Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2008-01-07 09:56:56 // 48654
Akkor utólag fizetős....

Én ügyes, szerencsés és óvatos is voltam egy időben ;)
SD2008-01-07 09:52:59 // 48653
Gonoszok... segíteni próbálok erre???

Mindenki tudja ha valamihez hozzáfog az saját felelősség.. és ha erront valamit az tanuló pénz:)

Biztos a Bandi is rontott már el ezt azt:))) nemhiszem hogy csavarhúzóval született:P

De röhögjetek csak:P :P:P

Mert van amit meg meg tudtam csinálni és az azóta is jó, és annak meg örülök... :)
Buksi2008-01-07 09:48:32 // 48652
Ki, ééééén? :-DD
SD2008-01-07 09:45:50 // 48651
pl: kerékcsere... vs. ABS -> kerék agy csere lett belőle, mert az autósboltben rosz csavart adtak...

úgy hogy vigyázni:)
SD2008-01-07 09:43:20 // 48650
ja és ez a fejta nem a gyűrűs:) hanem egy kis pöcök tartja:)

de abban igazuk van az uraknak hogy csak olyanhoz fogj hozzá amihez saját belátásod szerint lesz elég munició:)

egyszerű bütyköléssel lehet jó kis kárt okozni, tapasztalatból beszélek:D:)
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 09:41:25 // 48649
oké,akkor mentem,szerelni,köszi az infókat
SD2008-01-07 09:41:22 // 48648
ezen jól nem látszik semmi de legalább az látni milzen csatit keress:)
SD2008-01-07 09:39:23 // 48647
talpnyaló:P
SD2008-01-07 09:39:03 // 48646
eddig ennyit találtam

Buksi2008-01-07 09:37:35 // 48645
Sztem ne várj Sd-re, mert úgyis valami berhelés fog kisűlni belőle! Inkább jobban jársz, ha saját magadtól berhelsz! :-DDD
Buksi2008-01-07 09:36:27 // 48644
Jó reggelt neked is! :-)
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 09:34:03 // 48643
nos?sikerült utánna nézni?vagy menjek addig nyugodtan berhelni?:-)
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 09:33:28 // 48642
ezért kéne vmi életet lehellnem belé,hogy legalább a szerelőhöz eljussak.
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 09:32:08 // 48640
de nem tudom elvinni,mert leáll.
András bácsi2008-01-07 09:31:21 // 48639
Szóval az a lényeg, ha abszolút nem kezdtél még ilyennel, akkor inkább vidd el szerlőhöz. Valószínű, szerszámod sem lesz, aztán csak úgy jársz, mint Sd. :)
Speed2008-01-07 09:30:16 // 48638
Jaja! Elírtam bocsi!
Amúgy jó reggelt mindenkinek.
Buksi2008-01-07 09:23:43 // 48637
Most az enyém is bent pihen a "jó meleg" garázsban! :-)))
Buksi2008-01-07 09:23:01 // 48636
:-)))))))))

Aztán nekem nehogy csak fél órát gyönyörködj benne! ;-))
SD2008-01-07 09:22:18 // 48635
utánna nézek egy pill:)
SD2008-01-07 09:21:55 // 48634
szilveszter reggelre nekem is behavazódott:) de most bent pihen:)))
SD2008-01-07 09:21:16 // 48633
16-Vben a légemnnyiség mérő még érzékenyebb és szokik is tönkremenni... (és azt nem tudom hogy lehet-e tisztítani)

alapjárati moci ott is van csak nem a szívócsonk tetején, de biztos hogy kell mennjen bele egy levegő cső, mert az adagolja a levegőt 0gázpedál állásnál,

lamda szonda, a katalizátor felől jön fel egy vezeték valahol a a fékfoyadék vonalában:)
Buksi2008-01-07 09:20:20 // 48632
Na ilyenkor örülök, hogy van garázsom! :-)
Az ünnepek alatt volt csak rossz, mert az asszonyéknál voltunk, ott meg sajna nincsgarázs! :-(( Tiszta hó meg jég volt a verda! :-(
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 09:18:58 // 48631
na akkor más ötlet?:-)
SD2008-01-07 09:18:21 // 48630
n álljon meg a menet, te 16V vagy? akkor sztorno:)
süsnye2008-01-07 09:14:51 // 48629
a 8Vben nekem a fékfolyadék tartálynál van. két db csati egymás inverzei.
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 09:13:40 // 48628
oké,akkor máe csak 1 kérdés csak hogy ne kelljen mindig berohangálni a kocsitól,a lambdaszondacsati hun van?mert egy füst alatt megnézném.
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 09:11:47 // 48627
na akkor most mi van?ne nézzem?a 16 szelepes más?
SD2008-01-07 09:11:38 // 48626
semmi extra csak ne hogy elrepedjen, nem pattintós:)

van egy kis acél gyűrű szerüség (négyszögletes) mindegyiken, egy kis csavarhúzóval ha azt meg pöckölöd, akkor simán lejön, a lényeg hogy feszegetni nem kell:)

De ezzel ráérsz ha már kezedben van az alapjárati motor, mert anyit enged a vezeték:)

Ha menetközben rángat akkor lehet LMM=légmennyíség mérő, azt is meg lehet tisztítani, de az már macerásabb, meg érzékeny műszer. De alapvetően a lecsapódó olajpára, és "por" keveréke ami összeszutykolja, amikor megálla motor, lehül megdermed, amikor mész megolvad... stb aztán szép lassan lerakódik... néha meg kell tisztítani:)

A lamda szonda csatit is érdemes lehúzni próba képp ha nem javul. Nélküle megy az autó kb. 1L-el talán többet eszik de ha rossz jelet kap attól rángathat:) de egyszerre egyet:)
süsnye2008-01-07 09:10:51 // 48625
hehe, jogos. Én csak az 1.8ra emlékeztem, de valóban, ez nem 8 szelep. :)
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 09:09:24 // 48624
ajaj.egyre jobb,na megyek megnézem amit SD mondott,ugyis jelentkezek ha nem az volt a gáz:-)
András bácsi2008-01-07 09:09:16 // 48623
jó lenne, ha megnéznétek, hogy milyen motor...
süsnye2008-01-07 09:07:57 // 48622
az lehet attól, h nem zár vissza a szelep. De az is lehet, h nem azzal van a gond. :)
otos_2008-01-07 09:01:27 // 48621
BUÉK!
Gratula a gyerekhez!
Szép autó!
(mi volt még?)

Képzeljétek, szombaton beindítottam az autót, majd fűtés, hátsóablakfűtés, lámpa fel, külső hőmérséklet megnézése (összesen 15 másodperc) után leállt és meg se nyikkant, az áram elment. Akkor siettem, ezért tegnap mentem vissza megkeresni a hibát, de előtte azért megpróbáltam beindítani: egyből indult.
Az volt a gond, hogy az egyik sarut simán le lehetett szedni az akksiról. (Pedig nyáron rendesen meghúztam, az biztos.)
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 09:01:16 // 48620
és menet közben mér rángat?az alapjárati motornak ehhez mi köze?vagy van köze hozzá?
SD2008-01-07 08:49:41 // 48618
Ismered hogy kell megbontani a csatikat?
SD2008-01-07 08:49:15 // 48617
ja de ha nem ügyesen korcsolyázik akko rnem ingyenes:) de akkor te üges voltál nem?
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 08:48:24 // 48616
köszi,megpróbálom,hátha segít!
SD2008-01-07 08:41:47 // 48615
Vagy NTC? :)
SD2008-01-07 08:41:33 // 48614
Az alapjárati motort egy csavar tartja a helyén egy bilncsel, a szívó csonk közepén fent. ha leszeded az említett csövet, csatit, akkor utánna meg lehet próbálni megtisztítani.

Féktisztítóval, (nem WD40-el!!!) bele kell fújni asztán rázogatni befogott lyukkal:) ha szutykos volt ez segít.

És valszeg azért egy-két percel az indítás után jön ki mert addig emelt fordulaton megy motor, és amikor visszaálna a rendes alapjáratra akkor megszorul az alapjárati motor.
Fater (Norbi)2008-01-07 08:38:59 // 48613
Köszi cartárs!

Ma megyünk csöppséget nézegetni. Már több haja van, mint a bátyámnak :))
SD2008-01-07 08:38:02 // 48612
Az égőt vettem ki, és akkor raktam vissza amikor legutóbb leállítottam. Nemtom hát elvileg a kapcsoló ugyan úgy maradt minden... most lekötöttem azátn majd megnézem úgy megmarad-e a feszültség.

Mostmár kivettem az akksit:) ma meg rátöltök... hát csak nem makkant meg...

ha alacsonybenne lé, mit öntsek bele?
süsnye2008-01-07 08:30:48 // 48611
nézd meg ennek a hsz-nek az előzményét, ott a kép az alapjárati szabályzóról.
süsnye2008-01-07 08:26:20 // 48610
az alajárati motor a szívócsonkra van erősítve, ha szemben állsz, akkor bal oldalára megy egy 3 vezetékes csati, a jobb oldalára meg egy levegő cső. De az LMM-et hagyd egylőre inkább az alapjárati motorral meg a szonda csatikkal foglalkozz először.
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 08:19:11 // 48609
huhhh......ez király,csal nem tom hogy mit keressek,mert azt se tom hogy néz ki.Alapjárati motort lehet javítani?Az az LMM az mi?drága?:-)jó sok baromságot kérdeztem mi?
süsnye2008-01-07 08:14:28 // 48608
Akkor első körben sztem is az alapjárati motor, aztán LMM, meg amit gyorsan meg tudsz nézni, h széthúzod a lamda szonda csatijait (a tűzfalon van elvileg a fékfolyadék tartály környékén) és megnézed úgy változik-e vmi.
András bácsi2008-01-07 08:11:44 // 48607
Akkor szinte biztos az alapjárati motor.
András bácsi2008-01-07 08:11:14 // 48606
Szerencsés vagy. Bár mondjuk valóban függ attól, hogy mekkora áramfelvétel mellett sütődik ki.
BMW forever!!!!!!!!2008-01-07 08:09:13 // 48605
3000 fölött nem fuldoklik,de alatta igen.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak