszor-tömítés?
Milyen gyártmány?
Csak mert úgy tudom kb. 2 cég készít kompresszort "világ többmillió országában" ...
Nekem - amellett hogy a nyomáspróbán elvérzett (vagy csak nem akartak vele kínlódni) meg amúgy sem tart sehol a klíma-projektem a 33-hoz ,pár éve a Sanden SD kompresszorhoz a gyári Sanden tömítést párezerért szerezte be egy autóklímás cég,,,
	
Milyen gyártmány?
Csak mert úgy tudom kb. 2 cég készít kompresszort "világ többmillió országában" ...
Nekem - amellett hogy a nyomáspróbán elvérzett (vagy csak nem akartak vele kínlódni) meg amúgy sem tart sehol a klíma-projektem a 33-hoz ,pár éve a Sanden SD kompresszorhoz a gyári Sanden tömítést párezerért szerezte be egy autóklímás cég,,,
BoszaG2021-03-30 19:18:53 // 55188
	Szia!
Ha az eredeti megvan, lehet megpróbálkoznék önthető poliuretánból csinálni egy másolatot.
	
Ha az eredeti megvan, lehet megpróbálkoznék önthető poliuretánból csinálni egy másolatot.
Online tag
3
		Vendég3
356

