Fórum >> Típusok >> 155

cac2009-12-19 19:36:24 // 89639
Szerintem azt kéne csinálnod, hogy leakasztod onnét, ahol szétágazik a bowden, és a bal szakaszt felakasztod otthon a kályha fölé 1-2 napra. Addig kipárologhat, aminek ki kell párolognia. Aztán olajspray-vel kicsit fújkáld meg.
Egy próbát megér.
Ha továbbra is csinálja, akkor csere. Én anno ezerpárszáz forintért vettem az újat.
TSiga ( I am the TSIG)2009-12-19 18:23:35 // 89638
Hali, T. Cartársak!

Bazz...
Atyámék elmentek a tecsóba vásárolni, egy enyhe jobbos kanyarban atyám valamit csinált és vagy 2szer körbepördültek. Hátulra téligumit csak most akartam venni anyagi okokból. Most kénytelen vagyok két tecsós télit beszerezni hátra. Elöl "különösen ajánlott" Hankook W440 van, most hátra két noname kerül. :-(((
Vérzik a szivem, de ez van a legközelebb. Különben is csak egy szezonra kell, aztán kuka.

OFF
Jöttem haza cégess Hiacel a Hungárián pont a havazás kellős közepén. Iszonyatosan jó volt.:-)) 40-es mentem a belső sávban és toltam le egymás után a nyárigumis SUVokat és a germán nagypofájú autósokat.
Buksi2009-12-19 17:00:13 // 89637
Na látod, ezt én sem értem! Biztos így jobb hangja van! :-DDD
afri2009-12-19 16:58:41 // 89636
jahh!!!

meg azt nem értem, hogy minek kell padlógázzal egy araszolni!!! :-/
Buksi2009-12-19 16:56:57 // 89635
Ezt az előbb végignéztem a pihent agyúakban is! Nem tudok rá mit mondani, megérdemli az ilyen! :-DD
afri2009-12-19 16:55:26 // 89634
ja, a videó lemaradt!
afri2009-12-19 16:53:42 // 89633
ez mai videó!! valószinű, hogy a kínlódó jármű (videó második felében) is nyárigumikkal ment!!! :-)
Buksi2009-12-19 16:48:54 // 89632
Kösd ki a kéziféket! :-DDD
Longman2009-12-19 16:46:00 // 89631
a qvva anyját egyet húztam rajta és megint befagyott.. :S pedig alaposan át lett fújkálva, és a porvédők is a helyükön..
ez nem lehet igaz, eladom..! :DDDD
Buksi2009-12-19 16:38:35 // 89630
Ez sztem a 156 kormánya! Azt nem tudom, hogy illik-e a 146-ba! Meg kellene próbálni, nem tart semeddig sem! :-)
Longman2009-12-19 16:37:44 // 89629
ez 156-osé
hogy jó-e a 145-be, azt nem tudom..
Baxy2009-12-19 16:18:43 // 89628
Há' persze,egyből az üzlet! :D Amúgy köszi,de szerencsére nincs semmi gond a géppel,nagyon egyben van hála az előző tulajnak.Csinosítgatások azért lesznek rajta :)

Amúgy köszönöm mindenkinek a köszöntést! :)

Lenne két kérdésem:
1. Dízelbe melyik a jobb a direkt vagy a sport betét szűrő?
2. Szoktatok 155 találkozót szervezni?
EvoGerry2009-12-19 15:55:20 // 89627
Hali cartársak!elnézést h ide is beszúrom a kérdésem,de szereztem egy alfa fakormányt talán 155é,azt szeretném kérdezni h valaki tudja e átalakítás nélkül bepattinható e egy 146ba!,köszi
cac2009-12-19 14:06:42 // 89626
Alapban 5 kuvics lenne egy sofőr oldali zár, de hiány van belőle, mert típushiba kategóriába tartozik az elromlása.
Nekem is van 1 félig jó, meg kéne néznem, hogy lehet e ezt javítani.
afri2009-12-19 12:57:13 // 89625
igaz hogy tél van, de ilyenkor lehet óccón vászárolni nyári gumikat!!! ;-)
Eladom az enyéimet!!!
Michelin Pilot Exalto 205/45R16 -ról van szó! 70 és 80%osak!
A nyáron vettem őket (használtan), de csak kettőt rakattam fel a felnieimre, szóval a másik kettőt nem is használtam!

Ezekről lenne szó, kettő még felnin van, de ha télleg kell vkinek, akkor leszedetem!! ;-)

Ja és az áruk: 24ezer/4darab !!!
Zsocy1552009-12-19 12:38:35 // 89624
Bakker, most hogy mondod valószínű a zárral lesz valami, mert próbáltam kulccsal bezárni, és csak az én ajtómat zárta be !
Remélem ilyesmi nem komoly költség, mert most pont nagyon nem hiányzik ilyesmi !
Longman2009-12-19 12:31:24 // 89623
nekem is visszanyit néha mikor lezárom. próbálgasd simán kulccsal is zárni, és ha akkor is visszanyílik akkor magával a zárral lesz baj.
Zsocy1552009-12-19 11:50:16 // 89622
Szerintetek azt lehet a hideg számlájára írni, hogy amikor a távirányítóval bezárom az autót, akkor a riasztó rendesen működik, viszont az összes ajtózár visszanyílik ?
Kicsit idegesít, hogy az autó hiába van beriasztva, ha nyitva van ! :((
Longman2009-12-19 11:09:44 // 89621
bowden volt.. beszaladt egy kis víz. kellett azért fél óra mire sikerült kiszabadítani..
Zsocy1552009-12-19 11:04:10 // 89620
Üdv köztünk ! ! !
cac2009-12-19 10:57:07 // 89619
Köszii! :)
SD2009-12-19 10:43:20 // 89618
dobbetétnek híjják:)
cac2009-12-19 09:54:36 // 89617
Akkor ezek szerint a nyereg és a munkahenger is jó lesz, máskülönben fékezésnél is jelentkezne a hiba. Tehát vagy a kézifék mechanikája adta meg magát (bár az egyszerű, mint a fáék), vagy a bowden. Egyszerűen nincs más. :)
cac2009-12-19 09:52:09 // 89616
Tudtam én már akkor is, hogy megbánom, hogy eladom azt a kocsit. :)
Megtaláltad a 'fekete dobozt' is a gáz rendszerből?
Kellene relé a páramentesítőhöz, óra (ha más nem a check panellel együtt), bal első sárhányó (már ha ez a neve annak a bazznak, ami a kerék belsejénél van a motortér felé). Mennyiért lennének?
Ezekért egyszer majd beugrom, a gátlót miatt meg hétfőig visszajelzek. Jó ár a 10k, afri is ennyiért adta volna az övéit.
Buksi2009-12-19 09:45:46 // 89615
Nekem szerencsém van, mert volt úgy, hogy a legelső osztásnál járt a mutató, a lámpa meg már folyamatosan világított és még mindig ment a gép! Aztán pár km után tankoltam! :-))
Abarth2009-12-19 09:39:01 // 89614
Ez még csak fénysérült se :) Éljen a viaszspré :)

Tegnap egy jó két hét pihi után újra előkaptam a melegből a kocsót, örült a viszontlátásnak, de ez a -10 ez brutál. Esküszöm, jót tesz neki ez a sok pihi, most, hogy BKVval járok hálából megszűnt benne az a kárpit cincergés amit hónapokig kerestem. :) Vén Qrva :)))

De még egy jó hír, lehet faterom is beszáll a 155ös csapatba, azt mondta komolyan gondolkozik, hogy eladja az '56ost és építünk neki egy jó kis keskenykasztnisat. :)
Buksi2009-12-19 09:36:31 // 89613
Űdv a fedélzeten! Szép a gép! :-)
Buksi2009-12-19 09:35:18 // 89612
Hát ez kellemetlen! :-/
Nem fogod te eladni! ;-))
Krisz1552009-12-19 09:03:03 // 89611
én 530-onként tankolok és akkor átlag 53 liter megy bele és ha jól tudom 63 literes a tankja, tehát 600 felett van a hatótáv. mondjuk mostanában annyira nem nyomom neki, mert kissé lassan melegszik be a motor (értsd: egyáltalán nem megy 70 fölé)
atesssz2009-12-19 07:18:54 // 89610
Mindig olyan rossz érzés fog el, összeszorul a gyomrom, mikor Marklar belinkeli a bontott/törött/szétrohadt 155-ösöket :))))))
Longman2009-12-19 00:32:56 // 89609
azé ennek nem is olyan vészes a hátulja
Marklar1552009-12-19 00:22:49 // 89608
Finom smirgli, satu+ 5k/db ért felújító készlet:)
Meg egy nem sietős szakember:)
10k lenne Neked az a 2db féknyereg...:)
Marklar1552009-12-19 00:20:28 // 89607
ÁÁÁ
B+.
Csak nálam ilyen lassú?
12' ig tartott mire ezt a hszt+11 képet felraktam:(
Marklar1552009-12-19 00:18:06 // 89606
A mai elrettentő képek:)
96 os 1,8 16V
Longman2009-12-19 00:08:38 // 89605
Hogy lehet felújítani?
És a 16V mért jobb?
:)
Majd a légszűrőházzal megveszem. Most téli felnire meg olajcserére gyűjtök.. :S
Longman2009-12-19 00:07:12 // 89604
sztem én is hamarabb tankolok mint kéne. mikor már világít a sárga lámpa, onnantól rettentő pontatlan lesz az óra. nem értem miért.
Marklar1552009-12-19 00:04:00 // 89603
B+.
Én már 300km nél parázok. 400km nél tankolni szoktam. Pedíg elvíleg 20-25l nek még olyankor is kell lennie benne:)
Lehet, hogy csak a lábad lett más anyagból! :)))
Marklar1552009-12-18 23:58:19 // 89602
Az osztrák V6 ban volt egy ilyen hátsó nyereg pár:

Neked occo. :)
Érdemes felújítani és úgy berakni. Utána a sajátot felújítani és meleg polcon tárolni:)
A legjobb megoldás, az a 2,0 16V é. De azt már félre raktam magamak:)
Fairlane2009-12-18 23:57:13 // 89601
Számolom, még 550 km se volt benne. 650-680at szokott tudni.... A hideggel kurvára felment a fogyasztása ezexerint
Marklar1552009-12-18 23:52:08 // 89600
Helyes!
Még épp van egy légtömeg mérőm hozzá:)
Marklar1552009-12-18 23:50:36 // 89599
Mé csórikámra fogod, hogy nem számolod a km ereket is, s csak 1 műszerre bízod az arcüreged? :)))
Amúgy ma 3h-t sétálgattam Érden fel,s alá. Én már edzésben vagyok:)
Holnap is kint kéne lennem 3-4h-t. Mert kedden vinnék CAC ex donorját a cigók a vasba:(
Marklar1552009-12-18 23:46:19 // 89598
Van bontott gólyalábam:)
Új csapággyal érdemes elől foglalkozni.
De a Te "Ex" donorodban egész jónak tűnik még a gátló...
10k/pár ért vissza adom:9 Eljöhetszérte hlnap. Legalább elviszed azt a gáz cuccost is:)
Longman2009-12-18 23:37:31 // 89597
igaz bontottra, de a nyerget is nemrég cseréltem. meg mondom, ez kifejezetten a kézi berántására jelentkezett, és azóta a kart kb. 1,5 cm-t fel tudom húzni anélkül hogy bármi történne, azelőtt meg rögtön fogott..
Marklar1552009-12-18 23:37:17 // 89596
Nem kell ahhoz hó, hogy feltorlódjanak. Sokan így is akkor keresik a váltókart, mikor már ződ a lámpa...
20-22 ével ezelött örűltünk, ha nem Viktória gumit kaptunk a Wartburgra. nem, hogy téli/nyárit.
Ettől függettlen jó(bb) az a téli gumi télen...
Ha valaki nem akar nagyzolni, akkor:
Van még 4db 185/60R14" os Matador AR felnin. 35k Gyári dísztárcsával 40k/4db
2db egy szezonos 185/55R15" os Hankook 8k/2db
2500ft/db ért 14" os acélfelnik...:)
cac2009-12-18 23:34:24 // 89595
Akkor a nyereggel lehet a baj, ahogy Fairlane is írta. Esetleg, amit én írtam 2. esetnek, de annak szerintem nem ez lenne az előzménye.
Azért gondoltam bowdenre, mert csak az függ össze a kézifékkel. A nyereg hibájának szerintem sima fékezéskor is elő kellett volna jönnie.
Longman2009-12-18 23:18:49 // 89594
úúú, tényleg ottvan, ottvan.. !!! :)))))))))
Longman2009-12-18 23:17:02 // 89593
Teljesen új a bowden..
Baxy2009-12-18 22:59:24 // 89592
Amúgy,ha megnézed d.boy oldalát (Ő Hari fia,tag itt nálunk) nála találsz egy képet,de abból tényleg nem derül ki semmi
Baxy2009-12-18 22:53:10 // 89591
Hát sajna én sem mostanában járok arra.2 napja jöttem vissza afgánba,majd csak márciusban megyek haza.Addig az enyém is nála van,átnézi meg lesz pár módosítás meg csinosítgatás rajta.
Amúgy a képekből sokat nem tudnál meg,mert külsőre nincs rossz állapotban.Hari nagyon érti a dolgát csak sajnos a saját autóira sosincs ideje.Pár napja voltam nála akkor is 4-5 alfa várt javításra nála.
cac2009-12-18 22:47:17 // 89590
A bal oldali körrel lesz szerintem a baj, mert azt át kell vezetni a kipufogónál. Szoktak ugyan hőszigetelést tenni a bowdent burkoló gumikábelre, de az idővel megadja magát. Ilyenkor kiég a gumi a kipufogótól, és a bekerülő mocsok megakasztja a bowdent.
Amikor hozzám került a verda, ez volt az első probléma, amivel találkoztam. :)
Esetleg az is lehet, hogy a fékhenger akad be (ez volt a második :))) ), ez akkor van, ha kilyukad a gumiharang, és koszolódik a dugattyú.
Az előzményből kiindulva szerintem az első lesz a gond. Próbáld meg kiakasztani a bal hátsó bowdent, vagy ha nem megy (és meggyőződtél róla, hogy tényleg cserés) akkor akár el is csípheted úgy könnyebb.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak