Fairlane2007-06-27 10:33:32 // 28707
Felülről gumiembereknek semmiség, talán alulról mezei halandóknak is megoldható...
süsnye2007-06-27 10:33:32 // 28706
benzinszag?
tán van, de nem figyeltem annyira
tán van, de nem figyeltem annyira
süsnye2007-06-27 10:32:58 // 28705
baz+ nobee... tennap aszittem ezt kiveséztük.. elég sok hsz készült ezzel kapcsolatban, nem??? :)))))))
süsnye2007-06-27 10:32:12 // 28704
értem, logikus...
az indító motorhoz ill. a kábeleihez mennyire problémás hozzáférni? meg akarok nézni a sarukat
az indító motorhoz ill. a kábeleihez mennyire problémás hozzáférni? meg akarok nézni a sarukat
norbee2007-06-27 10:25:47 // 28703
Baz+ süsü, nincs szondád? Akkor miről beszélünk? Motronic vészprogramon, alacsony rpm-nél is dús keveréket nyom. benzinszag?
norbee2007-06-27 10:24:24 // 28702
Hidegindításkor nekem is azt csinálja, hogy felugrik 1300-ra, majd azzal a lendülettel le 700-ra ott topor egy másodpercet, majd gázadás és minden külső segítség nélkül felmegy 1100-1200ra. Ha ilyenkor elindulok rögtön, akkor 2000 fölé érve rángat, majd alighogy eléri az 50-es vonást, minden kisimul. Ha indulásnál várok eg percet, akkor minden rendben.
tudod én szeretem ráfogni az öreg kábelekre az ilyet, szerintem Motronicnak megszakad a kapcsolata gyújtáskor valamivel (lerántja a feszt a trafó), és kell pár főtengelyfordulat mire újra érzékeli a jelet.
tudod én szeretem ráfogni az öreg kábelekre az ilyet, szerintem Motronicnak megszakad a kapcsolata gyújtáskor valamivel (lerántja a feszt a trafó), és kell pár főtengelyfordulat mire újra érzékeli a jelet.
süsnye2007-06-27 10:22:49 // 28701
igen, indulás után szinte minden fokozatban olyan 1600-1800 fordulaton. Eztán jócskán lecsökken a tünet, de nem szűnik meg.
süsnye2007-06-27 10:21:09 // 28700
de először szonda beépítés, ha nem segít, akkor kéne tesztelgetni alien alkatrészekkel
norbee2007-06-27 10:20:50 // 28699
Melegen rángat? (Miket kérdezek...) :D
süsnye2007-06-27 10:20:04 // 28698
csak mert hidegindításkor szarakszik az alapjárat, kb. 5-10mp alat szedi össze magát, mintha nem menne ilyenkor minden henger. Gyertyát hvégén cseréltem.
Bár alapjárati motor is jöhet tesztre ha van esetleg vkinek. Csak hidegen csinálja, melegen nem...
Bár alapjárati motor is jöhet tesztre ha van esetleg vkinek. Csak hidegen csinálja, melegen nem...
norbee2007-06-27 10:18:07 // 28697
"Egy jó flex az mindenből kivág, mindenből kivág, mindenből kivág nekem..." :))))
süsnye2007-06-27 10:17:30 // 28696
LCDből nem kunszt kivágni. CRTből, azigen!!! :))))
norbee2007-06-27 10:16:54 // 28695
CRT-t is ki lehet vágni, ahogy süsü is megjegyezte. :)))
Fairlane2007-06-27 10:16:33 // 28694
de csak ha LCD, nem? :))
norbee2007-06-27 10:16:33 // 28693
8V kompatible. Mé kell az Neked?
norbee2007-06-27 10:15:58 // 28692
Esetleg az egész teszt kivágandó, és át lehet faxolni... :))))))
süsnye2007-06-27 10:15:37 // 28691
nem fénykép. kitöltendő, majd az alján lévő kupont kivágva nyerhet egy új monitort. :)))
norbee2007-06-27 10:15:23 // 28690
Ne jajongj. Lesz még rosszabb is... :))))
Fairlane2007-06-27 10:14:36 // 28689
A 8V-kben asszem ugyanazok...
nekem sajna nincs felesleges...
nekem sajna nincs felesleges...
süsnye2007-06-27 10:14:24 // 28688
nah végre, új vetélytárs!! :))
Fairlane2007-06-27 10:13:59 // 28687
Az lemaradt, hogy a jó válasz a monitoron bekarikázandó, és fénykép formájában beküldendő :DDD
süsnye2007-06-27 10:13:43 // 28686
nincs vkinek gyújtó trafói ill.hozzá vezérlők kölcsönbe teszre??
mennyire kompatibilisek a vezérlők ill. a trafók a különböző méretű 155 TSekben?
mennyire kompatibilisek a vezérlők ill. a trafók a különböző méretű 155 TSekben?
Fairlane2007-06-27 10:12:54 // 28685
Ez fájt így kora reggel :)))
norbee2007-06-27 10:11:17 // 28684
Fenét, nem bírok annyira lesüllyedni. Nincs már ott oxigén. :))))))))))))
süsnye2007-06-27 10:09:23 // 28683
nincs merszed kiállni velem he? nem vagy elég kreatív! :))))
norbee2007-06-27 10:06:38 // 28682
De ne velem mucika, hanem SD-vel. Vele versenyzel. :))))))))
norbee2007-06-27 10:05:15 // 28681
Ötletet, egy működő ótóhoz. Írjál jobbat akkor. :)))))
süsnye2007-06-27 10:04:48 // 28680
csak gondoltam folytatom a tennapi feminin gondolkodásmód kompetísönt :))
süsnye2007-06-27 10:03:40 // 28679
ez nem AR manual kompatibilis teszt! :) tőled szebbet vártam norbee... :)))
Egyébként meg hiányzik az értékelés is. Azzal, h kitölti mit ér el??? :)) :P
Egyébként meg hiányzik az értékelés is. Azzal, h kitölti mit ér el??? :)) :P
norbee2007-06-27 10:01:13 // 28678
Átmenő csavar a szar meneten... meg anya... aha... :)))))))))))
norbee2007-06-27 10:00:34 // 28677
zolee
alapvetően rosszul futottál neki. töltsd ki az alábbi tesztet:
Tisztelt Távgyógyító Guruk, azaz Fairlane, SD, Bandi, Süsnye és Norbee cartársak!
Azzal a kéréssel fordulok Hozzátok, hogy szakértsétek meg nekem az alábbi problémámat:
Az akkumlátorom folyton lemerül.
1, Alalpállapotban (álló motornál, töltő nélkül) legalább 12,4V
-van
-nincs
2, Induláskor a töltésjelző lámpám kigyullad, indítás után
-égve marad
- halványan pislákol
- elalszik
3, Alapjáraton a töltésem az akkumulátor csatlakozóin mérve legalább 13,6V
- igen
- nem
4, Emelt fordulatszámon (2000-2500 RPM felett) a töltésem az akkumulátor csatlakozóin mérve legalább 14,3V de nem több mint 14,8V
-igen
- mivan?
5, Álló helyzetben a negatív sarut lekötve, a kábel és a negatív pólus közé egy multimétert beiktatva, becsukott ajtónál (no belső világítás) az átfolyó áram erősssssége kevesebb mint 0,3 A.
-igen
-nem
6, A generátor és az akksi testkábeleit megrángattam, a csavarjaikat ellenőriztem, meghúztam.
. igen
- nem
Üdvözlettel
Zolee155
alapvetően rosszul futottál neki. töltsd ki az alábbi tesztet:
Tisztelt Távgyógyító Guruk, azaz Fairlane, SD, Bandi, Süsnye és Norbee cartársak!
Azzal a kéréssel fordulok Hozzátok, hogy szakértsétek meg nekem az alábbi problémámat:
Az akkumlátorom folyton lemerül.
1, Alalpállapotban (álló motornál, töltő nélkül) legalább 12,4V
-van
-nincs
2, Induláskor a töltésjelző lámpám kigyullad, indítás után
-égve marad
- halványan pislákol
- elalszik
3, Alapjáraton a töltésem az akkumulátor csatlakozóin mérve legalább 13,6V
- igen
- nem
4, Emelt fordulatszámon (2000-2500 RPM felett) a töltésem az akkumulátor csatlakozóin mérve legalább 14,3V de nem több mint 14,8V
-igen
- mivan?
5, Álló helyzetben a negatív sarut lekötve, a kábel és a negatív pólus közé egy multimétert beiktatva, becsukott ajtónál (no belső világítás) az átfolyó áram erősssssége kevesebb mint 0,3 A.
-igen
-nem
6, A generátor és az akksi testkábeleit megrángattam, a csavarjaikat ellenőriztem, meghúztam.
. igen
- nem
Üdvözlettel
Zolee155
süsnye2007-06-27 09:55:32 // 28676
Thomika!!
Írtam mailt. Ha rájaérsz óvasd e lécci! :)
Írtam mailt. Ha rájaérsz óvasd e lécci! :)
süsnye2007-06-27 09:54:43 // 28675
értem. :)) emlékeztem rá, h írtál vmi ilyesmit, de a tegnapi termésünk után nem volt kedvem visszalkeresgélni... :))
Ha meg szar a menet, nem kő új agy, átmenő csavar + anya! :)))))))
Ha meg szar a menet, nem kő új agy, átmenő csavar + anya! :)))))))
norbee2007-06-27 09:49:46 // 28674
Süsnye
Nekem ebből elegem van, én csak beszélek Neked, és Te oda se figyelsz rám! Nem ilyen voltál, mi történt Veled, megváltoztál valami baj van? :))))))))))))))))))))))))))))
Múltkor említettem, hogy kerékcserénél elől sikerült fél centivel hosszabbnak lenni a csavaroknak, minek következtében az első 2 méter megtétele után (míg realizáltuk, hogy "mi ez a kattogó hang bazze???") 2*4 csavar vége elnyalódott. Jobb híján akkor bedobtuk alá a pogácsákat, ami most került ki, de sanszos volt a nehezen forgó csavarok alapján, hogy a csavargatás tönkrevágta a kerékagyban a furatokat. Tennap este 3 órás tisztogatási, és sokszoros áttekergetési hadművelet után olybá tűnik, sikerült megmenteni őket, és nem kell új kerékagyat venni.
Nekem ebből elegem van, én csak beszélek Neked, és Te oda se figyelsz rám! Nem ilyen voltál, mi történt Veled, megváltoztál valami baj van? :))))))))))))))))))))))))))))
Múltkor említettem, hogy kerékcserénél elől sikerült fél centivel hosszabbnak lenni a csavaroknak, minek következtében az első 2 méter megtétele után (míg realizáltuk, hogy "mi ez a kattogó hang bazze???") 2*4 csavar vége elnyalódott. Jobb híján akkor bedobtuk alá a pogácsákat, ami most került ki, de sanszos volt a nehezen forgó csavarok alapján, hogy a csavargatás tönkrevágta a kerékagyban a furatokat. Tennap este 3 órás tisztogatási, és sokszoros áttekergetési hadművelet után olybá tűnik, sikerült megmenteni őket, és nem kell új kerékagyat venni.
norbee2007-06-27 09:45:13 // 28673
Én kezdtem egy t-vel írni? :))))
norbee2007-06-27 09:44:44 // 28672
Perdix
akarni tudod hol kell... :)))))))
akarni tudod hol kell... :)))))))
norbee2007-06-27 09:44:08 // 28671
A Carabinieri egyfajta félkatonai szervezet, akiknek a belső rendfenntartáson kívül időnként egyéb vicces feladatokat is el kell látniuk, pl. tömegoszlatás, külföldi békefenntartó missziók, stb. Hülye példa de olyasmi - több - mint nálunk a REBISZ.
A Polizia meg a "civil" rendőrség.
A Polizia meg a "civil" rendőrség.
norbee2007-06-27 09:39:09 // 28670
Mert mi ilyen rendesek vagyunk, igaz Ferlén? :)
Buksi2007-06-26 23:19:39 // 28669
Vaze, ez elég kemény összeg :-((
De a végén lesz egy zsír új autód! :-)
De a végén lesz egy zsír új autód! :-)
Buksi2007-06-26 23:18:08 // 28668
Áhzóóó! Most már értem! :-))
Fészi2007-06-26 22:08:34 // 28667
Aztat.... de legalább van mit olvasni vacsi mellet
Thomika2007-06-26 21:44:14 // 28666
Igazán rendesek vagytok! Értékelem, h gondoltok rám :))))
Thomika2007-06-26 21:43:32 // 28665
nem vettem meg! előbb megnézettem, h kell-e.
Fairlane2007-06-26 21:20:45 // 28664
Tudtuk, hogy elfoglalt vagy, gondoltuk hát, hogy este sem kéne unatkoznod ;)
Thomika2007-06-26 21:19:06 // 28663
1.7 = elektromos szegélynyíró! :P
Ádi_39002007-06-26 21:16:38 // 28662
De már megvetted a kuplungot, nem? Vagy otthagytad nekik és beszámítják?
Thomika2007-06-26 21:16:03 // 28661
Vazz ,ma azé sikerült 7 oldalt termelnetek!! Ezt a sok traktoros embert!!
Thomika2007-06-26 21:12:10 // 28660
na jól rábaxtunk! reggel odamentünk, apu autója még darabokban, állítólag max egy óra (ekkor volt negyed 10 körül), Attie gépét épp akkor fejezték be, leszedtük emelőről a 156ot, utána jött az enyém... ugyebár ez is szét lett szedve... 2 autóból egyik sem menetképes... sebaj mindjárt kész a fater kocsija..... végül délután fél 4kor kész is lett a Fiat, enyém meg atomjaira szedve! DE!! kuplungot nem kell cserélni! viszont, h ne legyen teljes a örömöm, bal külső féltengely csuklót azért igen! :( 40K helyett 20K.. fasza.... Sajna ahogy nézem 250 K körül jövök ki a végén....
Ádi_39002007-06-26 21:09:17 // 28659
A 4200 megdöntése egyelőre csak vágyálom... Idő kéne, de főleg pénz.
Ádi_39002007-06-26 21:08:01 // 28658
Lásd adatlapom, kocsim, egyéb alatt... ;-)