knapet2008-01-17 20:43:23 // 50042
a krosszautós elrendezést nehéz optikailag jóra ( vagyis inkább úgy mondom, hogy nekem tetszőre ) kivitelezni... valamerre eltolódik a "tömeg"...
knapet2008-01-17 20:40:46 // 50041
összefoglalva...
A Q4-emet egy csaj törte össze, próbált behatolni. 0,3 másodperc alatt totálkáros lettem...
A V6 moci középre sem rossz, de ezzel a vázzal a terv egy V8 középnél egy kicsit elöbbre ( Caterham elrendezés ) quattro hajtás és kb 700-750 kg... elsőre szívó üzemben 300 Le-vel, utána ha minden stabilan működik alacsony nyomással, két csigával kb 400 Le... de amiről most beszélek az kb 2 év múlva esedékes... :-))))))))))
A Q4-emet egy csaj törte össze, próbált behatolni. 0,3 másodperc alatt totálkáros lettem...
A V6 moci középre sem rossz, de ezzel a vázzal a terv egy V8 középnél egy kicsit elöbbre ( Caterham elrendezés ) quattro hajtás és kb 700-750 kg... elsőre szívó üzemben 300 Le-vel, utána ha minden stabilan működik alacsony nyomással, két csigával kb 400 Le... de amiről most beszélek az kb 2 év múlva esedékes... :-))))))))))
SD2008-01-17 20:34:16 // 50039
nem semmi szerkezet, én még ilyenekről nem nagyonm mertem álmodozni:) jelenleg azon vagyok hogy elkezdjek építeni egy motort, aztán később vagy a mostani autómba vagy ezt érintetlenül hagyva egy másikba elerakni, vagy építeni köré valamit:)
de mondjuk belegondolni is borízasztó hogy mondjuk adott egy V6 moci és ez belekerül mondjuk egy ilyen vázba középre:O ami összevissza mondjuk 600kg:)
de mondjuk belegondolni is borízasztó hogy mondjuk adott egy V6 moci és ez belekerül mondjuk egy ilyen vázba középre:O ami összevissza mondjuk 600kg:)
SD2008-01-17 20:31:37 // 50038
Igen ez elég sarkallatos kérdés mert a 156 V6-okban is a váltó adja meg elősször magát általában. Hát elsőre kell valami brutál jó kuplung, aztán nagyon finom lábmunka serintem ha nem úgydobod rá mint egy 1000ccm csettegőnél akkor bármennyi lóval el lehet boldogúlni. De persze az a jó ha mindent kibír. De az meg nem tipikusan alfa tulajdonság, ő ket csak érzéssel lehet:)
A Q4-et vezette a csaj vagy kivülről próbált behatolni?
A Q4-et vezette a csaj vagy kivülről próbált behatolni?
Buksi2008-01-17 20:31:35 // 50037
Nah, lépek is! :-)
Szevasztok! :-)
Szevasztok! :-)
Buksi2008-01-17 20:30:12 // 50036
Nekem sem ártana már egy nagyot szunyálni! :-)
knapet2008-01-17 20:29:59 // 50035
jaaa az eleje az amelyik elől van... vagyis úgy van menetirányban ahogy a képen látod... vagyis ez a vezető szemszögéből... a kormányrúd tartószerkezet jól kivehető... :-))) asszem...
SD2008-01-17 20:29:02 // 50034
Még 10ig akarok valamit alakítani aztán aludnom kéne mert utóbi napokban kevéssé sikerült:)
knapet2008-01-17 20:28:51 // 50033
Hellohallo!
A költségvetéssel hidd el ( sajnos ) tisztában vagyok. De emelt fővel tolom előre. :-)))
Az első üzenetben azzal kezdtem, hogy a váltó hekkelése lesz az első lépés. A pontos irányt még nem tudom, de rajta vagyunk a témán. A megoldás is meglesz előbb vagy utóbb...
Üdv
knapet
A költségvetéssel hidd el ( sajnos ) tisztában vagyok. De emelt fővel tolom előre. :-)))
Az első üzenetben azzal kezdtem, hogy a váltó hekkelése lesz az első lépés. A pontos irányt még nem tudom, de rajta vagyunk a témán. A megoldás is meglesz előbb vagy utóbb...
Üdv
knapet
Buksi2008-01-17 20:27:38 // 50031
Na vége a melónak? :-)))
SD2008-01-17 20:26:32 // 50030
Ennek melyik az eleje? :D
Remélem tisztában vagy vele ami terveket leírtál az egy kissebb családiház költségvetése kb:))) de jól hangzik:)))
Ez a V6 turbó vagy kompreszor nem rossz:)))
És a váltó hogy fogja bírni a 300lovat?
Remélem tisztában vagy vele ami terveket leírtál az egy kissebb családiház költségvetése kb:))) de jól hangzik:)))
Ez a V6 turbó vagy kompreszor nem rossz:)))
És a váltó hogy fogja bírni a 300lovat?
Buksi2008-01-17 20:19:06 // 50029
Ez a beszéd, így kell hozzá állni! :-))
Én szorítok neked, hogy összejöjjön! ;-)
Én szorítok neked, hogy összejöjjön! ;-)
knapet2008-01-17 20:17:19 // 50028
Sebaj, engem nem győznek le! :-)))))) Így vagy úgy de megcsinálom...
Buksi2008-01-17 20:15:08 // 50027
Sajnos ma minden a pénzről szól! :-((
knapet2008-01-17 20:13:09 // 50026
Kellenek a tervek, hogy legyen miért hajtani. Ez visz előre úgy érzem. :-) Aztán majd az idő meg a drága magyar állam eldönti, hogy mindezekből mi fog megvalósulni. Mert ugye mint minden, ez is leginkább a pénzről szól...
Buksi2008-01-17 20:08:52 // 50025
Bakker neked aztén vannak ám terveid! :-O
Remélem minél hamarabb elkészültök vele! :-)
Remélem minél hamarabb elkészültök vele! :-)
knapet2008-01-17 20:05:21 // 50024
úgy valahogy... a hobbiautó kategória tökéletes megtestesítője. Most van folyamatban a cégem tulajdonában bejegyzésre kerülő autó- és motorsport egyesület megalapítása. Márpedig versenyautó nélkül nincs sok értelme... ;-))))) A saropontok: V8, quattro, kb 750 kg, kb 300 Le... :-)))) Ahol indulhat: ralli sprint, szlalom, gyorsulás... Második lépcsőben felmenne rá két db csiga akkor lenne kb 400-450 Le 750 kg-al... az már majdnem jó lesz... ;-))))
Buksi2008-01-17 20:02:13 // 50023
Okés, én tudok titkot tartani! ;-))
Valamiféle verseny járgány lesz? :-))
Valamiféle verseny járgány lesz? :-))
knapet2008-01-17 20:00:20 // 50022
Buksi2008-01-17 19:49:39 // 50021
Miféle vázat?? :-)
knapet2008-01-17 19:46:39 // 50020
Nem menekülök én senki elől... ;-))))))) Próbáljon utolérni... :-))))))))))))) Az off témát is akkor majd megosztom veletek, de még a kanyarban sincs. Csak a fejemben. Bár két szerelőt már erre is ráállítottam... egy gépészmérnök csávesz meg elkezdte tervezni a vázat, holnap pont találkozom vele. :-)
Buksi2008-01-17 19:43:38 // 50019
Sztem a fogyid biztosan megfog nőni, de reméljük, hogy ennél nagyobb problémád nem lesz! ;-))
Egyébként írhatsz ide bármit, nem kell attól tartanod, hogy valaki rád szól, mert OFF-olsz! Meglátod, majd ha itt lesznek norbee, Yoyo és Sd kollegák, na akkor szokott mindenki menekülni! :-DDD
Egyébként írhatsz ide bármit, nem kell attól tartanod, hogy valaki rád szól, mert OFF-olsz! Meglátod, majd ha itt lesznek norbee, Yoyo és Sd kollegák, na akkor szokott mindenki menekülni! :-DDD
knapet2008-01-17 19:40:26 // 50018
Ha komolyan versenyezni akar az ember, eredményt hajszolva akkor 4-5 milliós keret nélkül nem szabad nekiállni. 2.0 motorba van dugó szett 500 Euróért meg 2000 Euróért is... Ha stabilan 250 Le benne lesz úgy, hogy nem fogyaszt 30 litert és nem kell hengerfejet cserélgetni 500 km-ként akkor elégedett leszek. Versenyre is van elképzelésem, de az itt teljesen off hozzászólás lenne. De elkezd készülni akkor persze azért teszek fel képeket és infókat... :-)))
Buksi2008-01-17 19:37:00 // 50017
Persze, azért közlekedni is kell vele! Versenyre meg gondolom egész komoly cuccok kellenének! Bár én ehez nem értek! :-))
knapet2008-01-17 19:34:12 // 50016
Félreértés ne essék, nem akarok senkivel sem direkte versenyezni. Csak olyat akarok csinálni ami a maga nemében teljesítmény. Elég gyakran járok ki gyorsulásra nézelődni. Az igazság az, hogy oda ebben a ccm kategóriában már 400 LE+ autókkal érdemes csak nevezni ha valaki az eredményt hajszolja. Én csakis olyan összeállítást tudok elképzelni ami nem halott az utcán. Vagyis alacsonyan épülő nyomás, nem egekbe emelt határ, nem a végletekig hegyezett konfig...
Buksi2008-01-17 19:30:55 // 50015
Meg rengeteg gyakorlás az elinduláshoz! ;-)) A V6 és a turbó sztem nagyon jó párosítás lesz! nem lesz ellenfeled! ;-))
knapet2008-01-17 19:29:15 // 50014
Jó speer-el és jó gumikkal az indulás sem olyan nagy vész. Viszont ha már gurul akkor szerintem egy V6 turbó igencsak meg tud ( majd ) lódulni. Gondolkozunk kompresszoros megoldáson is, de nehéz lenne elhelyezni...
Buksi2008-01-17 19:26:42 // 50013
Hát igen, mondhatjuk, hogy indulásnál nem előnyös a front hajtás, főleg nem ekkora teljesítménynél! :-( De nekem akkor is kell egy V6! :-)))))
knapet2008-01-17 19:24:29 // 50012
Mert amikor elszántam magam akkor csak olyan volt eladó ami már kilehelte a lelkét, vagy jó állapotban van de horror az ára. Amennyiért adnak most Q4-et annyiból ez turbós lesz, és nem vennék rá mérget, hogy a V6 nem fog jobban menni turbóval mint a Q4. Ezt tapasztalatból mondom, utcán a legritkábban használtam ki az összkerékhajtást. Gyorsulásnál pedig csak indulásnál rosszabb a fronthajtás, utána a 4x4 csak visszafog...
Buksi2008-01-17 19:22:22 // 50011
Biztos vadállat lesz a gép, ha összejön a turbó! :-))
De akkor miért nem vettél megint egy Q4-et? :-)
De akkor miért nem vettél megint egy Q4-et? :-)
knapet2008-01-17 19:20:02 // 50010
Mindenfélét nem is, ha ragasztok ( de egyébként festeni akartam ) akkor csakis nagyon jól átgondoltat... :-))) A turbósításról pedig annyit, hogy NAGYON akarom... korábban volt Q4-em is amit egy okos csajszi romra csukott. Volt Lancia Integrale-m is Dedra és Delta is. Azokból hiányzik gyárilag a speer és ráadásul a nyomtávjuk sem az igazi. Szóval most itt tartok egyelőre... a szerelő agyal én meg gyűjtöm a pénzt és a tudást... :-)))))
Buksi2008-01-17 19:19:11 // 50009
Én meg nem is vettem észre! :-))))
süsnye2008-01-17 19:18:10 // 50008
vazze itt készültem rá, de közben a póker elvonta a figyelmemet.. :))
Buksi2008-01-17 19:16:45 // 50007
Sztem ne ragasszál rá mindenféle matricát! Így gyönyörű, ahogy van! :-)
Buksi2008-01-17 19:15:31 // 50006
Hát ezek szép tervek! Se amit nagyon akar az ember, azt előbb vagy utóbb úgyis eléri! :-)
knapet2008-01-17 19:15:27 // 50005
knapet2008-01-17 19:14:28 // 50004
pont ezt a dizájnt akarom tavasszal a motorháztetőre... vagy a másik lehetőség ez:
Buksi2008-01-17 19:14:26 // 50003
Bakker, na ezt elqrtam! :-(
Nem kicsit, nagyon! :-DD
Gratula a képekhez! :-))
Nem kicsit, nagyon! :-DD
Gratula a képekhez! :-))
knapet2008-01-17 19:13:19 // 50002
Először is a váltót akarom meghekkelni, kicsivel több speer a cél... hogy be tudjon fogadni a kicsike kezdésnek 0,5 aztán később 1,0 körüli töltőnyomást...
süsnye2008-01-17 19:13:18 // 50001
Buksi2008-01-17 19:11:43 // 50000
Ne csigázz! Mondd el nyugodtan! :-)))
Buksi2008-01-17 19:11:05 // 49999
Ámen! :-))
akarok egy V6-ot! :-))
akarok egy V6-ot! :-))
Buksi2008-01-17 19:09:52 // 49998
Hát ez az, de akkó mé nem spórolsz? :-))
Legalább a műszerfalra! ;-))
Legalább a műszerfalra! ;-))
knapet2008-01-17 19:08:28 // 49997
A távoli tervekről akkor nem is beszélek egyelőre... :-) Fikció, mondhatni vízió de még nincs elérhető közelségben. Bár az igaz, hogy a szerelőm ( aki mellesleg irdatlan módon fertőzött és hozzáértő olasz autós ) már gondolkozik a lehetséges megoldásokon...
knapet2008-01-17 19:06:10 // 49996
Szia!
Én abszolút mindennapi autónak használom. Minden nap egy élmény... :-)) Nem vészesen iszákos. A téli reggeli bemelegítés, a sok város és a lépkedés egyvelegével fogyaszt 11 körül. Az előző autóm egy 750-es bmw volt az 18 körül fogyasztott. Mellette volt egy 79-es Range Roverem az 20-25 között. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy felvet a pénz és kéjes örömöt okoz a környezet szennyezése, de ha menni akarsz és élvezkedni akkor a másik oldalon ott a fogyasztás. Amint feltalálják a levegővel üzemelő, vizet termelő, újrahasznosított anyagokból gyártott sportkocsit, az első vásárlók között leszek. Addig meg itt a 155 V6... :-)
Üdv
knapet
Én abszolút mindennapi autónak használom. Minden nap egy élmény... :-)) Nem vészesen iszákos. A téli reggeli bemelegítés, a sok város és a lépkedés egyvelegével fogyaszt 11 körül. Az előző autóm egy 750-es bmw volt az 18 körül fogyasztott. Mellette volt egy 79-es Range Roverem az 20-25 között. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy felvet a pénz és kéjes örömöt okoz a környezet szennyezése, de ha menni akarsz és élvezkedni akkor a másik oldalon ott a fogyasztás. Amint feltalálják a levegővel üzemelő, vizet termelő, újrahasznosított anyagokból gyártott sportkocsit, az első vásárlók között leszek. Addig meg itt a 155 V6... :-)
Üdv
knapet
süsnye2008-01-17 19:05:32 // 49995
Hát azért az én 8L fogyimhoz képest azért érezhető lenne a különbség :))) persze ha lenne pénz... :) De látod, még műszerfalra sincs péz :))
Buksi2008-01-17 19:02:53 // 49994
Miért nem? A V6 még nem olyan iszákos! :-)
Én elfogadnék egyet 2.0-es helyett! :-))
Én elfogadnék egyet 2.0-es helyett! :-))
süsnye2008-01-17 19:00:31 // 49993
Én is! :)) De mindennapi autónak nem tartnám, inkább 2. élmény autónak :)



