Fórum >> Típusok >> 159

Süti1592019-11-11 20:43:38 // 119227
Szia, ha megnyitogatod az oldalakat amit bemásoltam, ctrl+c és ctrl+v, akkor meglátod hogy az összes olaj és folyadék megvan, ha továbbiakkal is ugyanezt teszed akkor megnézhetsz több gyártót is. Szerintem te nem értelmezted a válaszokat barátom.

emmzolee2019-11-11 20:18:07 // 119225
Bocsánat.
A könyv végén néztem ahogy írtad. (326. oldal.)
Átsiklottam fölötte. :-)
Beszereztem én is a Magyart.
yani🍀2019-11-11 11:50:55 // 119224
😫👌👍🙏
Piritu2019-11-11 07:23:36 // 119222
Ha nincs meg magyarul, az eLUM oldalán - ha regisztrálsz - megtalálható. Nekem is onnan van hogy ilyen esetekben be tudjam tenni :-)))
Piritu2019-11-11 07:21:41 // 119221
Te meg miért nem olvasod végig a kérdésed feletti választ? :-O
Gondolom nehezedre esett kimenni a kocsiba és megnézni a könyvét ezért megtettem helyetted :-)
emmzolee2019-11-10 23:20:23 // 119220
Drága barátaim.
Nem ez volt kérdéses. Megkérhetlek, hogy olvassátok el a kérdést végig?
A kérdés, hogy pontosan milyen kormány szervó olaj kell bele, valamint az, hogy pontosan milyen váltó olaj kell bele.
Főleg a kérdés, hogy mit ajánl a gyártó?
Köszönöm.
Dömpi (il dottore)2019-11-10 18:54:22 // 119219
Az oldalamon találsz
Plútó2019-11-10 18:12:15 // 119218
Köszönöm a segítséget😉
Csabi2019-11-10 17:35:55 // 119217
Bal hátul, vagy akár lehet a jobb oldalon is, az ajtó kárpit mögötti alu burkolaton keresztül folyhat be a víz.
Beázás ( a link akkor működik jól, ha 500db/oldalra van állítva a hozzászólások száma)
Plútó2019-11-10 11:51:54 // 119215
Szép napot kívánok mindenkinek
Egy segítségért fordulnék hozzátok
Sajnos a nagy esőzésben a mai napon èszrevettem hogy a vezető oldalon illetve bal hátul egy kis beàzàsunk van😏😞
Az vezető oldalon az A oszlopnál látok szivárgást
Esetleg valakinek ötlet hogy hol keressem a hibát
(Az autó már több mint két ève van nàlunk de ilyet mèg nem produkált)
Segítsègeteket előlre is köszönöm🐍🍀
Süti1592019-11-10 08:51:13 // 119214
Csak betippeltem a motorkódot

http://petronas-hungary.ewp.earlweb.net/hu/equipment/159_2_2_jts_939bxb1b_939bxb11_FawEcXEPs


Itt tudod megnézni: http://petronas-hungary.ewp.earlweb.net/hu


https://www.olajwebshop.hu/olaj-valaszto.html
boli1112019-11-10 08:19:33 // 119213
Jó reggelt!
Jól emlékszem, hogy valaki tett már fel blogot a kézifékkötél cseréről? Tudnátok abban segíteni, hogy hol találom?
Köszönöm
Dömpi (il dottore)2019-11-09 16:53:51 // 119212
Ja, amikor az Uniroyal nyáriját vettem, az is 6,5 mm profillal volt...nyáriban az is meglepő
droberto2019-11-09 16:45:39 // 119211
Jesszus... Egy centis bütyök?!? :)

Nincs külön búra. Csak index egyben.
Sajnos a ragasztó elengedi egy idő után. Ezért is szokott párásodni.
Dömpi (il dottore)2019-11-09 16:06:22 // 119210
Felkerültek a téli kerekek...immár új gumikkal (blog)

Uniroyal Rainsport 3 235/40 R19" 96Y XL DOT0818 DOT5017

profilmélység: 9,5 mm (!!!)
Lev2019-11-08 18:23:29 // 119209
Eddig semmi sajnos, Gyuritól kaptunk még egy tippet, amit ma szeretett volna megnézni a barátom, de el kellett utaznia, így hétfőn lesz csak rá lehetősége. Ha az sem működik, akkor muszáj lesz eljuttatni szervizbe, hogy egy nálunk (nála és nálam) hozzáértőbb ember oldja meg a problémát :) Nagyon köszönjük a tippeket és az érdeklődést, írok ha pont került a dolog végére.
Smith2019-11-08 17:29:31 // 119208
Pont ezt csinálja nekem, ha kuplung nélkül nyomok startot.
ProdyG2019-11-08 16:19:27 // 119207
Na mizu? megjavult azóta a kocsi? majd számolj be.
Nálam az önindító volt a ludas, amikor kb 4-5 napig nem indult a kocsi.
Piritu2019-11-08 14:41:11 // 119206
A használati utasítás végén megtalálod a gyári ajánlást :-)
emmzolee2019-11-08 11:19:11 // 119205
Sziasztok.
Alfa Romeo 159 2.2 JTS manual 6 seb. váltós géphez milyen olajakat ajánl a gyártó és milyeneket használ akinek ilyen van?
Érdekel a : -Motorolaj -Váltóolaj -Fékfolyadék -Kormányszervó olaj.

Sok ellentmondásos dolgot találtam a neten.
-A motorolaj az Selenia Star 5W40 lesz. Ez szerintem egy jó olaj.
Persze meghallgatok más véleményt is.
-Na a váltóolajról aztán tényleg csak találgatni tudok, mert hol ilyet írnak, hol olyat.
-A kormányszervóban most piros van, de valahol azt olvastam, hogy zöld kell bele.
-a fékfolyadéknál DOT4 és ennyi, vagy kell még valamire figyelni?

Szeretném helyretenni ezeket a dolgokat, kicserélni mindent.
A gyár ajánlása is érdekel.

Pontos típusoknak örülnék.

Köszönöm előre is.
FRC2019-11-06 21:51:32 // 119204
Úgymond felállt a rendszer, a START gomb nyomásra csak kattant egyet és elvette a gyújtást, mintha kihúztam volna a helyéről a kulcsot.
Lev2019-11-06 20:14:24 // 119203
Köszi a tippet, ezt próbáltuk, olvastam másnál is, hogy ez segített, de itt nem jött be, sajnos. Gyújtásod volt, csak nem indított?
Lev2019-11-06 20:11:35 // 119202
Köszönöm
FRC2019-11-06 19:53:19 // 119201
nekem is volt 1x hasonló. vegye ki sebességből az autót és tegye vissza P be, nekem ez segített... (P ben volt viszont azt érzékelte, hogy R-ben van és nem indult, csak kattant egyet amikor megnyomtam a gyújtás gombot, de nem indított)
Lev2019-11-06 18:56:16 // 119199
Sajnos nincs, tisztítottuk a sarukat is :( Ott maradt sajnos, nem tudtuk megfejteni a hiba okát. Tudtok esetleg valakit, akit kereshetünk ezzel a problémával Budapest (Csepel) környékén?
Szabister2019-11-06 18:36:04 // 119198
Nálatok műlüdik rendesen az eper? Náalam a képeket nem tölti be meg a robbantott ábrákat.
Roll19832019-11-06 17:25:11 // 119197
A pozitív saru nincs lecsúszva?
Lev2019-11-06 16:57:00 // 119196
Köszönöm, lassan odaérek és próbálkozunk,majd beszámolok az eredményről.
Zolibácsi2019-11-06 16:32:05 // 119195
Én le venném a test kábelt és újra vissza raknam. Hátha az segít.
Lev2019-11-06 15:12:05 // 119194
1 órája parkolt le vele, akkor még nem volt hibaüzenet. Az a furcsa, hogy a pótkulcsra sem reagál, lehet hogy tényleg a belső foglalatban lehet a probléma. Nagyon köszönöm a tippet!
Liquid2019-11-06 15:01:54 // 119193
Hibaüzenet sincs?
Érdekes, ilyet még nem láttam.
Innen messziről nézve a kulcs "foglalatával" lehet valami...
Lev2019-11-06 14:56:25 // 119192
Sziasztok,

Szeretnék kérni egy kis segítséget egy barátomnak: 159 (3.2 automata) a kulcs nyitja az autót, viszont ha bedugja nem nem történik semmi, nincs gyújtás, nem indul. Akksi jó, a testkábel t is megnézte. A pótkulccsal ugyanez a helyzet.
Van esetleg valami ötletetek?
Előre is köszönöm!
droberto2019-11-06 12:25:00 // 119191
Igen fura volt. Természetesen nem akartalak megbántani.
droberto2019-11-06 12:22:01 // 119190
Értem és köszönöm.
Én is kb ide jutottam, hogy így lehetne megcsinálni.
A sziloplaszt nálam az építőipar kudarcának jelképe, ha tehetem kerülöm.
Így viszont nem maradhat, mert a beázás felbecsülhetetlen károkat okozhat.

Javaslom mindenkinek, hogy nagyobb eső után ellenőrizze a gumikédereket a hátsó ajtó alatt. Ha ott vizes, akkor a belső lemez tömítését meg kell oldani.
Szoszo™2019-11-06 09:20:18 // 119189
Hoppá a kép lemaradt :D Szóval te meg már azt hitted hogy hülyeséget beszélek hogy korongos :D
Szoszo™2019-11-06 09:09:44 // 119188
Én a haynespro-t használom ;) ott ezeket írják!Az enyém is pont ennyi ;)
Zolibácsi2019-11-06 08:44:18 // 119187
Volt akinek azt hiszem önindító tekert gyengén, illetve nekem a dpf tömödöttség okozott ilyen tüneteket
Csabi2019-11-06 07:13:47 // 119186
Először nekem is úgy tűnt, hogy a sziló gány, viszont rájöttem, hogy nem nagyon van jobb megoldás, ha 100%-os eredményt akarsz, és nem akarsz 3évig próbálkozni.
Kezdetben az öntapadós puha-gumi tömítéssel próbálkoztam, viszont a "csavarkerülő hornyoknál" :) nehézkes a felrakása, és a régi tömítés miatt a tapadása sem tökéletes, csak kínlódtam vele.
Erre megoldás lehet, ha teljesen fémtisztára van pucolva az alu burkolat belső fele és a fogadó felület, viszont az elég macera.
Szilózni csak a burkolat alsó 1/3-át kell, ahol befolyik, befolyhat a víz, a többit nem kell. Így a szerelhetőség sem sérül, és 10perc alatt megvan...
droberto2019-11-06 03:37:37 // 119185
Tippeket, ötleteket várok. :)

Mivel és hogyan tömítsem le a hátsó ajtót, hogy ne ázzon be?
Ti hogyan csináltátok/csinálnátok?
Vagy létezik-e más megoldás, hogy ne folyon be a kabinba a víz?

Anno az aluburkolat és az ajtó közötti tömítést gondoltam bekenem szilóval. Elvetettem, mert túl vad/gány megoldásnak tartottam. + így nem lenne szerelhető...
droberto2019-11-06 03:33:39 // 119184
Az agyam eldobom, hogy a 8V nem hidraulikus, hanem lapkás szelephézag kiegyenlítő rendszert használ:

Mennyi lehet a max szelepházag? 0,15 mm?
Csabi2019-11-05 22:32:57 // 119183
Cseréltem önindítót is, meg úgy nagyjából mindent ami köthető ehhez :D (injektor, izzítógy, stb) Valamelyest javított a helyzeten, de az alap probléma maradt.
Én arra tippelek, hogy az izzítás vezérlés van kevés tartalékkal megírva. Itt arra gondolok, hogy egy minimális kompresszió vesztésnél -ami eredhet kopásból, vagy a szelepek kokszosodás miatti nem tökéletes zárásából, mechanikai sérülésből- már nem indul tökéletesen 0-20°C körül. Nagyon hidegben van rendes izzitás akkor pöc-röf mindenkinél, nyáron már nem ennyire egyértelmű , de kevesebb a probléma.
Ezt igazolja a te eseted is, hogy "-40ben " simán indul, mert izzít rendesen. A prémium OMV esetenként , a program átírás megoldja a problémát.
Szoszo™2019-11-05 21:47:15 // 119182
Nah holnap reggel tesztelem!Olvastam lengyel meg angol forumokon hogy önindító csere megoldotta a hibát!Van egy zsír új önindítóm,felrakom egyik nap próbára!Nekem úgy tűnik mintha az átlaghoz képest kicsit lassabban tekerne :/
Liquid2019-11-05 21:41:47 // 119181
Érdekes ez a szenzor dolog. Ezt nem tudtam és nem próbáltam kiiktatni.
Igaz az enyém 2.4 volt, de hasonló problémával küzdött.
Próbáld úgy hogy hagyjad 10-20 másodpercig gyújtáson, majd ha elhallgatott a szivattyú akkor indítsd. Ha tényleg hideg van, akkor ezt ismételd meg.
Szoszo™2019-11-05 21:24:00 // 119180
Köszi ;) Tehát nem egyéni probléma az ;)
Szoszo™2019-11-05 21:22:59 // 119179
Hát úgy ahogy kell!Levettem a szelepfedelet és hézagmérővel!
Csabi2019-11-05 20:53:36 // 119178
Programozással megoldható. Volt aki az izzítást íratta át( Alfa155gyuri?) de tudok olyanról is, hogy az előtöltést változtatásával korrigálták a problémát. Anno nálam a 2,4-nél is megvolt a probléma, mint ahogy sok 159-nél, de én nem irattám át, akkor még nem tudtam. Viszont megoldotta a problémám az OMV prémium, ami a legnagyob cetánszámú gázolaj a magyar piacon. Könnyebben begyullad, nálam ennyi elég volt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak