Fórum >> Típusok >> 159

droberto2019-02-21 23:19:53 // 114992
Nyilván nem tett jót neki, de van erre egy bevált javítástechnológia.
Mekkora a csavar M8 vagy M10?
ZoliNix2019-02-21 23:17:19 // 114991
Drót is szakadt, az nem gond?
Marseus2019-02-21 23:12:10 // 114990
A leírásból sajnos az derült ki,h csak dizel motorral készült QV?!Pedig azt állítja,h az 1.6Ts is az!
Zolibácsi2019-02-21 22:46:59 // 114989
becsípődés gátló
droberto2019-02-21 22:39:09 // 114988
Gumikéder becsípődés gátló?
droberto2019-02-21 22:37:32 // 114987
Nekem M8-nak tűnik.
A linkemen még 10 mm-es gomba is van.
AlfaSenior2019-02-21 22:37:26 // 114986
Szevasztok!
Tudja valaki, hogy a képen látható csatlakozó mi a fene? Levettem az ajtó kárpitot és minden a helyén, minden oké csak nem tudom ez mi.
droberto2019-02-21 22:33:35 // 114985
A futómű csere érdekes történet.
Volt 1.6-ból QV?
Itt mást írnak.
Felhívnám, hogy van-e benne difi.
Meg, hogy magánszemély és takargatja a rendszámot.
Furi.
Zolibácsi2019-02-21 22:28:15 // 114984
ránézésre én is azt mondanám, hogy javítható, legalábbis csináltak már nekem is hasonlót. Kérdés mennyire vastag az a csavar és lyuk
RomeoOne2019-02-21 22:28:00 // 114983
Amióta megy a JSzP, azóta megszaporodtak a letakart rendszámú kocsik... Rossz előjel
droberto2019-02-21 22:26:29 // 114982
Nem értem, hogy ez miért nem javítható?
Nekem hasonló lyukadásom volt. Gombával simán megcsinálta. Igaz ráment fél órája és csak 4.000,-et fizettem.
Itt senki nem akar dolgozni?
Keress másik gumist.
droberto2019-02-21 22:19:09 // 114981
Ha helyben csinálja, akkor egyszerű a történet.
Burkolat lebont, aknára áll és kormányzás közben végig kell tapogatni a csuklókat, szilenteket, kormányművet.
Amin legerősebben érzed a kattanás az a ludas.

Nem is értem a szerelőket.... :(
Marseus2019-02-21 22:04:59 // 114980
Tudom ez nem 159,de esetleg ha valaki tud róla valamit az kérem ossza meg! Igényes 147-et keresgélek hasonló qvalitásokkal vagy éppen ezt csak kicsit furcsa dolgok voltak cserélve.
ZoliNix2019-02-21 21:58:04 // 114979
Sziasztok!
Van esetleg valakinek 1db. 16-os 215/55, Continental wintercontact 2015-ös gumija pluszban, 6mm mintával, bal oldalon futott? :)
Tegnap reggel felszedtem egy csavart az útról, bár nem volt rá szükségem! A gumisnál kiderült hogy kukás.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-21 21:11:14 // 114978
Biztos nem, ehhez kellett a ménes.
RomeoOne2019-02-21 20:38:39 // 114977
Na ezt 146-al, egybeforrva a géppel nem csináltad volna meg :D
alfa155gyuri2019-02-21 20:28:41 // 114976
Hallani hallottam már,hogy jó menni vele,de nem dobogtat meg.
alfa155gyuri2019-02-21 20:25:40 // 114975
Azt nem próbáltam mert nem tetszik valahogy nem Alfás,kicsit japános,nem jött be ezért lett 159.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-21 20:23:49 // 114974
Viszont a 159 kiderült, hogy esti városi autó. Rég jártam 8 körül a belvárosban, de valami elkepesztő nyomulás megy. Nagymotoros nagy verdák árkon bokron keresztül kerülgetik a hazafelé igyekvőket. Egy darabig bírtam, de csak egy darabig. Amikor már jobbról a buszsáv felől próbáltak meg leszorítani, kicsit eldurrant az agyam. Elég jó lett a progi, újra csak azt mondom :-) A6 sokhenger, sokled, sokönbizalom kicsit beszorult oda a buszsávba. Azután küzdött a kanyarban, majd erősen nekiállt magyarázni a lámpánál. Hangerő feljebb, félmosoly, váll rándít. Majd tovább 60-nal.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-21 20:17:09 // 114973
Az nem a tömege miatt van, hanem mert tényleg össze van rakva :-) Próbálj ki majd egy Giulietta-t, ugyanúgy meg lesz az összerakottság érzet benne.
alfa155gyuri2019-02-21 20:14:49 // 114972
Nekem bejön a 159-es tömege olyan nagyon összerakottnak tűnik az összes eddig volt Alfáimhoz képest.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-21 20:02:20 // 114971
Unicum tartó :-)
beeep1462019-02-21 20:01:41 // 114970
Ez az én szegénységi bizonyítványom, nem értek az autókhoz, csak használom őket.. :-D
Gömbakármi, nem biztos, hogy jól emlékszem.
Shadin2019-02-21 19:50:32 // 114969
Egy biztos, toronycsapágy az nem igen van.
Mi az a gömbtámasz?
beeep1462019-02-21 19:27:11 // 114968
Üdv!

Ugyanez a helyzet nálam is pár hete. Reggeli indítás után állok ki a garázsból és kattan egyet jobbra is balra is. Ha megyek 25-30 km-t és bemelegszik akkor nem hallom. Többször nézte 2 szaki is, de semmi ötlet.
Tegnap visszakaptam a kocsit a váltó felújításból, ami alapvetően jól sikerült, de azóta a kattanáshoz hozzájött, hogy kis sebességnél való kanyarodásnál, vagy álló helyzetben való kormány tekerésnél ropogó hang. (telefonos egyeztetésre toronycsapágyra és gömbtámaszra gyanakodnak..) :-)
Szerintetek? (tudom, látatlanban felesleges tippelni, de bízom a csapatban..) :-D
gyugya2019-02-21 18:53:30 // 114967
Sziasztok!

Van nekünk egy 2 literes 2010-es évjáratú 159. Ha elkezdek vele lassan menni, kitekerem a kormányt, majd hozom vissza egyenesbe, akkor kattan egy marha nagyot. Akkorát, hogy azt hiszik a mellettem ülők, hogy ránklőttek. Tolatáskor is, meg előremenetben is.

Túl vagyok 2x márkaszervízen (Szabó, Érd) és két futóművesen. Senki nem talál semmit.

Félek egyszer kitörik a kerék....

Tudtok BP-n ajánlani valakit, akinek kisujjában van a 159 futóműve? Vagy van nektek ilyen tapasztalatotok?

Köszi
Zolibácsi2019-02-21 15:40:54 // 114966
Amúgy ez nem csak alfanal van ilyen. Haverom 530d Ben cserélt féket és a felesége csak varosozik, kicsikét fekezget. Aztán hiába mentünk vele 2500 km-t intenzív autópálya használat sem szedte ki a fék razasat. Újra fék csere volt a megoldás
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-21 13:29:09 // 114965
Állítólag egy hibás sorozat került beépítésre. Az AO fórumokon is téma volt ez, sok Giulia - n is előjött. Nyilván nem minden, vagy nem is a többségen, mert abból visszahívás lett volna (gondolom).
Szabolcs 1592019-02-21 12:20:03 // 114964
Nekem cserélték a stelvion garanciaba a komplett hátsó féket azóta tökéletesen kopik, érdekes mert a giulian meg egyenletes a kopás
droberto2019-02-21 10:51:26 // 114962
+1
Köszi, hogy leírtad helyettem.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-21 09:16:32 // 114961
65e km biztosan van már ezekben a tárcsákban. A Fiatnál cserélték, ha egyáltalán valaha cserélték. A hats fék problémáról a Giulia-knál is olvastam, volt akinek gariban sikerült rendezni. 20-30e és kuka. Szerintem volt egy rossz sorozat. Nyilván szánalmas, hogy ilyen előfordulhat. Mondjuk úgy akkor, hogy ha szerencsés vagy , nem lesz gond a Bremboval :-)) Különben sem szoktam fékezni.. lehet rég szar, csak nem tűnt fel :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-21 08:58:22 // 114960
az 59-en a gyári első kukás lett, szerintem a Stelvion is az van azon meg a hátsó kukás 14e km alatt... szánalom...
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-21 08:50:18 // 114959
A 146-on volt nekem is Brembo tárcsa ami nem sokat bírt. Gondolom egy gyári csomagolású nagy Brembo más kategória. De mindegy is, amíg nincs vele baj, addig nem is nagyon érdekes hogy milyen van rajta :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-21 08:25:44 // 114958
Brembo az egyik legalja ellenben drága :DDD
Shadin2019-02-21 08:00:28 // 114957
Kerestem a bibit, mert ütött a fék. Tárcsa és betét csere után is. Ez a korábbi 159-em kerékagya, amin a jelölt részek valami öntési maradványok és valamelyik miatt nem feküdt fel a tárcsa rendesen az egyébként indikátorórával kimért és jó felületre. Drótkorongoztam én korábban hiába. Leköszörültem a "kiálló" darabot, feltettem a tárcsát és jó lett. Ha jó a tárcsa és jó az agy akkor nincs baj.
Shadin2019-02-21 07:38:59 // 114956
Köszönjük a z ötletet, örülök, hogy neked bejött, de éltem én is a szabad véleménynyilvánítással, miszerint, ha egy autónál ezzel kell élni, akkor ott valami hibának az elfedéséről van szó mint javítás. Világbéke! :-)
Shadin2019-02-21 07:34:54 // 114955
Lehet rosszul emléxem, és nem a gyári hanem az after 330-as Brembo volt a hunyó, de elég sokszor felmerült, hogy egy pár keményebb fékezést követően meghullámosodott és ütött.
Smith2019-02-20 21:43:25 // 114954
Jó kis jármű a Giulietta, mikor nézegettem a 159-eket azt is néztem. Mindenben megfelelő lenne, hátulja patent, de az elejével nem bírtam összebarátkozni. Valahogy olyan bamba a tekintete. Nem olyan morci mint az 59 :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-20 20:12:59 // 114953
Nekem eddig nincs gond vele, maradjon is így :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-20 20:12:22 // 114952
A Giulietta-t nagyon jó volt vezetni. Annyira kézreállt, nem kellett szokni. Az 1.4 m. air is olyat szaladt, hogy el sem hittem, hogy 1.4 :-) Nekem nagyon tetszett. Könnyed, feszes, jól összerakott feeling.
Piritu2019-02-20 19:11:45 // 114951
Nagyon érezni azt a -300 kg-ot. Ráadásul a gázpedál karakterisztikája is sokkal jobb :-)
ProdyG2019-02-20 19:02:41 // 114950
Sokaktól hallom, hogy nem túl jó a Brembo, amit nem teljesen értek, mert nagy márka elvileg.
Én a Brembo Xtra-val szemezek, mert tetszik a dizájn-ja, de nem tudom meg merjem-e venni. Mindenesetre jól nézne ki a 19-es felnikkel :)
Smith2019-02-20 18:57:12 // 114949
Nekem is, Brembot tett fel Csöri, rázott, kisimult :) Remélem nem kezd el megint rázni :)
αλφα2019-02-20 18:48:09 // 114948
Állítólag (még) szabad országban élünk, mindenkinek szabadon lehet véleménye. Nekem is van: ezt a hullámot, ami nekem volt, (lásd video!) se gyengéd, se durva fékezgetéssel ki nem szeded a tárcsából. A fékbetét nem esztergakés. (Szerencsére.) Viszont eddig borzalmasan rázott a fékem, most, hogy tengelyen felszabályoztattam, tökéletes. Én - tapasztalatom okán - nem tartom sarlatánságnak, sem ördögtől valónak a műveletet. Majdnem új tárcsán az a pár század nem oszt, nem szoroz, nem lesz veszélyesen elvékonyítva. Érzésre most olyan, mint a gyári új. Remélem így is marad, mivel drága művelet volt. Kerékcseréknél meg majd figyelek arra, hogy a tárcsa pozíciója változatlan maradjon. Egyébként a műhely egyáltalán nem reklámozza magát, a hivatkozott cikk sem tőlük van. A művelet előtt részletesen elmondták, hogy milyen eredmény várható, melyben az is benne volt, hogy gyengébb anyagú tárcsáknál sajnos kiújulhat a betegség. Amilyen - az ő tapasztalataik szerint - pl pont a Brembo. Senkit sem akartam semmire rábeszélni, azoknak akartam tippet adni, akik esetleg már a sokadik tárcsát teszik fel és a hiba minduntalan előjön.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-20 18:39:26 // 114947
Mi a baj a gyári Bremboval? Olyan van fent most is, gyári betétekkel, nincs gond vele. Nem üt, nem ráz, és jól fog. A gyári betétek dugattyú felőli oldalán még valami rezgéscsillapító réteg is van.
Egyébként vicces, de anno a Wartburgnál volt így, kerékaggyal együtt kellett szabályoztatni (az új tárcsát is!), különben rázott. Van ilyen, a kerékaggyal önmagában nem volt mit toszni. Nem mm-ekről volt szó, inkább századokról, de elkerülhetetlen volt. Kerékagy ki, úgy vitte nagybátyám az esztergályoshoz.
Shadin2019-02-20 17:44:24 // 114946
Na de ki a faxom rak fel egy tárcsát h rosszul álljon és aztat még meg is akarja "javítani". :-)
Kuka és újat vesz bameg és rendesen felteszi, indikátorórával jól megnézi az agyat meg a csapágytot és akkor teszi fel a frankó tárcsát. :-)
Ha meg gyári nagy Brembot vesz az meg az első fékezésnél kuka, nemár hogy felszabályozzuk. Nem tudom honnan indultunk, nem anyázni akarok, de Robival értek egyet, ez sarlatánság és méltatlan.
ProdyG2019-02-20 17:38:35 // 114945
Alkatrészeket keresgélek és egy féktárcsa esetében azt látom, hogy az alvázszám alapján 2 kategória is van (szóval nem elég az, hogy 2.4, nagyfékes...):
- 7026205 előtti
- 7026206 utáni
Gondolom ez az alvázszám utolsó 7 karakterét jelenti, a facelift volt vajon a törés?
alfa155gyuri2019-02-20 16:59:40 // 114944
Ez éppen 147-esé frap de a trw be sincs több.
Lörke2019-02-20 16:16:18 // 114943
Köszi!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak